ΑΘΛΗΤΙΚΑ

Απόλυτη επιτυχία… η 35η Ανάβαση Πορταριάς

απόλυτη-επιτυχία-η-35η-ανάβαση-πορταρ-294243

Με επιτυχίες και από τη Λέσχη Αυτοκινήτου Βόλου

Η Ανάβαση Πορταριάς, μια από τις πιο αγαπημένες αναβάσεις της χώρας μας για οδηγούς και θεατές, πραγματοποιήθηκε με επιτυχία το διήμερο 26-27 Σεπτεμβρίου, έχοντας συγκεντρώσει μεγάλο αριθμό συμμετεχόντων και θεατών, με τον Κώστα Πατσουρέα να σημειώνει τον ταχύτερο χρόνο της ημέρας.

Η 35η Ανάβαση Πορταριάς, διοργανώθηκε ως είθισται από το τοπικό Αθλητικό Σωματείο «Λέσχη Αυτοκινήτου Βόλου» και αποτέλεσε τον 6ο γύρο του Πρωταθλήματος Αναβάσεων και του Πρωταθλήματος Αναβάσεων Ιστορικών Αυτοκινήτων. Οπως τις περισσότερες φορές, έτσι και φέτος το ενδιαφέρον ήταν μεγάλο και αποτυπώθηκε εμπράκτως τόσο από τις 107 συμμετοχές, όσο και από την παρουσία θεατών στη διαδρομή.

Τον καλύτερο συνολικό χρόνο της ημέρας, σημείωσε ο Κώστας Πατσουρέας (Mitsubishi Lancer EVO IX), ο οποίος συμμετείχε στον αγώνα στο πλαίσιο της Formula Saloon Turbo, στην οποία φυσικά και επικράτησε, μετά από εξαιρετική εμφάνιση.

Περνώντας στην καταγραφή των αποτελεσμάτων της εκάστοτε κατηγορίας, αφού όπως έχει πολλάκις αναφερθεί, στις αναβάσεις δεν υπάρχει γενική κατάταξη, στην Ομάδα Α επικράτησε ο Κωνσταντίνος Παπαχρήστος (Citroen Saxo), μετά από ενδιαφέρουσα μάχη με τον Σπύρο Βοργιά (Peugeot 106). Αμφότεροι κινήθηκαν ταχύτατα και παρά το γεγονός ότι ουσιαστικά τα αυτοκίνητά τους υπάγονται στην Ομάδα Α έως 2 λίτρα, κατέλαβαν τελικά τις δύο πρώτες θέσεις και στη γενική της Ομάδας Α, εκτός από αυτές της Ομάδας Α έως 2 λίτρα. Την τριάδα της Ομάδας Α, συμπλήρωσε ο Αντώνης Σταφυλοπάτης (Opel Astra OPC), ενώ στην Ομάδα Α έως 2 λίτρα τις θέσεις του βάθρου έκλεισε ο Γιώργος Αναδιώτης (Renault Clio Sport).

Οσον αφορά στην Ομάδα Ν, η νίκη κρίθηκε στα δέκατα του δευτερολέπτου. Ο Κώστας Κάκος (Mitsubishi Lancer EVO VIII) χρειάστηκε να υπερβάλλει εαυτόν στο δεύτερο ανέβασμα και εντέλει να επικρατήσει του νεαρού Γιάννη Ποτουρίδη (Subaru Impreza), ο οποίος ήταν ταχύτερος στο πρώτο ανέβασμα. Η τελική διαφορά των 0,35 δλ. είναι ενδεικτική του μεγέθους της μάχης για τη νίκη. Από κοντά, ακολούθησε και ο Απόστολος Βιδούρης (Mitsubishi Lancer EVO IX) ο οποίος κατέκτησε την 3η θέση της κατάταξης της κατηγορίας. Στην Ομάδα Ν έως 2 λίτρα, η νίκη πέρασε στα χέρια του Γιάννη Φωτεινέλη (Honda Civic Type-R), τον οποίο ακολούθησαν οι Διονύσης Γιαννούλης (Peugeot 106 S16) και Κωνσταντίνος Τασούλας (Peugeot 106 S16), με τη μεταξύ τους διαφορά να είναι μόλις 0,18 δλ.

Στην Ομάδα ΕΕ ταχύτερος αποδείχθηκε ο νεαρός Παναγιώτης Ευθυμίου (BMW M3), που έφτασε στη νίκη εμπρός από τους Παντελή Βασιλειάδη (Citroen AX) και Βασίλη Καλκούνο (BMW M3). Ο Βασιλειάδης επικράτησε στην ΕΕ έως 2 λίτρα, όπου τον ακολούθησαν οι Γιώργος Πολίτης (Citroen AX) και Κωνσταντίνος Ψιλιώτης (Ford Escort) σε μια κατηγορία με έντονο συναγωνισμό και πολύ θέαμα, από αξιόλογους οδηγούς. Στη Formula Saloon, πέραν της επίδοσης του Κώστα Πατσουρέα στην FSTurbo, στην κατάταξη της Saloon νικητής αναδείχθηκε ο Σγουρής Μπαλάσης (Toyota Corolla) και στην Saloon Turbo 2, επικράτησε ο Κωνσταντίνος Ζυγογιάννης (Audi A3).

Ολοκληρώνουμε την αναφορά μας στα αποτελέσματα του αγώνα, με την κατηγορία των Ιστορικών, που προσφέρει πάντα στους αγώνες πολλές συμμετοχές και όμορφα αυτοκίνητα, όπου τον ταχύτερο χρόνο στα Ιστορικά λοιπόν, σημείωσε με άνεση ο Γιώργος Κατσαρός με το Ford Escort RS 1600.

Επιτυχίες και για τους 18 αθλητές!!! της Λέσχης Αυτοκινήτου Βόλου που έλαβαν μέρος στον αγώνα.

3η Θέση στην ομάδα Ν, στην κλάση Ν/4 και στους Αθλητές Λ.Α.Βόλου πάνω από 1600cc κατέλαβε ο Βιδούρης Αποστόλης (Mitsubishi Lancer EVO IX) . Άτυχος ο Βλάχος Αποστόλης (Peugeot 106 S16) αφού μία βλάβη στο ημιαξόνιο λίγα μέτρα πριν τον τερματισμό του στέρησε μία θέση στο βάθρο στη κλάση Ν/2, ενώ ο έτερος αδερφός Βλάχος Χρήστος με ίδιο αυτοκίνητο ήταν 2ος στη κατηγορία έως 1600cc από τους Αθλητές της Λ.Α.Βόλου. Ο Κώστας Καρακατσάνης (Citroen Saxo VTS) χρησιμοποιώντας για πρώτη φορά κουβέρτες στα ελαστικά, είδε χρόνους που τον έφεραν στη 3η Θέση έως 1600cc στους Αθλητές της Λ.Α.Βόλου.

Στην ομάδα Α ο Αντώνης Σταφυλοπάτης με το μπλε (Οpel Astra OPC) αντιμετωπίζοντας πρόβλημα ρεταρίσματος στο Α’ σκέλος του αγώνα κατέλαβε τελικά τη 3η Θέση και την 1η Θέση πάνω από 1600cc στους Αθλητές της Λ.Α.Βόλου.

Ο Σαλταγιάννης Βαγγέλης συνεχίζοντας τους καλούς χρόνους του Σαββάτου κατέκτησε τη 5η Θέση στην ομάδα Α , 2η Θέση στην κλάση Α/7 και στους Αθλητές της Λ.Α.Βόλου πάνω από 1600cc. Στην κλάση Α/6 ο Βεργοζήσης Αποστόλης (Peugeot 106 S16) κατέκτησε τη 5η Θέση και την 1η Θέση στους Αθλητές Λ.Α.Βόλου έως 1600cc.

Ο Ρίζος Αστέριος (Citroen C2R2) και Μαγγιδάς Γιάννης στο ντεμπούτο τους από τη θέση του οδηγού (Peugeot 106 S16) πραγματοποίησαν καλές επιδόσεις στον αγώνα και έπεται συνέχεια. Οι 2 αγώνες αναβάσεων στη γειτονική Βουλγαρία απέδωσαν καρπούς για τον Πέππα Σοφοκλή (Peugeot 106 Rallye) που έκλεψε τη 3η Θέση στην κλάση Α/5.

Ο Τζιώρτζιος Γιώργος (Peugeot 106 Kit Car) άφησε ανοιχτούς λογαριασμούς, αφού κατέλαβε τη 5η Θέση τελικά στην κλάση Α/5 για εκατοστά του δευτερολέπτου από τον τρίτο. Ο Χαλαστάρας Σπύρος (Peugeot 106 Rallye) στην κλάση Α/5 σημείωσε αξιοπρεπείς χρόνους σε μία άκρως ανταγωνιστική κλάση.

Ο Μπαλντούνης Γεώργιος (Ford Escort MK II) στην κλάση ΕΕ/11, έγραψε εκπληκτικούς χρόνους και στα 2 σκέλη του αγώνα, διαλύοντας τον συναγωνισμό στην κατηγορία, αλλά δυστυχώς κάποιοι δεν τον άφησαν να το χαρεί, επιβάλλοντάς τον ποινή 11 δευτερολέπτων. Μηχανικό πρόβλημα στο Α’ σκέλος του αγώνα δεν άφησε περιθώριο για μια θέση στο βάθρο για τον Μπόνη Κωνσταντίνο με την όμορφη (Opel Manta) στην ΕΕ/12.

Στην κατηγορία Formula Saloon ο Καμζιόλης Αναστάσιος (BMW M3) κατέλαβε την 3η θέση δίνοντας απλόχερα πλούσιο θέαμα σε όλους τους θεατές της Ανάβασης.

Στην Formula Saloon turbo 2, ο Σουφλάρης Γεώργιος (Ford Escort MK II) και Αγγλόπουλος Μάκης (Mazda RX7) «ντριφτάροντας» ατέλειωτα σε όλη τη διαδρομή άφησαν άφωνους μικρούς και μεγάλους, χαρίζοντας στον πρώτο την 3η θέση της κατηγορίας και την 4η θέση στον δεύτερο.

Η Λέσχη Αυτοκινήτου Βόλου συγχαίρει όλους τους Αθλητές που συμμετείχαν στην 35η Ανάβαση Πορταριάς και ανανεώνει το ραντεβού το 2016…

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου