ΛΑΡΙΣΑ

«Εκανα λάθος με τα κλειδιά» παραδέχεται ο σταθμάρχης Λάρισας

εκανα-λάθος-με-τα-κλειδιά-παραδέχετ-918685

Πιθανότατα αύριο το πρωί θα οδηγηθεί στην Εισαγγελία Πρωτοδικών με βαρύτατες κατηγορίες

Ο συλληφθείς σταθμάρχης φέρεται να παραδέχεται το λάθος του που οδήγησε στο μεγαλύτερο σιδηροδρομικό δυστύχημα στην Ελλάδα, μετά τη σύγκρουση τρένων στα Τέμπη.

Σύμφωνα με πληροφορίες, ο 59χρονος συλληφθείς σταθμάρχης Λάρισας, ο οποίος κατηγορείται για ανθρωποκτονία από αμέλεια και επικίνδυνες παρεμβάσεις στη συγκοινωνία, καταθέτοντας στην Τροχαία Λάρισας υπό την εποπτεία εισαγγελέα -κατόπιν εντολής του προϊσταμένου της Εισαγγελίας Εφετών Λάρισας, εισαγγελέα Σταμάτη Δασκαλόπουλου- αρχικά είχε υποστηρίξει ότι πάτησε το μπουτόν για αλλαγή γραμμών, αλλά δεν υπάκουσε το ηλεκτρονικό σύστημα.

Ωστόσο, στη συνέχεια φέρεται να παραδέχθηκε το μοιραίο λάθος του. Ο σταθμάρχης λέει ότι έβαλε το κλειδί για να μεταβάλει την τροχιά της επιβατικής αμαξοστοιχίας, αλλά αυτό φαίνεται να μη λειτούργησε. Ο ίδιος φαίνεται να κατάλαβε ότι δεν λειτούργησε, αλλά δεν έδωσε σημασία και δεν έκανε τίποτα για να διορθώσει το λάθος του. Εμμέσως, ομολογεί το λάθος του και την ευθύνη του για το δυστύχημα και το απέδωσε «στην κακιά ώρα».

Η σύλληψή του έγινε στο πλαίσιο του αυτοφώρου, ωστόσο η δικογραφία επρόκειτο να σχηματιστεί αργά χθες το βράδυ και πιθανότατα σήμερα το πρωί θα οδηγηθεί στην Εισαγγελία Πρωτοδικών με βαρύτατες κατηγορίες.

«Το παραδέχθηκε μπροστά μου το λάθος του» λέει συνάδελφός του

Συνάδελφος του σταθμάρχη, που βρισκόταν μαζί του το μοιραίο βράδυ του δυστυχήματος στα Τέμπη, μιλώντας στον Alpha είπε χαρακτηριστικά: «Ήταν καθαρά ανθρώπινο λάθος».

«Δεν βλέπαμε τηλεόραση. Ήμουν μαζί του όμως όλο το βράδυ. Δεν κατάλαβε τι λάθος έκανε στην αρχή. Όταν έμαθε για το δυστύχημα ήμασταν εκείνη την ώρα μαζί. Τα έχασε, δεν μίλησε καθόλου. Τον ρώτησα τι έκανε, μου είπε ότι το τρένο το έβαλε κανονικά στη γραμμή. Μετά κατάλαβε το λάθος του. Έκανε καθαρά λάθος. Είναι ανθρώπινο λάθος. Δεν πατάς κανένα κουμπί, γυρίζεις τα κλειδιά στην ευθεία ή στη διαγώνιο. Τα συστήματα μία χαρά λειτούργησαν. Το λάθος είναι καθαρά δικό του και το παραδέχτηκε και χθες εκεί. Το παραδέχτηκε μπροστά μου. Είναι καθαρά ανθρώπινο λάθος. Ποιο σύστημα φταίει;» είπε ο συνάδελφος του σταθμάρχη.

Στη συνέχεια, επιβεβαίωσε ότι ο σταθμάρχης εργαζόταν στον ΟΣΕ επί χρόνια. Εφυγε για να εργαστεί στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση και στη συνέχεια επέστρεψε για να γίνει σταθμάρχης, ενώ υπογράμμισε πως ο σταθμάρχης εκπαιδεύτηκε για τρεις μήνες στη θεωρία και έκανε τρεις μήνες πρακτική. Περιέγραψε δε μία – μία τις κινήσεις που έπρεπε να κάνει ο συνάδελφός του πριν από τη μοιραία σύγκρουση.

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου