ΤΟΠΙΚΟ

Προετοιμασία μετ’ εμποδίων για τον Αίαντα

προετοιμασία-μετ-εμποδίων-για-τον-αί-445509

Τα έργα που γίνονται στο γήπεδο της Σούρπης από την Περιφέρεια Θεσσαλίας από τη μια έχουν φέρει ενθουσιασμό στις τάξεις του Αίαντα, αφού μέχρι τα τέλη Οκτώβρη, όπως είναι το χρονοδιάγραμμα, θα ολοκληρωθούν και θα δημιουργήσουν άλλη προοπτική για τον σύλλογο, από την άλλη προκαλούν πρόβλημα στην προετοιμασία της ομάδας.

Ρεπορτάζ: ΧΡΗΣΤΟΣ ΘΑΝΑΣΟΥΛΗΣ

Μπορεί λοιπόν να είναι δεδομένο ότι το γήπεδο της Σούρπης σε δύο μήνες από τώρα θα έχει μεταμορφωθεί σ’ ένα σύγχρονο αθλητικό κέντρο, με νέο χλοοτάπητα, καινούργια αποδυτήρια και κερκίδα, αποτελώντας στολίδι για την περιοχή και πόλο έλξης για τους αθλητές, αλλά η καθημερινότητα της ομάδας, η οποία χτίζεται με νέο προπονητή τον Μιχάλη Ανδρωνά, δεν είναι και η πιο εύκολη.

Κι αυτό γιατί οι παίκτες του 39χρονου τεχνικού αναγκάζονται να προπονούνται στο βοηθητικό του σταδίου του Αλμυρού, το οποίο δεν πληροί, είναι η αλήθεια, τις προϋποθέσεις.

Γι’ αυτό το θέμα ο κ. Ανδρωνάς τονίζει στον ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ: «Στην προετοιμασία έχουμε κάποιες δυσκολίες, καθώς προπονούμαστε στο βοηθητικό του σταδίου του Αλμυρού. Όσο και να θέλει ένας προπονητής να δουλέψει εκεί, είναι δύσκολο, καθώς δεν είναι γήπεδο κανονικών διαστάσεων και έχει σημεία που είναι στενά. Ετσι, δεν μπορούμε να κάνουμε κάποιες ασκήσεις και να δουλέψουμε την τακτική μας, όπως θέλουμε. Δε μας βοηθά πολύ, για να δουλέψουμε, όπως θέλουμε. Είναι ένα μειονέκτημα, αλλά θα κοιτάξουμε να το ξεπεράσουμε. Δεν μπορούμε να κάνουμε και διαφορετικά. Δίνουμε όλα τα φιλικά εκτός έδρας, ενώ πολλά παιδιά έρχονται κάθε μέρα στον Αλμυρό από τη Σούρπη για τις προπονήσεις. Παρ’ όλα αυτά θέλουμε να ευχαριστήσουμε τη δημοτική αρχή που μας παραχωρεί αυτό το γήπεδο».

Σχετικά με τον σχεδιασμό που έχουν κάνει μαζί με τη διοίκηση, ο τεχνικός των «κιτρινόμαυρων» τονίζει: «Αναλαμβάνοντας το καλοκαίρι την ομάδα του Αίαντα Σούρπης, στόχος τόσο δικός μου, όσο και της διοίκησης ήταν να οργανώσουμε τον σύλλογο σε όλα τα επίπεδα. Παράλληλα με τα έργα που έχουν ξεκινήσει στο γήπεδο, αποκτήσαμε αθλητικό εξοπλισμό και πήραμε προπονητή τερματοφυλάκων για πρώτη φορά, τον Κώστα Μέμο, με τον οποίον είχα δουλέψει πιο παλιά και στη Δήμητρα και στον Αθλο.

Εχουμε βάλει ένα πλάνο τριετίας, θέλοντας να δημιουργήσουμε τον νέο βασικό κορμό του Αίαντα τα επόμενα χρόνια. Αρκετοί παίκτες φέτος λαμβάνουν μέρος στην προετοιμασία για πρώτη φορά, όπως είναι ο Ντούρας, ο Μακρής, ο Χρυσικός, ο Μπάκος, που είναι 14χρονα και 15χρονα παιδιά, τα οποία παίρνουν και τα πρώτα τους αγωνιστικά λεπτά στα φιλικά. Σίγουρα, έχουμε πρωταγωνιστικές βλέψεις, χωρίς να αγχωνόμαστε, αλλά ταυτόχρονα μπορούμε να δίνουμε χρόνο και σε μικρά παιδιά, έτσι ώστε τα επόμενα χρόνια αυτά τα παιδιά να αποτελούν τον βασικό κορμό».

Στοχεύει σε τρεις μεταγραφές

Στόχος του Αίαντα είναι να αποκτηθούν άλλοι τρεις παίκτες, ένας σε κάθε γραμμή, πλην του δεξιού μπακ-χαφ Αντώνη Ράπτη, ο οποίος αποτελεί τη μοναδική μεταγραφή μέχρι στιγμής. Γι’ αυτούς τους ποδοσφαιριστές ο Μιχάλης Ανδρωνάς επισημαίνει: «Θέλουμε οι ποδοσφαιριστές που θα έρθουν να ταιριάζουν στη φιλοσοφία μας και να «κουμπώσουν» απευθείας στην ομάδα και όχι κάποιους που θα παίξουν έναν χρόνο και θα φύγουν. Θέλουμε παιδιά που θα έχουν προοπτική και θα μείνουν τα δύο επόμενα δύο-τρία χρόνια. Δε θα κάνουμε μεταγραφές μόνο και μόνο, για να πούμε ότι κάναμε. Προτιμούμε να δώσουμε χρόνο συμμετοχής σ’ έναν πιτσιρικά, αν δε βρούμε αυτό που θέλουμε».

Το νόημα των φιλικών

Για τον Αίαντα, που έχει δώσει δύο φιλικά εκτός έδρας με Αγχίαλο (νίκη με 3-4) και Ρήγα Φεραίο (0-0), θα ακολουθήσουν αυτά με Στυλίδα, ΓΣ Αλμυρού και Αγία Αννα: «Με νοιάζει να βγει η προετοιμασία χωρίς τραυματισμούς και τα φιλικά είναι για να βλέπουμε τις αδυναμίες. Τα σκορ είναι για λόγους γοήτρου και ψυχολογίας», σχολιάζει ο κ. Ανδρωνάς, ενώ για την πρώην ομάδα του, Δήμητρα Ευξεινούπολης, αναφέρει: «Η Δήμητρα είναι μια ομάδα που με βοήθησε και τη βοήθησα. Πετύχαμε παραπάνω πράγματα απ’ ό,τι πιστεύαμε και εμείς οι ίδιοι. Εύχομαι να συνεχίσει να βρίσκεται στον δρόμο των επιτυχιών».

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου