ΤΟΠΙΚΑ

Open Interview: Γιάννης Πρωτοπαπαδάκης – Βιβλίο & Marketing

open-interview-γιάννης-πρωτοπαπαδάκης-βιβλίο-mark-728409

Σε μια απογευματινή, online συνάντηση του κοινού με τον Γιάννη Πρωτοπαπαδάκη, συγγραφέα, καθηγητή, blogger και εισηγητή σεμιναρίων σε θέματα μάρκετινγκ, ποιοτικής εξυπηρέτησης και διαχείρισης παραπόνων θα μιλήσουν για το συγγραφικό του έργο, το Marketing και για το σεμινάριο “Υποδειγματική Εξυπηρέτηση Πελατών”, στο οποίο θα τους μυήσει σε μεθόδους και πρακτικές που θα οδηγήσουν στην παροχή μιας αξιομνημόνευτης εμπειρίας στον πελάτη.

Η παρουσίαση θα γίνει σε απευθείας σύνδεση με τον εισηγητή από την Αθήνα, θα μεταδοθεί ζωντανά από την σελίδα του Open Office Volos στο Facebook αλλά και στο χώρο του Open Office Volos όπου η είσοδος είναι δωρεάν (για την παρουσία στο χώρο, οι ενδιαφερόμενοι πρέπει να δηλώσουν συμμετοχή καθώς, λόγω μέτρων προστασίας, ο αριθμός συμμετοχών είναι περιορισμένος).

INFO:

  • ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ: Τρίτη 15 Σεπτεμβρίου 2020
  • ΩΡΑ: 7:00μμ
  • ΤΡΟΠΟΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ:
    Η παρακολούθηση της εκδήλωσης θα γίνεται στο χώρο του Open Office και μέσω διαδικτύου live στη σελίδα του Open Office Volos στο Facebook.
  • ΚΟΣΤΟΣ: Δωρεάν
  • ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ – ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ
    email: [email protected]
    τηλ. 2421023099, 6936831784, 6974325528

    Από τους διοργανωτές επισημαίνεται ότι οι συμμετοχές στο χώρο του Open Office είναι περιορισμένου αριθμού, οπότε και απαιτείται η δήλωση συμμετοχής.

Σύντομο βιογραφικό του Ιωάννη Πρωτοπαπαδάκη

Ο Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης είναι συγγραφέας, καθηγητής, blogger και εισηγητής σεμιναρίων σε θέματα μάρκετινγκ, ποιοτικής εξυπηρέτησης και διαχείρισης παραπόνων. Σπούδασε Διοίκηση Επιχειρήσεων στο Πανεπιστήμιο Πειραιά και κατέχει MBA (Master of Business Administration) από το Cleveland State University.

Αποσπάσματα από τα βιβλία, καθώς και συνεντεύξεις, έχουν δημοσιευτεί σε έγκυρες εφημερίδες και περιοδικά, ραδιοφωνικούς σταθμούς καθώς και στην τηλεόραση. Εχει προσκληθεί ως ομιλητής αλλά και ως εισηγητής σεμιναρίων (για θέματα που άπτονται της εξυπηρέτησης πελατών, της διαχείρισης παραπόνων και του μάρκετινγκ) από διάφορες οργανώσεις και φορείς όπως η Palso, το Σχολείο Τουρισμού Καλαμάτας, η ΕΕΔΕ, η Forum, το Travel Daily News κ.ά.
Έχει εργαστεί στο τμήμα μάρκετινγκ της Misko-Barilla, καθώς και -από το 2000 έως σήμερα- ως καθηγητής μάρκετινγκ και ποιοτικής εξυπηρέτησης, στην τουριστική σχολή Le Monde. Διαχειρίζεται το μπλογκ marketing-tips.gr, αρθρογραφεί στο epixeiro.gr., και κατά καιρούς σε διάφορα έντυπα περιοδικά, ενώ έχει διατελέσει σύμβουλος μάρκετινγκ και προώθησης για το ιστορικό ξενοδοχείο “Το Σπίτι του Καπετάνιου” στην Πρέβεζα, το “Tesoro Hotel” στη Λευκάδα, το κατάστημα εστίασης ’’FoodLab’’ στη Χίο και το ’’Κτήμα Υδρούσα’’ στην Ανδρο. Είναι συνεργάτης, τέλος, της start up “Hotel Training”, μιας καινοτόμας διαδικτυακής πλατφόρμας εκπαίδευσης αποκλειστικά για ξενοδοχοϋπαλλήλους.

Εχει συγγράψει τα βιβλία:
◎ ’’Γνωστά Ονόματα, Άγνωστες Ιστορίες 1,2,3’’
◎ ’’Παράπονα Πελατών’’
◎ ’’Ιστορίες Τεσσάρων Τροχών’’
◎ ’’Super Flops’’
◎ ’’Επιχειρείν αλά ελληΝΙΚΑ!’’
◎ “Είναι τρελός ο Εφευρέτης”
◎ ’’Δημόσιες Σχέσεις’’
◎ “Μάρκετινγκ Υπηρεσιών. Εφαρμογή στον Τουρισμό”
◎ “Υποδειγματική Εξυπηρέτηση Πελατών. 60 τρόποι για να δημιουργήσετε πιστούς πελάτες”
◎ ’’Οι 50 Καλύτερες Επιχειρηματικές Ιδέες μέσα στην Κρίση’’
◎ ’’Πρακτικές Μάρκετινγκ στην Εστίαση’’
◎ ’’E-Tourism’’
◎ ’’Airbnb. Πώς να διαπρέψεις ως οικοδεσπότης’’.

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου