Μαζεμένα έχουν πέσει το τελευταίο χρονικό διάστημα τα προβλήματα στα ΕΛΤΑ Βόλου. Ταυτόχρονα με την αντιμετώπιση της υπόθεσης με τα ύποπτα δέματα χθες, γινόταν γνωστό ότι καταναλωτές φυσικού αερίου επικοινώνησαν με εταιρεία, προκειμένου να διαμαρτυρηθούν για την καθυστέρηση στην αποστολή των λογαριασμών.
Οπως υποστηρίζουν, αρμοδίως ενημερώθηκαν ότι οι λογαριασμοί δόθηκαν από την εταιρεία στα ΕΛΤΑ Βόλου στις 19 του περασμένου Φεβρουαρίου, ωστόσο ακόμη δεν έχουν φτάσει στα γραμματοκιβώτια, με τη λήξη προθεσμίας πληρωμής να πλησιάζει.
Οι εύλογα διαμαρτυρόμενοι καταναλωτές δηλώνουν αποφασισμένοι να προχωρήσουν αρμοδίως το ζήτημα, αν και τα ΕΛΤΑ αντιμετωπίζουν πρόβλημα με την επάρκεια προσωπικού.
Β.ΚΑΡ.