ΝΙΚΗ ΒΟΛΟΥ

Με αλλαγές για… Νίκη

με-αλλαγές-για-νίκη-266146

Ρεπορτάζ: ΓΙΑΝΝΗΣ ΖΑΤΤΑΣ

Το περασμένο Σάββατο η Νίκη Βόλου επικρατούσε με το ευρύ 4-1 του Αχιλλέα Φαρσάλων στο Π. Μαγουλάς, και επτά μέρες μετά υπάρχει προβληματισμός στο κυανόλευκο στρατόπεδο για την ισοπαλία μεσοβδόμαδα στη Θήβα.

Το τελικό 1-1 αναμφίβολα ήρθε να πληγώσει το γόητρο των κυανόλευκων και πάλι μετά την πρεμιέρα του πρωταθλήματος, βάζοντας σε σκέψεις άπαντες. Διοίκηση, προπονητικό επιτελείο, ποδοσφαιριστές και φίλαθλοι της ομάδας δεν θα μπορούσαν ασφαλώς να είναι ικανοποιημένοι από τον βαθμό της ισοπαλίας, αλλά στο λεπτό που ήρθε το γκολ, στο 91’, αναμφίβολα γλίτωσε την ομάδα από ένα νέο κάζο.

Πλέον η συνέχεια θέλει τους κυανόλευκους να αγωνίζονται αύριο στο Μαρτίνο απέναντι στον Οπούντιο, συναντώντας εκ νέου την ομάδα της Φθιώτιδας μετά από σχεδόν δύο χρόνια και πάλι στο πρωτάθλημα της Γ’ Εθνικής.

Στις 4 Νοεμβρίου του 2015 η Νίκη είχε αγωνιστεί και πάλι απέναντι στην ομάδα του Μάκη Ζαχαρόπουλου, την οποία δεν κατάφερε να κερδίσει, μένοντας στην ισοπαλία με 1-1, αποτέλεσμα το οποίο δεν είναι στόχος για το αυριανό παιχνίδι.

Οι κυανόλευκοι καλούνται άμεσα να ανασυνταχθούν και να προσφέρουν εκ νέου τη χαρά στον κόσμο τους. Αλλά για να γίνει αυτό θα πρέπει να υπάρξουν αλλαγές στον τρόπο που η Νίκη κυνηγά πλέον τα παιχνίδια.

Επί 90 σχεδόν λεπτά την περασμένη Τετάρτη η Νίκη δεν μπόρεσε να πάρει αυτό που ήθελε απέναντι στη Θήβα, δείχνοντας ανίκανη να ανατρέψει ένα τέρμα που ήρθε μόλις στο 3ο λεπτό. Ασχέτως από τη φάση που η Νίκη ισοφάρισε και της ακυρώθηκε τέρμα στο πρώτο μέρος, αλλά ακόμη και από το δοκάρι που ήρθε λίγο αργότερα, οι κυανόλευκοι προβλημάτισαν απέναντι σε έναν αντίπαλο του χεριού τους.

Το στραβοπάτημα της Τετάρτης αναμένεται να φέρει αλλαγές στο βασικό σχήμα και ανακατατάξεις από το τεχνικό επιτελείο που καλείται να βρει άμεσα τις λύσεις στα ερωτήματα που θέτουν οι αντίπαλοι.

Οσον αφορά την ανακατωσούρα και την αναστάτωση που προκάλεσε δημοσίευμα αθλητικής ιστοσελίδας περί αλλαγής στην τεχνική ηγεσία και τη φημολογούμενη δυσαρέσκεια στο πρόσωπο του Στέφανου Ξηροφώτου, η απάντηση ήρθε από τη Δ.Ε., η οποία με επίσημη ανακοίνωση της αναφέρει: «Η Διοικούσα Επιτροπή Ποδοσφαίρου της Νίκης Βόλου 1924 αναγκάζεται να απαντήσει σχετικά με δημοσίευμα ιστοσελίδας, ενημερώνοντας τους φιλάθλους και κάθε ενδιαφερόμενο ότι ουδέποτε υπήρξε θέμα εμπιστοσύνης προς το προπονητικό δίδυμο της ομάδας, το τεχνικό επιτελείο και τους ποδοσφαιριστές μας τους οποίους και στηρίζουμε.

Αντιλαμβανόμαστε πως η προπονητολογία και η ίντριγκα αποτελεί αγαπημένο θέμα, όμως διαφέρει κατά πολύ από τον τρόπο και τη φιλοσοφία με την οποία αντιμετωπίζουμε και αντιλαμβανόμαστε το ποδόσφαιρο στην ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ της ΝΙΚΗΣ ΒΟΛΟΥ 1924.

Υ.Γ. Χρήσιμο είναι οι πηγές σας να σας ενημερώνουν τουλάχιστον σωστά για τους βαθμούς της ομάδας μας».

Μετά το τέλος του παιχνιδιού με αντίπαλο τη Θήβα, δηλώσεις πραγματοποίησαν ο Βέλγος τεχνικός Φάντζιο Μπούις και ο Μένιος Θεολόγης, με τον νεαρό τερματοφύλακα να κάνει το ντεμπούτο του με τα κυανόλευκα αντικαθιστώντας τον Νίκο Τζήμα στην ανάπαυλα του ημιχρόνου. Αρχικά ο Φάντζιο Μπούις δήλωσε: «Ξεκινήσαμε λίγο στραβά, γιατί από το πρώτο σουτ που δεχθήκαμε και ήταν και το τελευταίο σε όλο το παιχνίδι, βρεθήκαμε πίσω στο σκορ. Σαν γενική εικόνα πιστεύω πως αξίζαμε να κερδίσουμε, όμως όπως ήρθαν τα πράγματα πρέπει να είμαστε ευχαριστημένοι και με την ισοπαλία. Πιστεύω πως θα είμαστε έτοιμοι για όλα τα παιχνίδια, νομίζω έχουμε καλή ομάδα, σίγουρα όλες οι έδρες είναι δύσκολες, αλλά εμείς προσπαθούμε πάντα να παίξουμε επιθετικό ποδόσφαιρο και να πάρουμε τη νίκη. Άλλες φορές θα τα καταφέρνουμε και άλλες όχι, γιατί αυτό είναι το ποδόσφαιρο».

Στη συνέχεια ο 21χρονος πορτιέρε, που είχε και μια θετική επέμβαση στο 90’,δευτερόλεπτα πριν ισοφαρίσει ο Τζιώρας, σχολίασε: «Βρεθήκαμε πίσω στο σκορ, προσπαθήσαμε να αντιδράσουμε έχοντας ένα δοκάρι και ένα ακυρωθέν τέρμα, και δεν πήγαμε στο ημίχρονο με το σκορ που θα θέλαμε. Στην επανάληψη μπήκαμε για να πάρουμε ό,τι μπορούσαμε και καταφέραμε να ισοφαρίσουμε έστω στο τελευταίο λεπτό, γλιτώνοντας την ήττα».

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου