ΤΟΠΙΚΑ

Οχι στην απομάκρυνση του Σ.Σ. Βόλου

οχι-στην-απομάκρυνση-του-σ-σ-βόλου-851206

Την κατηγορηματική τους αντίθεση για την απομάκρυνση του σιδηροδρομικού σταθμού από τη σημερινή του θέση εκφράζουν με ανακοίνωσή τους τα μέλη του Συνδέσμου Σιδηροδρομικών Θεσσαλίας, με αφορμή τα πρόσφατα δημοσιεύματα του Τύπου που κάνουν αναφορά στην απομάκρυνσή του.
«Τελευταία πληθαίνουν οι φωνές και τα δημοσιεύματα στον τοπικό Τύπο, σχετικά με τον Σιδηροδρομικό Σταθμό Βόλου και την απομάκρυνσή του. Επειδή αυτό είναι τελείως ανέφικτο και ανέντιμο, θα θέλαμε να κάνουμε γνωστό προς πάσα κατεύθυνση πως η θέση του Συνδέσμου Σιδηροδρομικών Θεσσαλίας, είναι ομόφωνη και είναι θέση όλων των τάσεων που απαρτίζουν (αντιπροσωπευτικά) το προεδρείο του Συνδέσμου, αλλά και θέση όλων των εργαζομένων στο Σιδηρόδρομο και βέβαια βρίσκεται στον αντίποδα των δημοσιευμάτων που τον θέσουν μακριά και πέρα από την πόλη. Είναι τουλάχιστον απαράδεκτο, να επιμένουν κάποιοι, υποτίθεται, υπερασπιστές συμφερόντων μεγάλων κοινωνικών ομάδων (βλέπετε Σπηλιόπουλο) την απομάκρυνση του επιβατικού Σιδηροδρομικού Σταθμού. Η αγορά του Βόλου, αν δεν υπήρχε Σταθμός, θα έπρεπε να τον «εφεύρει» γιατί τον έχει ανάγκη. Χιλιάδες επιβάτες μετακινούνται κάθε χρόνο με το τρένο, κι αν υπήρχε καλύτερη σιδηροδρομική πρόσβαση τα οφέλη θα ήταν πολλαπλάσια. Φανταστείτε μια σύγχρονη γραμμή Κοζάνη – Καλαμπάκα – Βόλος ή Ηγουμενίτσα – Βόλος με Αναρωτιόμαστε, άραγε οι προτάσεις του κ. Σπηλιόπουλου είναι προεκτάσεις των εμπόρων, των επαγγελματιών, των βιοτεχνών του Βόλου ή είναι προτάσεις που εκφράζουν και εξυπηρετούν τις επιθυμίες κάποιων «παρακείμενων γειτόνων μας»; Και είναι άραγε τυχαίο ότι εκφράστηκαν και δημοσιοποιήθηκαν μετά την εξαγγελία της διοίκησης του ΟΣΕ ότι θα απομακρυνθούν οι γραμμές από την Ν. Ιωνία;
Τονίζουμε ξανά, ότι σ’ όλο τον κόσμο και σ’ όλες τις πόλεις της χώρας μας που συνδέονται σιδηροδρομικά, η καρδιά των σιδηροδρόμων χτυπά στο κέντρο τους.
Η ανάπτυξη θα προχωρήσει με τη βελτίωση του υπάρχοντος σιδηροδρομικού δικτύου και όχι με την απομάκρυνση του σταθμού από την πόλη. Βελτίωση σημαίνει υπογείωση των γραμμών, ανισόπεδες διαβάσεις, σύγχρονα τραίνα, με συχνά και ακριβή δρομολόγια, φτηνά εισιτήρια και φτηνά κόμιστρα για τα εμπορεύματα.
Οι θέσεις μας σαν Σ.Σ.Θ. είναι:
– Έναν σύγχρονο Δημόσιο και Κοινωνικό Σιδηρόδρομο.
– Διαπλάτυνση της γραμμής Βελεστίνου – Παλ/λου η οποία θα πρέπει να μπει στο σχεδιασμό του Δυτικού Άξονα και την απ’ ευθείας σύνδεση του Βόλου με Ηγουμενίτσα και Κοζάνη (εξαγγέλθηκε σε ημερίδα στα Γιάννενα).
– Απομάκρυνση των γραμμών από Νέα Ιωνία (πέταλο) και χάραξη πάνω στην παλιά μετρική Βόλου – Καλαμπάκας (Μελέτη κ. Πυργίδη) με υπογείωση της γραμμής από τον σταθμό μέχρι τον Ξηριά.
– Σωστότερα και πυκνότερα δρομολόγια απ’ ευθείας για Καλαμπάκα.
– Επαναλειτουργία του Μηχ/σίου Βόλου.
– Σωστή χάραξη δρομολογίων και πύκνωση αυτών, ώστε να έχουμε σωστές ανταποκρίσεις για Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
– Σιδηροδρομική σύνδεση με Β΄ ΒΙΠΕ και Βιομηχανική Περιοχή του Αλμυρού.
– Ένα σύγχρονο διαμετακομιστικό – εμπορευματικό κέντρο.
– Ηλεκτροκίνηση γραμμής Βόλου – Λάρισας – Καλαμπάκας.
– Προσλήψεις προσωπικού όπου υπάρχουν κενές οργανικές θέσεις και εργαζόμενους με αναξιοπρεπείς μισθούς.
– Ενεργοποίηση του φορέα για το τρενάκι του Πηλίου για καλύτερη αξιοποίησή τους σαν τουριστικό αξιοθέατο.
Εμείς, σαν σωματείο, έχοντας την συμπαράσταση όλων των σιδηροδρομικών, συντασσόμαστε μ’ όλους εκείνους που σέβονται και αγαπούν τον τρένο, σαν μέσον προοπτικής και πασχίζουν για την βελτίωση και όχι για την απομάκρυνσή του, ζητάμε να πάρουν ξεκάθαρη θέση τα Κόμματα, σε τοπικό επίπεδο, οι Φορείς, οι Βουλευτές του νομού, η Νομαρχία, οι Δήμοι, το Επιμελητήριο, το Ε.Κ. Βόλου και να σταθούν στο πλάι μας για έναν σύγχρονο σιδηρόδρομο για τον λαό και την ανάπτυξη της πόλης μας».

#Tags

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου