ΤΟΠΙΚΑ

Στις 2 Απριλίου οι απολύσεις στη VPI

στις-2-απριλίου-οι-απολύσεις-στη-vpi-715441

Στις αρχές Απριλίου οι απολύσεις στην πρώην VPI ώστε οι εργαζόμενοι να πάρουν και «επίσημα» πλέον το δρόμο για το ταμείο ανεργίας.

Η διαβούλευση μεταξύ των δύο πλευρών- σωματείου και διευθύνοντα συμβούλου της ARTENIUS EΛΛΑΣ Α.Ε ολοκληρώθηκαν την προηγούμενη Πέμπτη και υπογράφηκε ένα κείμενο συμφωνίας που δεσμεύει τις δύο πλευρές όσον αφορά τις διαδικασίες που θα ακολουθηθούν.

Οι αποζημιώσεις του προσωπικού έχουν ήδη καθοριστεί και σύμφωνα με τις διαβεβαιώσεις του κ. Η. Βαφόπουλου θα καταβληθούν σε δύο δόσεις για να έχουν εξοφληθεί μέχρι τέλος Μαίου στο σύνολο του προσωπικού.

Θα πρέπει βέβαια να σημειωθεί ότι από τους 94 εργαζόμενους, ορισμένοι εργαζόμενοι (περίπου πέντε) θα παραμείνουν στην εταιρεία για ένα δίμηνο επιπλέον μέχρι να ολοκληρωθεί η εκκαθάριση.

Η πρώην VPI οδηγείται στη λύση και την εκκαθάριση εξαιτίας των ανυπέρβλητων οικονομικών προβλημάτων και ελλείψει ρευστότητας. Είναι δε χαρακτηριστικό ότι εκτός από την άρνηση των ξένων μεγαλομετόχων να χρηματοδοτήσουν την εταιρεία, υπήρξε παντελή αδιαφορία και της Πολιτείας που συμμετέχει στο εταιρικό σχήμα μέσω των ΕΛΠΕ που κατέχουν το 35%.

Τη δέσμευση για άμεση καταβολή των αποζημιώσεων κατά προτεραιότητα μάλιστα στους εργαζόμενους έχει αναλάβει προσωπικά ο ίδιος ο διευθύνων σύμβουλος της ARTENIUS EΛΛΑΣ Α.Ε που σύμφωνα με τους εργαζόμενους καταβάλλει κάθε προσπάθεια ώστε να τηρηθούν οι όροι της συμφωνίας που υπογράφηκε και να μην δημιουργηθούν προβλήματα στην πορεία.

Το σωματείο των εργαζομένων χθες ενημέρωσε και τον πρόεδρο του ΕΚΒ για τις εξελίξεις ενώ επίσης βρίσκεται σε διαρκείς επαφές με νομικούς συμβούλους προκειμένου να ενημερωθεί για διάφορα θέματα που άπτονται μίας τέτοιας διαδικασίας που οδηγεί στη λύση και την εκκαθάριση της εταιρείας προκειμένου να διασφαλιστούν τα συμφέροντα όλων των εργαζομένων.

Σημειώνεται τέλος ότι μέχρι και την παραλαβή των απολύσεων οι εργαζόμενοι μεταβαίνουν κανονικά στο εργοστάσιο επί καθημερινής βάσης.

ΒΑΣΩ ΚΥΡΙΑΖΗ

.

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου