Εξαιρετικά θετικά είναι τα πρώτα αποτελέσματα της Μαρινόπουλος για το 2014. Η εταιρεία, η οποία εν μέσω κρίσης προχώρησε στη εφαρμογή εκτεταμένου στρατηγικού πλάνου επέκτασης του δικτύου της στην Ελλάδα και τα Βαλκάνια, κερδίζει συνεχώς μερίδιο στην αγορά και αυξάνει σημαντικά τον όγκο των πωλήσεών της.
Ήδη τα σημεία πώλησης στην Ελλάδα έχουν φτάσει τα 874, ενώ 60 καταστήματα λειτουργούν στην Κύπρο, τη Βουλγαρία, την Αλβανία και τα Σκόπια. Το σημαντικότερο, ωστόσο, σε ό,τι αφορά το αναπτυξιακό μοντέλο, είναι η στρατηγική παρουσία του Ομίλου σε εξαιρετικής σημασίας σημεία της Περιφέρειας. Οι Κυκλάδες, η Κρήτη, η Χαλκιδική και η Θεσσαλία αποτελούν ενδεικτικά παραδείγματα.
Ταυτόχρονα με την επέκταση του δικτύου της, η Μαρινόπουλος προχώρησε σε νέες συνεργασίες με προμηθευτές από ολόκληρη την Ελλάδα. Στο πλαίσιο αυτών, εξασφάλισε τη διάθεση ελληνικών ποιοτικών προϊόντων σε εξαιρετικά ανταγωνιστικές τιμές. Φρόντισε για την προώθησή τους και τα συμπεριέλαβε στο πρόγραμμα προσφορών της εταιρείας.
Η Μαρινόπουλος Α.Ε. καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου προχωρά σε σημαντικές προσφορές και εκπτώσεις στο σύνολο των διατιθέμενων προϊόντων. Βασική της πολιτική είναι να παρέχει σημαντικές εκπτώσεις σε αγαθά ευρείας ζήτησης έτσι ώστε να διευκολύνεται αποτελεσματικά ο οικογενειακός προϋπολογισμός των νοικοκυριών.
Αποτέλεσμα των επιχειρηματικών και καταναλωτικών πρωτοβουλιών της Μαρινόπουλος, τα τελευταία χρόνια, ήταν η περαιτέρω ενίσχυση της σχέσης εμπιστοσύνης που διαχρονικά καλλιεργεί με τον καταναλωτή. Η μεγαλύτερη αλυσίδα λιανεμπορίου βρίσκεται σήμερα στο πλευρό των πελατών της, περισσότερο παρά ποτέ.