ΛΑΡΙΣΑ

«Στρίμωξε» τον Α. Καλογιάννη ο Θ. Μαμάκος για τις γραμμές του ΟΣΕ

στρίμωξε-τον-α-καλογιάννη-ο-θ-μαμάκο-933627

Ένα μακρύ χρονολόγιο με πολλά δυσάρεστα για τη Λάρισα γεγονότα αλλά και με τα όσα έκανε ή δεν έκανε η δημοτική αρχή, επέλεξε να αναγνώσει ο Θανάσης Μαμάκος στην ειδική συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου με αποκλειστικό αντικείμενο το ζήτημα των γραμμών του ΟΣΕ που διασχίζουν τη Λάρισα.

Ένα χρονολόγιο που στην πράξη αποδεικνύει είτε την ολιγωρία, είτε την αδιαφορία του κ. Καλογιάννη, όπως εξήγησε, ενός Δημάρχου που στον πρόσφατο απολογισμό του μόλις τον περασμένο Ιανουάριο, δε βρήκε να πει ούτε μία λέξη για το θέμα των γραμμών!

Τα όσα είπε ο κ. Μαμάκος «καίνε» και δεν επιδέχονται αντιλόγου:

Από το 2014 μέχρι και το 2017 δεν υπάρχει καμία απολύτως παρέμβαση του Δήμου για το θέμα!

9 Νοεμβρίου του 2017: Δυστύχημα στη Νέα Σμύρνη. Νεκρός ο 10χρονος Ρομά. Ο Δήμος ενεργοποιείται εξαιτίας των επεισοδίων και των κινητοποιήσεων.

22 Νοεμβρίου 2017: Υπάρχει ένα έγγραφο του Δήμου προς τον ΟΣΕ… Αφορά στην ασφάλεια, όπως λέει, των χώρων όδευσης των σιδηροδρομικών γραμμών και των χώρων του ΟΣΕ… Δεν ανοίγει ακόμη το θέμα της διέλευσης των τρένων μέσα από την πόλη.

Φεβρουάριος του 2018: Έγγραφα με ΟΣΕ, πάλι. Υπάρχει η εκτίμηση μιας κατάστασης και οι απόψεις του Δήμου που καταλήγουν σε συμπεράσματα για κάποιες προτάσεις, χωρίς καμία αναφορά στην αναγκαιότητα να τρέξουν τα πράγματα.

22 Απριλίου του 2018: Έχουμε τον ακρωτηριασμό 33χρονου Λίβυου στις γραμμές της Λάρισας.

Κι έρχεται ο Μάρτιος του 2019 και το αναπτυξιακό συνέδριο:

Τα ψεύτικα τα λόγια τα μεγάλα: «Ειδική μελέτη σκοπιμότητας, που θα παραδοθεί –υποτίθεται- τον Απρίλιο του 2019 και θα ολοκληρωθεί εντός του φθινοπώρου του 2019».

Αυτά έλεγε ο «αξιόπιστος» κ. Βούρδας, ο οποίος υποστήριζε πως ο σχεδιασμός είναι τέτοιος ώστε μέχρι το 2023 η Λάρισα θα αποκτούσε τις κατάλληλες σιδηροδρομικές υποδομές!

Υπήρξε κάποια επίσημη όχληση του κ. Βούρδα από την πλευρά του Δήμου μετά την παρέλευση του Απριλίου, του Μαΐου, του Ιουνίου, όταν διαπιστώθηκε ότι δεν υπήρξε καμία μελέτη;

Όχι! Γιατί πηγαίναμε για εκλογές και ίσως δεν θα έπρεπε να ενοχλήσουμε την τότε κυβέρνηση…

Μάρτιος του 2019 ανακοινώσεις Δημάρχου (συνέντευξη με Μαβίδη):

«Ανάπλαση της περιοχής του σιδηροδρομικού σταθμού στην πόλη της Λάρισας, δημιουργία εμπορευματικού κέντρου στο Κουλούρι και διερεύνηση εναλλακτικής διέλευσης των αμαξοστοιχιών, περιλαμβάνει ο οδικός χάρτης, στον οποίο έχουν καταλήξει ο δήμος Λαρισαίων, το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών….»

Και σήμερα πάλι, το θέμα της συζήτησης την ίδια επικεφαλίδα έχει, «οδικός χάρτης».

Ο κ.Δήμαρχος επανέλαβε τις δεσμεύσεις του κ.Βούρδα:

«Η ΕΡΓΟΣΕ άμεσα εκπονεί ειδική μελέτη σκοπιμότητας για τη διερεύνηση εναλλακτικών σεναρίων με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση της Λάρισας, σε συνδυασμό με την αναβάθμιση της σιδηροδρομικής διέλευσης μέσα από την πόλη.

Η μελέτη θα εκπονηθεί με πρωτοβουλία του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, καθώς διασφαλίστηκαν οι σχετικοί πόροι και θα επικεντρώνεται στην εξέταση ρεαλιστικών λύσεων, που αφ’ ενός θα μειώνουν την όχληση των κατοίκων, όπως για παράδειγμα θα συμβεί εάν υλοποιηθεί η βύθιση ή η υπερύψωση της σιδηροδρομικής γραμμής, όπου απαιτείται.

Η μελέτη θα ανατεθεί εντός του Απριλίου 2019 και θα ολοκληρωθεί εντός του φθινοπώρου του 2019. Ο ορίζοντας σχεδιασμού είναι το 2020, ώστε μέχρι το 2023 να μπορέσει η Λάρισα να αποκτήσει τις κατάλληλες σιδηροδρομικές υποδομές που θα εξασφαλίζουν τα μέγιστα δυνατά οφέλη για την πόλη…»

Ιούλιος του 2019 εκλογές και νέα Κυβέρνηση!

14 Φεβρουαρίου του 2019: 19χρονος παρασύρεται από αμαξοστοιχία στο τέλος της οδού Κάρλας, στην Τούμπα!

Από τον Οκτώβριο του 2021 αρχίζει η επικοινωνία με τον καθηγητή του ΑΠΘ τον κ.Πυργίδη — Νοέμβριος του 2021 —- Δεκέμβριος του 2021. Αποτέλεσμα; Κανένα δυστυχώς…

21 Ιουνίου του 2022:Το δυστύχημα με την παράσυρση του αυτοκινήτου από αμαξοστοιχία κοντά στην Κάρλας και πάλι.

Δεν βλέπουμε κάποιες παρεμβάσεις του Δήμου προς την Κυβέρνηση, ούτε κάποιες πρωτοβουλίες καθώς τα πάντα έχουν παγώσει.

Σεπτέμβριος του 2022: 21χρονος παρασύρεται από τρένο στον Προφήτη Ηλία, μέσα στην πόλη.

Δεν θα έπρεπε, τότε, για παράδειγμα να απευθυνθεί στον Υπουργό; Στον ίδιο τον Πρωθυπουργό;

Ιανουάριος του 2023: Ο Δήμαρχος παρουσιάζει το όραμά του για την πόλη από όπου απουσιάζει οποιαδήποτε αναφορά στο πρόβλημα των γραμμών!

Μάρτιος του 2023: Η τραγωδία

Αυτό είναι ένα χρονολόγιο περιστατικών που έχουν να κάνουν με τη διέλευση των σιδηροδρομικών γραμμών μέσα από την πόλη.

Το συμπέρασμα:

Στην αρχή της θητείας σας, κ. Δήμαρχε, αδιαφορήσατε!

Στη συνέχεια δεχθήκατε τα ψεύτικα τα λόγια τα μεγάλα!

Μετά αμελήσατε!

Και στο τέλος συμβιβαστήκατε, βγάζοντας από τις προτεραιότητές σας το θέμα!

Σήμερα η τραγωδία των Τεμπών σας αναγκάζει να ξαναβάλετε στην ατζέντα το θέμα και να κάνετε αυτά που οφείλατε να είχατε κάνει εδώ και εννέα χρόνια:

Να κινητοποιήσετε όλη την πόλη, να συνομιλήσετε, να συμφωνήσετε με όλους και να κινηθείτε από κοινού με τις τοπικές δυνάμεις για να διεκδικήσετε λύσεις.

Σημειώνω απλά ότι όλα αυτά συμβαίνουν παραμονές των εκλογών…» κατέληξε.

Πηγή: onlarissa.gr

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου