ΤΟΠΙΚΑ

Κατερίνα Παπανάτσιου: Η κυβέρνηση της ΝΔ έχει εγκαταλείψει τη πόλη του Βόλου

κατερίνα-παπανάτσιου-η-κυβέρνηση-της-873215

Παρούσα στη σημερινή συγέντρωση στον ΟΣΕ Βόλου σχετικά με το κλείσιμο του Σιδηροδρομικού σταθμού του Βόλου ήταν η πρώην Υφυπουργός Οικονομικών και Βουλευτής Μαγνησίας του ΣΥΡΙΖΑ- ΠΣ, κ. Κατερίνα Παπανάτσιου.

Η κ. Παπανάτσιου σε δηλώσεις που έκανε αναφέρθηκε στον εσωτερικό κανονισμό της λειτουργίας του ΟΣΕ αλλά και στην ιστορία που έχει ο συγκεκριμένος σταθμός εδώ και 138 χρόνια.

«Με το νέο εσωτερικό κανονισμό λειτουργίας του ΟΣΕ που υπέγραψε πρόσφατα ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών της Κυβέρνησης της Ν.Δ. κ. Καραμανλής, βασικές υπηρεσίες του ιστορικού σταθμού της πόλης καταργούνται, ενώ θέσεις εργασίας απειλούνται. 138 χρόνια συνεχούς λειτουργίας του σιδηρόδρομου σβήνονται μέσα σε μία μέρα από τη ΝΔ, που συνεχίζει αδιάλλακτα να ξηλώνει υποδομές, παροχές και κοινωνικές κατακτήσεις. Το σχέδιο κλεισίματος του σιδηρόδρομου και μεταφοράς των υπηρεσιών του στη Λάρισα, που οι κυβερνήσεις ΝΔ -ΠΑΣΟΚ επιχείρησαν να υλοποιήσουν την περίοδο 2010 – 2015, ακύρωσε επιτυχώς η Κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ, η οποία έλαβε απόφαση επαναλειτουργίας των Υπηρεσιών του ΟΣΕ στο Βόλο. Η ΝΔ ωστόσο, πιστή στις νεοφιλελεύθερες πολιτικές, έρχεται σήμερα να ολοκληρώσει το πλάνο της, βάζοντας λουκέτο στο Σταθμό, σε μια εποχή που οι παγκόσμιες Κυβερνήσεις επιδοτούν γενναία τους σιδηρόδρομους ως εναλλακτικό, οικονομικό και περιβαλλοντικά καλύτερο μέσο μεταφοράς».

Η ίδια αναφέρθηκε στον απόλυτο κυνισμό της κυβέρνησης που παρά την ερώτηση που είχε καταθέσει για τη μετακίνηση των υπαλλήλων από Βόλο για Λάρισα η απάντηση που έλαβε δεν ήταν διασαφηνιστική. Τέλος, τόνισε ότι είναι χρέος όλων των Βολιωτών να μην επιτρέψουμε να γίνει το κλείσιμο.

«Παράλληλα, η Κυβέρνηση δε διστάζει να ψεύδεται με απόλυτο κυνισμό. Σε ερώτηση που κατέθεσα στη Βουλή τον Νοέμβριο του 2021, για τη μετακίνηση υπαλλήλων του σιδηρόδρομου Βόλου στη Λάρισα, η απάντηση που έλαβα διαβεβαίωνε ότι η μετακίνηση ήταν προσωρινή, ο σταθμός του Βόλου είναι σε λειτουργία, ενισχύοντας πάντως τις ανάγκες της Υπηρεσίας σε κοντινούς σταθμούς και ότι η ανάγκη μετακίνησης του προσωπικού έγινε στο πλαίσιο της ανάταξης της σηματοδότησης και τηλεδιοίκησης της γραμμής Αθήνας – Θεσσαλονίκης και αποσκοπούσε στην εξασφάλιση κυκλοφορίας. Επτά μήνες μετά τη σχετική απάντηση, η υπογραφή του Υπουργού Μεταφορών στην απόφαση οριστικού κλεισίματος του σταθμού καταδεικνύει το μέγεθος της κοροϊδίας.

Είναι χρέος όλων των Βολιωτών να μην επιτρέψουμε να κλείσει ο ιστορικός Σιδηροδρομικός σταθμός της πόλης. Μιας πόλης που μπορεί να επενδύσει στις συνδυασμένες μεταφορές, ενώνοντας το λιμάνι με το αεροδρόμιο και τον σιδηρόδρομο, μιας πόλης που έχει τη δυνατότητα να αναπτυχθεί με τη συνδρομή του Κράτους γύρω από όσα προσφέρει η γεωγραφική της θέση. Δυστυχώς η Κυβέρνηση της ΝΔ έχει εγκαταλείψει τη πόλη του Βόλου, όπως άλλωστε και σύσσωμη τη χώρα».

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου