ΤΟΠΙΚΑ

«Αποκλεισμό νηπίου από το σχολείο»

αποκλεισμό-νηπίου-από-το-σχολείο-865252

Για αποκλεισμό νηπίου από την είσοδό του στο σχολείο, ακόμη και στον προαύλιο χώρο, διαμαρτύρεται γονιός, ο οποίος κατέθεσε επώνυμη καταγγελία στη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας, σε βάρος της νηπιαγωγού, αλλά και στην Εισαγγελία Βόλου.

Το περιστατικό διαψεύδουν πηγές της Πρωτοβάθμιας, που υποστηρίζουν ότι δεν αποκλείστηκε το ίδιο το παιδί, αλλά η μητέρα του, από την είσοδό της στην τάξη του νηπιαγωγείου, προκειμένου ο μικρός μαθητής που αντιμετωπίζει σοβαρά νοητικά και κινητικά προβλήματα να μπορέσει να αυτονομηθεί.

Ο μικρός μαθητής δεν επέστρεψε στο σχολείο κατά την πρώτη ημέρα των μαθημάτων του νέου έτους, επειδή έπρεπε, σύμφωνα με τον πατέρα που επικοινώνησε με τον ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ, να κάνει προγραμματισμένο εμβόλιο. Στο σχολείο πήγε για πρώτη ημέρα μετά τις διακοπές των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς, προχθές, ωστόσο ο πατέρας καταγγέλλει ότι δεν του επιτράπηκε η είσοδος.

Σε ενυπόγραφη καταγγελία που συνέταξε δικηγόρος, στον οποίο απευθύνθηκε και την οποία κατέθεσε τόσο στον διευθυντή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας, όσο και στην Εισαγγελία και στην οποία κατονομάζει το νηπιαγωγείο και τη νηπιαγωγό, σημειώνει ότι το παιδί εξαιτίας των προβλημάτων που αντιμετωπίζει εισέρχεται στη σχολική αίθουσα μαζί με τη μητέρα του. Αυτό γίνεται, όπως αναφέρει, μετά από προτροπή της συμβούλου – συντονίστριας εκπαιδευτικού έργου και με στόχο την ομαλή του ένταξη στο σχολικό περιβάλλον.

Στην καταγγελία του αναφέρει ότι «η νηπιαγωγός χωρίς καν να ειδοποιήσει από την προηγούμενη μέρα τους γονείς, εμπόδισε την είσοδο του παιδιού, συνοδευόμενο από τη μητέρα του, όπως γίνεται από την αρχή της σχολικής χρονιάς, τόσο στον προαύλιο χώρο του σχολείου, όσο και, κατά συνέπεια, στη σχολική αίθουσα, αφήνοντάς το εκτός της αυλής του σχολείου. Κλείδωσε μάλιστα την αυλόπορτα του σχολείου με λουκέτο, τη στιγμή που εκείνη τη στιγμή έβρεχε καταρρακτωδώς, επικαλούμενη δήθεν εντολή από τον διευθυντή της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Βόλου, γεγονός που συνιστά από μέρους της παράνομη πράξη».

«Η πόρτα άνοιξε για το παιδί από τη διευθύντρια του σχολείου, και όχι από την ίδια την νηπιαγωγό, και εισήλθε και πάλι αυτό με τη μητέρα του στο χώρο του σχολείου, όταν στο σημείο μετέβη ο πατέρας, ο οποίος τους ανάγκασε να ανοίξουν την πόρτα, με την απειλή ότι θα καλέσει αμέσως την αστυνομία», συνεχίζει η επιστολή την οποία συνέταξε δικηγόρος της οικογένειας.

«Όπως είναι φυσικό, αυτή η παράνομη συμπεριφορά της νηπιαγωγού επιβάρυνε με τον χειρότερο τρόπο την ψυχολογία του παιδιού, το οποίο έμεινε έκπληκτο και κλειδωμένο έξω από την πόρτα του σχολείου του, μέσα στην καταρρακτώδη βροχή, αντικρίζοντας τη δασκάλα του ωρυόμενη «να πάει σε άλλη τάξη ή σχολείο». Το εύλογο ερώτημα, που προκύπτει λοιπόν, είναι με ποιο δικαίωμα η ως άνω νηπιαγωγός, ή ο Διευθυντής της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Βόλου, όπως η ίδια επικαλείται, άφησε το παιδί εκτός σχολείου και μέσα στην καταρρακτώδη βροχή, τη στιγμή μάλιστα, που η ίδια η νηπιαγωγός, αλλά και η διευθύντρια του νηπιαγωγείου, γνωρίζουν ότι εκκρεμεί η απόφαση του Κέντρου Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.) Λάρισας, η οποία αναμένεται να εκδοθεί μέχρι 16-1-2023, και τη στιγμή που η ίδια η νηπιαγωγός σε καμία περίπτωση δε νομιμοποιείται αυτή τη στιγμή να ενεργήσει κατά αυτό τον τρόπο;», καταλήγει η επιστολή.

 

«Δεν αποκλείστηκε ο μαθητής»

Πηγές της Πρωτοβάθμιας διαψεύδουν το περιεχόμενο της επιστολής. Η νηπιαγωγός κλήθηκε από τον διευθυντή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας, Γιώργο Πολύζο, προκειμένου να καταθέσει τη δική της πλευρά.

Σύμφωνα με τα όσα έγιναν γνωστά, το παιδί διαγνώστηκε ότι θα πρέπει να φοιτήσει σε ειδικό νηπιαγωγείο προκειμένου να λάβει ειδική εκπαίδευση, λόγω των προβλημάτων που αντιμετωπίζει. Επιθυμία των γονέων, όμως, οι οποίοι κατέθεσαν ένσταση στο ΚΕΔΑΣΥ επί της απόφασης, είναι η φοίτηση του παιδιού τους σε σχολείο γενικής εκπαίδευσης.

Σε αυτό το πλαίσιο, αποφασίστηκε για το πρώτο χρονικό διάστημα και μέχρι την προσαρμογή του παιδιού, στην τάξη να μπαίνει μαζί με τη μητέρα του. Όμως πριν τα Χριστούγεννα η οικογένεια ειδοποιήθηκε να προετοιμάσει μέσα στις δύο εβδομάδες των γιορτών τον μικρό μαθητή προκειμένου από το νέο έτος, να μπαίνει μόνος του στην τάξη και να μπορέσει να αυτονομηθεί στο σχολικό περιβάλλον.

«Δεν αποκλείστηκε ο μαθητής από το σχολείο. Στη μητέρα δεν επιτράπηκε αρχικώς η είσοδος και μετά τις διαμαρτυρίες μπήκε τελικώς και η ίδια στο μάθημα», υποστηρίζουν οι ίδιες πηγές.

Το ζήτημα πάντως παρακολουθείται από τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας.

ΕΛΕΝΗ ΧΑΝΟΥ

 

#Tags

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου