ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ

Πληρωμένη απάντηση

πληρωμένη-απάντηση-292406

Πληρωμένη απάντηση

Καλά διαβασμένος και καλά ενημερωμένος εμφανίστηκε ο νομικός σύμβουλος του Δήμου Νοτίου Πηλίου Βαγγέλης Ζαχαρόπουλος, όταν ζήτησε εμμέσως βοήθεια από την Περιφέρεια Θεσσαλίας για τη χρηματοδότηση της ολοκλήρωσης του ΣΧΟΟΑΠ Τρικερίου, που είναι το κλειδί για την επένδυση στον Αλατά. Ο Γιώργος Καλτσογιάννης, που εκπροσωπούσε την Περιφέρεια Θεσσαλίας, έσπευσε να πει ότι χρήματα δεν υπάρχουν… «Δεν υπάρχουν τέτοιοι κωδικοί», είπε χαρακτηριστικά, απορρίπτοντας το αίτημα ή έστω και την προοπτική διερεύνησής του.

Η απάντηση όμως ήρθε «πληρωμένη» από τον Βαγγέλη Ζαχαρόπουλο, που υπενθύμισε στον θεματικό αντιπεριφερειάρχη τη χρηματοδότηση δύο ΣΧΟΟΑΠ, στη Λάρισα και στα Τρίκαλα αντίστοιχα, από το 2016.

Ε.Χ.

Θαλάσσιες μετακινήσεις

Κάτοικος της περιοχής που συμμετείχε στην ημερίδα για τον Αλατά, εξέφρασε τις ενστάσεις του για την επένδυση, θέτοντας ως επιχείρημα τις μη επαρκείς οδικές υποδομές. «Από Βόλο για Άφησσο το καλοκαίρι χρειάζεσαι 2,5 ώρες», είπε, για να τον διακόψει ο Βουλευτής Μαγνησίας, Χρήστος Μπουκώρος, λέγοντας: «Από πότε στη Μαγνησία καταργήθηκαν οι θαλάσσιες μετακινήσεις;». Το ρητορικό ερώτημα του βουλευτή μάλιστα βρίσκει «απάντηση» και στη μελέτη της επένδυσης που προβλέπει τη μετακίνηση των επισκεπτών δια της θαλάσσιας οδού. Σιγά να μην προσγειώνεται ο τουρίστας στο αεροδρόμιο Ν. Αγχιάλου και να πρέπει να κάνει τουλάχιστον δίωρη διαδρομή στις στροφές του Πηλίου για να φθάσει στον προορισμό του.

Ε.Χ.

Επανεκλογή

Επανεξελέγη στο νέο ΔΣ της Ενωσης Ξενοδόχων Σκοπέλου η Μαίρη Διαμάντη, η οποία διατηρεί τη θέση της προέδρου και έτσι θα έχει την ευκαιρία να συνεχίσει το έργο που ξεκίνησε στην προηγούμενη θητεία της. Η δυναμική παρουσία της προέδρου των ξενοδόχων της Σκιάθου αποτέλεσε άλλωστε «πράσινο φως», ώστε να συνεχίσει τη θητεία της, έχοντας στο επίκεντρο των προσπαθειών της την τουριστική ανάπτυξη του νησιού.

Γ. Υ.

Οι απόψεις διίστανται

Μοιρασμένες είναι οι απόψεις των οδηγών ταξί για το αντίκτυπο που θα έχει η κατάργηση των ηλεκτρονικών πλατφόρμων μίσθωσης ταξί που προβλέπει το νομοσχέδιο του Υπουργείο Οικονομικών. Οι εταιρείες χρήσης των εφαρμογών αυτών θα παύσουν να λειτουργούν με τη μορφή που είναι σήμερα και θα μετατραπούν σε επιχειρήσεις παροχής μεταφορικού έργου. Οι μισοί εργαζόμενοι, λοιπόν, πιστεύουν ότι μία τέτοια εξέλιξη θα ωφελούσε τον κλάδο, βάζοντας στοπ στην παράνομη λειτουργία οχημάτων που παρέχουν υπηρεσίες μεταφοράς και συνεργάζονται με τις εταιρείες αυτές. Οι άλλοι μισοί το ακριβώς αντίθετο, ότι δηλαδή το νομοσχέδιο θα νομιμοποιήσει την παράνομη δράση. Ένθεν κακείθεν πάντως ο κλάδος παρακολουθεί τις εξελίξεις για να διαμορφώσει τη θέση που θα υιοθετήσει.

Κ. Μ.

Ο φόβος της αξιολόγησης

Ο Σύλλογος Εργαζομένων στους ΟΤΑ Μαγνησίας γίνεται το πρώτο συνδικαλιστικό σωματείο εργαζομένων στο δημόσιο που κινητοποιείται σε τοπικό επίπεδο ενάντια στη διαδικασία της αξιολόγησης. Αύριο το πρωί λοιπόν, που θα πραγματοποιηθεί η γενική τους συνέλευση στο δημαρχείο του Βόλου, οι συνδικαλιστές, εφόσον διασφαλίσουν ότι θα υπάρχει συμμετοχή στη συγκεκριμένη κινητοποίηση και δεν θα δώσουν το παρών οι ίδιοι και οι ίδιοι, ας ενημερώσουν στη συνέχεια αναλυτικά την τοπική κοινή γνώμη για τους λόγους που διαφωνούν με την αξιολόγηση. Γιατί μια μεγάλη μερίδα της κοινωνίας πιστεύει ότι οι εργαζόμενοι στο δημόσιο δεν θέλουν να αξιολογηθούν γιατί φοβούνται ότι θα χάσουν τα προνόμια που τους εξασφαλίζει η μονιμότητα. Δεν θέλουν δηλαδή να κριθούν για την ποιότητα της δουλειάς που προσφέρουν, επειδή υπάρχει το εξαιρετικά πιθανό ενδεχόμενο να πάρουν πολύ χαμηλό βαθμό κι έτσι να δρομολογηθούν μια σειρά από διαδικασίες, οι οποίες θα θέσουν εν αμφιβόλω πολλούς συναδέλφους τους που είναι ανεπαρκείς. Ταυτόχρονα, όμως, αυτές οι διαδικασίες θα ανοίξουν τον δρόμο ώστε να βρουν δουλειά στο δημόσιο εκείνοι οι υπάλληλοι που έχουν και τις γνώσεις και την κατάρτιση και την όρεξη να προσφέρουν πραγματικά και να βγάλουν από τον κλάδο τη στάμπα της μη παραγωγικότητας και της συντεχνιακής αντιμετώπισης κάθε προσπάθειας για συμμόρφωση με το ευρωπαϊκό κεκτημένο.

Γ.Λ.

#Tags

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου