ΑΘΛΗΤΙΚΑ

Μαραθώνια η φετινή Ανάβαση Πορταριάς

μαραθώνια-η-φετινή-ανάβαση-πορταριάς-415041

Σε ένα αγώνα, που κυριάρχησε η καθυστέρηση, αλλά και ο Μάριος Ηλιόπουλος, ο οποίος κατέκτησε και φέτος τον άτυπο τίτλο του ταχύτερου του βουνού, καταφέρνοντας να ανέβει με χρόνο σε 2:48.64 με Ford Focus RS, ολοκληρώθηκε η 41η Ανάβαση Πορταριάς, με χορηγό επικοινωνίας την εφημερίδα ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ.

Ο αγώνας ξεκίνησε με τους καλύτερους οιωνούς, καθώς οι πολλές και ποιοτικές συμμετοχές προμήνυαν έντονο ανταγωνισμό σε όλες τις κλάσεις και τις κατηγορίες.

Στην κατηγορία Ν ο Παναγιώτης Κύρκος με Mitsubishi Lancer Evo IX δεν άφησε περιθώριο σε κανένα να αμφισβητήσει τα πρωτεία του, με τον Μηνά Μπενή με ίδιο αυτοκίνητο να κατατάσσεται δεύτερος και τον Κώστα Καραθανάση με Honda Civic Type R να τερματίζει τρίτος, κερδίζοντας παράλληλα και την κατηγορία Ν έως 2 λίτρα μπροστά από τους Φωτεινέλη και Παράβαλο.

Στην κατηγορία Α ο Αντώνης Σταφυλοπάτης με το σαφώς πιο σύγχρονο Skoda Fabia R5 έκανε τον ταχύτερο χρόνο και στα δύο περάσματα, αφήνοντας τους Παναγιώτη Λιώρη και Μιχάλη Ευθυμίου αμφότερους με Ford Escort RS Cosworth να κονταροχτυπιούνται για τις θέσεις δύο και τρία με τελικό νικητή τον πρώτο.

Στην κατηγορία Α έως 2 λίτρα ο συνήθης ύποπτος Βασίλης Μπατζάνος με Citroen Saxo VTS δεν άφησε περιθώρια αμφισβήτησης της πρωτοκαθεδρίας του με τον Δημήτρη Ζάγαρη με ίδιο αυτοκίνητο να κερδίζει στο νήμα τη δεύτερη θέση από τον Βολιώτη Σταμάτη Μιχαήλ με Peugeot 106 S16.

Η κλάση Α5 ήταν ξεκάθαρα τοπική υπόθεση, με τους Βολιώτες αθλητές του ΟΜΑΘ Αγγελο Μπατσίλα με Suzuki Swift, Στάθη Δαμασιώτη με Toyota Yaris και Πάνο Συτζάκη με Suzuki Swift να ανεβαίνουν με αυτή τη σειρά στο βάθρο.

Στην κατηγορία Ε ο Παρασκευάς Ραπαντζίκος με ένα αμάξι θρύλο, τη Lancia Delta Integrale, ολοκλήρωσε τον αγώνα στην πρώτη θέση, εκμεταλλευόμενος τη σταθερότητα του. Δύο πισωκίνητα συμπλήρωσαν το βάθρο με τον Κωνσταντίνο Γιαννούτσο με Alfa Romeo 75 Turbo και τον Βασίλη Ντέρμα με Opel Ascona I 2000 στη δεύτερη και τρίτη θέση αντίστοιχα, με τον τελευταίο να κατακτά την Ε έως 2 λίτρα μπροστά από τους Αλέξανδρο Τσιόγκα με Citroen AX Sport 1.6 και Χρήστο Λάππα με Peugeot 106 S16, που περιορίστηκαν στη δεύτερη και τρίτη θέση αντίστοιχα, πληρώνοντας το κακό πρώτο σκέλος τους.

Στην Formula Saloon ο Μάριος Ηλιόπουλος με Ford Focus RS επικράτησε του Βαγγέλη Γεραλή με Mitsubishi Lancer Evo VIII, με τον Νίκο Γκίκα με VW Golf 1.8 Turbo να τερματίζει τρίτος, κερδίζοντας παράλληλα και την FST2.

Στα ατμοσφαιρικά ο Βολιώτης Δημήτρης Μπερτζέμης με BMW M3 E36 ήταν ο τελικός νικητής, ενώ στην FSA2L ο Κανέλος με Peugeot 106 S16 ήταν ο τελικός νικητής μπροστά από τους Βολιώτες Μπαλντούνη και Σουφλάρη.

Στα ιστορικά έπειτα από μεγάλη μάχη ο Γιάννης Κατσικάς αναδείχθηκε ως ο ταχύτερος μπροστά από τον Αλμυριώτη Γιώργο Μαγγιδά, αμφότεροι με Ford Escort, με τον Λεωνίδα Τσαγγαρα με Opel Ascona 400 να τερματίζει τρίτος.

Αξίζει να σημειωθεί πως σοβαρότατη καταγγελία έκανε μέσα από τον προσωπικό του λογαριασμό σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης ο οδηγός Κώστας Ραπαντζίκος, που συμμετείχε στην ανάβαση και απομένει να δούμε αν θα διερευνηθεί περαιτέρω. Η καταγγελία αφορά σε αγωνιστικό αυτοκίνητο αντίθετα διερχόμενο την ώρα που έκανε την προσπάθεια του με τη σύμφωνη γνώμη αλυτάρχη και κριτών.

Επίσης σημαντική έξοδο στο πρώτο σκέλος του αγώνα είχε ο οδηγός Νίκος Ντούρας με υλικές ευτυχώς ζημιές εκτός από το αυτοκίνητό του και δίκυκλων οχημάτων θεατών.

Τον αγώνα συνδιοργάνωσαν η Λέσχη Αυτοκινήτου Βόλου και η Περιφέρεια Θεσσαλίας, υπό την αιγίδα του Αθλητικού Οργανισμού του Δήμου Βόλου ΔΟΕΠΑΠ-ΔΗΠΕΘΕ.

Φέτος οι συμμετοχές ξεπέρασαν κάθε ρεκόρ με 123 αθλητές και 31 εξ αυτών ήταν Βολιώτες από τη ΛΑΒ και τον ΟΜΑΘ.

ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΟΣΧΟΣ

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου