ΝΙΚΗ ΒΟΛΟΥ

«Δεν ασχολούμαστε ξανά με τον κ. Κούγια»

δεν-ασχολούμαστε-ξανά-με-τον-κ-κούγια-11760

Στις ανακοινώσεις της ΠΑΕ ΑΕΛ και του Αλέξη Κούγια, μετά την ΠΑΕ Νίκη απάντησε και ο γενικός αρχηγός της βολιώτικης ομάδας, Αποστόλης Κουφογεώργος, ο οποίος διέψευσε τα περί ρίψης μπουκαλιών στον ισχυρό άνδρα των «βυσσινί».

Ρεπορτάζ: ΧΡΗΣΤΟΣ ΘΑΝΑΣΟΥΛΗΣ

Μάλιστα, όπως αποκάλυψε, ο ίδιος ο κ. Κούγιας είχε συμφωνήσει στη σύσκεψη που έγινε για τα μέτρα ασφαλείας μία ώρα πριν την έναρξη του αγώνα, να καθίσει στο μέρος της κερκίδας που κάθονται οι φιλοξενούμενοι, οι οποίοι μπαίνουν στο γήπεδο με προσκλήσεις, 30 τον αριθμό.

Επίσης, ο κ. Κουφογεώργος, κάνοντας παρέμβαση στο Βόλος 9.86 και την εκπομπή Clasico τόνισε ακόμη ότι στη Νίκη δεν θα ασχοληθούν ξανά με τον κ. Κούγια και η προσοχή στρέφεται στο ματς με τον Απόλλωνα στη Λάρισα αύριο Κυριακή.

Αναλυτικά η τοποθέτησή του Αποστόλη Κουφογεώργου: «Την περασμένη Τρίτη έγινε η σύσκεψη για τα μέτρα και αποφασίστηκε οι 30 φιλοξενούμενοι με προσκλήσεις να καθίσουν στον χώρο που στο γήπεδο της Νεάπολης όλοι γνωρίζουν ποιος είναι, όπως κοιτάζουμε τη φυσούνα στ’ αριστερά.

Μία ώρα πριν την έναρξη του ματς ξαναγίνεται σύσκεψη και εκεί έγινε αίτημα από τον γενικό αρχηγό της ΑΕΛ να καθίσει ο κ. Κούγιας στα επίσημα, το οποίο απορρίφθηκε αμέσως από την αστυνομική διεύθυνση, με το σκεπτικό ότι θα υπήρχε πολύς κόσμος στο γήπεδο και το είδατε και όλοι ότι η σκεπαστή κερκίδα ήταν γεμάτη.

Παίρνει τότε ο υπεύθυνος ασφαλείας της ΑΕΛ, κ. Κοτρώτσος, τον κ. Κούγια στο τηλέφωνο σε ανοιχτή ακρόαση και του λέει επί λέξει: «Πρόεδρε, επειδή το γήπεδο έχει πολύ κόσμο, η απόφαση της αστυνομίας είναι να καθίσεις μαζί με μας στη θύρα των φιλοξενουμένων». Και λέει ο κ. Κούγιας, που ήταν καθ’ οδόν για το γήπεδο: «Ναι, ρε, παιδιά, κανένα πρόβλημα, εκεί θα πάω».

Απλώς του είπαν από την αστυνομία για τη δική του ασφάλεια να φέρει το αμάξι του από τη μεριά της σκεπαστής, να ‘ρθουν να τον παραλάβουν και να τον ανεβάσουν στην κερκίδα. Αυτή ήταν η τελευταία μας κουβέντα.

Επειδή έγινε λόγος για μπουκάλια που του πέταξαν, ο κ. Κούγιας, με το που σφύριξε τη λήξη ο διαιτητής, ήταν καθ’ οδόν και έμπαινε στο αμάξι. Δεν έγιναν αυτά. Το γήπεδο της Νεάπολης το ξέρουμε όλοι. Και τα μέλη της διοίκησης της Νίκης να πληροφορήσω τον κ. Κούγια ότι δεν κάθονταν στις πολυθρόνες, στο τσιμέντο κάθονταν. Υπήρχε η διμοιρία των ΜΑΤ και από δίπλα καθόταν ο κ. Βενέτης. Οπότε μη βγάζουν ανακοινώσεις ότι ο κ. Κούγιας καθόταν στα τσιμέντα. Και στο κάτω-κάτω δεν είναι το γήπεδο της Νίκης Βόλου αυτό, φιλοξενούμενοι είμαστε κι εμείς. Και αυτό με τα μπουκάλια δεν ισχύει. Ούτε ένα μπουκάλι δεν έπεσε στον κ. Κούγια. Μάλλον μπερδεύεται, επειδή του πήγαμε και μπουκάλια με νερό να πιει και καφέ. Μήπως εννοεί αυτά τα μπουκάλια;

Τον κ. Κούγια τον ξέρουμε όλοι. Είδε στο πρώτο ημίχρονο κατηφόριζε το γήπεδο και έβγαλε ανακοίνωση. Υπήρξε απάντηση χθες της ΠΑΕ Νίκη και δεν ασχολούμαστε ξανά με τον κ. Κούγια. Η ομάδα έχει αγώνα την Κυριακή και κοιτάμε το επόμενο παιχνίδι.

Δεν νομίζω ότι τέτοιες ανακοινώσεις του κ. Κούγια εκπροσωπούν και τον κόσμο της ΑΕΛ.

Ένα μεγάλο ευχαριστώ στον κόσμο, ήταν καταπληκτικός και τον θέλουμε ακόμη περισσότερο».

«Ηρθα με το κοστούμι και είχε σκόνη»

Ούτε λίγο ούτε πολύ τον λόγο από τη Νίκη Βόλου γιατί χτύπησε το παιχνίδι και γιατί της έκοψε βαθμούς ζήτησε η ΠΑΕ ΑΕΛ και προσωπικά ο ιδιοκτήτης της Αλέξης Κούγιας, προκαλώντας πραγματικά απορία με το περιεχόμενο των τεσσάρων ανακοινώσεων που εκδόθηκαν προχθές.

Μάλιστα ο κ. Κούγιας με προσωπική του δήλωση απάντησε και στην ανακοίνωση της ΠΑΕ Νίκη, η οποία με απόλυτη σοβαρότητα και κρατώντας ψηλά το επίπεδο, εξήγησε τουλάχιστον σε ό,τι αφορά στη φιλοξενία πως δεν ουδεμία ευθύνη φέρει για το γήπεδο διεξαγωγής του αγώνα. Εξάλλου όλοι γνωρίζουν ότι γίνονταν πανελλήνιοι μαθητικοί αγώνες στίβου στο Πανθεσσαλικό και το παιχνίδι μόνο στη Νεάπολη θα μπορούσε να γίνει.

Ο Αλέξης Κούγιας φάνηκε να δυσαρεστείται που κάθισε στο πέταλο της Νεάπολης, που ήταν «μέσα στη βρώμα και σκόνη», τη στιγμή που ο ίδιος είχε έρθει με το κουστούμι του, κι όχι με τη στολή σκουπιδιάρη, όπως είπε.

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου