ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ

Τα emails που καίνε

τα-emails-που-καίνε-920453

«Αν δούλευε η σηματοδότηση του ECTS, ένας υποθετικός τρομοκράτης σταθμάρχης και να ήθελε να βάλει δύο τρένα να τρακάρουν, δεν θα μπορούσε». Πηγές εντός της ΕΡΓΟΣΕ καταδεικνύουν τις τεράστιες καθυστερήσεις ολοκλήρωσης της σύμβασης 717 ως αποφασιστικής σημασίας για την υποβάθμιση της ασφάλειας του σιδηροδρομικού δικτύου. Σε έγγραφα που περιήλθαν στην κατοχή της «Καθημερινής» από την εσωτερική αλληλογραφία της εταιρείας, αποτυπώνονται προβλήματα που γίνονταν κατ’ επανάληψη γνωστά στους υπευθύνους του έργου για την «Ανάταξη και αναβάθμιση του συστήματος σηματοδότησης – τηλεδιοίκησης και αντικατάσταση 70 αλλαγών τροχιάς σε εντοπισμένα τμήματα του άξονα Αθήνα – Θεσσαλονίκη – Προμαχώνας».

Η επιστολή του Χρήστου Κατσιούλη, που το 2022 παραιτείται από τη θέση του προέδρου της σύμβασης ETCS 10005 εγείροντας ζητήματα ασφαλείας που αποδείχθηκαν προφητικά, είδε ευρέως το φως της δημοσιότητας λίγες ώρες μετά το δυστύχημα των Τεμπών. Η «Κ» αποκάλυψε επίσης έγγραφο του ιδίου, ο οποίος εργαζόμενος τότε, ως βοηθός επιβλέπων της σύμβασης 717 φέρεται να επισήμαινε, μεταξύ άλλων, αδικαιολόγητες καθυστερήσεις στην υλοποίηση του φυσικού αντικειμένου, τροποποιήσεις αυτού, ελλιπείς μελέτες της μιας από τις δύο εταιρείες της κοινοπραξίας, η οποία είχε αναλάβει το νότιο τμήμα του δικτύου (Αθήνα – Πλατύ) αλλά και διενέργεια εργασιών χωρίς την ύπαρξη εγκεκριμένων μελετών.

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου