ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

Προβολή ταινίας

προβολή-ταινίας-586592

Με την ταινία Αύγουστος σε σκηνοθεσία Τζον Γουέλς. συνεχίζονται οι προβολές της Κινηματογραφικής Κοινότητας από τον ΔΟΕΠΑΠ – ΔΗΠΕΘΕ του Δήμου Βόλου.

Η ταινία θα προβληθεί την Παρασκευή 3 Απριλίου στο Μεταξουργείο στην Ν.Ιωνία (έναρξη 21:30) και την Δευτέρα 6 Απριλίου στο Αχίλλειο στις 21:15 (έναρξη 21:30).

Με ένα πρωτοκλασάτο καστ ηθοποιών, όπως η τρεις φορές βραβευμένη με Όσκαρ Μέριλ Στριπ (“Iron Lady”), η επίσης βραβευμένη με Όσκαρ Τζούλια Ρόμπερτς (“Erin Brockovich”), ο Γιούαν Μακ Γκρέγκορ (“The Impossible”) και ο Μπένεντικτ Κάμπερμπατς (“Τhe Fifth Estate”), η ταινία παρουσιάζει το οικογενειακό δράμα των Γουέστον, μιας οικογένειας που ζει στην Οκλαχόμα και είναι στα πρόθυρα κατάρρευσης.

Αύγουστος, στην Οκλαχόμα. Ο Μπέβερλι Γουέστον, ένας αλκοολικός ποιητής (Σαμ Σέπαρντ) έχει προσλάβει μια ινδιάνικης καταγωγής μαγείρισσα ως βοηθό για τη γυναίκα του Βάιολετ (Μέριλ Στριπ), η οποία πάσχει από καρκίνο και έχει εθιστεί στα ναρκωτικά. Λίγο καιρό μετά την πρόσληψη της Τζόνα, ο Μπέβερλι εξαφανίζεται, κάτι που δίνει κίνητρο στην οικογένεια να συγκεντρωθεί, ώστε να ψάξουν όλοι μαζί να τον βρουν. Η Μάνι, αδερφή της Βάιολετ (Μαργκό Μάρτιντέιλ) με τον άντρα της (Κρις Κούπερ) και το γιο τους «Μικρό Τσάρλι» (Μπένεντικτ Κούμπερμπαχ) καταφθάνουν, όπως και οι τρεις κόρες του ζεύγους. Μέρες αργότερα ανακαλύπτουν ότι ο Μπέβερλι αυτοκτόνησε. Οι κόρες, Μπάρμπαρα (Τζούλια Ρόμπερτς), Κάρεν (Τζουλιέτ Λιούις) και Άιβι (Τζούλιαν Νίκολσον), που έχουν αρκετά χρόνια να συναντηθούν, πηγαίνουν στην κηδεία του πατέρα τους, όπως και ολόκληρη η οικογένεια. Μια κηδεία που θα σταθεί αφορμή, όχι να έρθουν πιο κοντά, αλλά για να βγάλουν στην επιφάνεια όλα εκείνα τα σημαντικά ή ασήμαντα θέματα, που τόσο καιρό τις κρατούσαν απομακρυσμένες από την «οικογένεια».

Ουσιαστικά η ταινία, εκτός από πορτραίτο της διαλυμένης αμερικανικής οικογένειας, είναι και ένα ψυχογράφημα γυναικών με ισχυρή θέληση, που η κάθε μία θέλει να περνάει το δικό της. Όλες όμως κρύβουν και από κάποιο μυστικό, το οποίο έρχεται στην επιφάνεια διαδοχικά στην εξέλιξη του φιλμ, το οποίο διαθέτει ένταση από τις πρώτες κιόλας σκηνές, μετά την αποκάλυψη της αυτοκτονίας του πατέρα.

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου