ΤΟΠΙΚΑ

Αντίδραση του Επιμελητηρίου

αντίδραση-του-επιμελητηρίου-851206

Ξεπέρασε κάθε όριο ανοχής με τη συμπεριφορά του ο εντιμότατος κύριος πρόεδρος του Συνδέσμου Σιδηροδρομικών Θεσσαλίας, καταφερόμενος με χυδαίους και ανοίκειους χαρακτηρισμούς (και) στο Επιμελητήριο Μαγνησίας που τόλμησε να έχει αντίθετη άποψη από τη δική του, σχετικά με την απομάκρυνση του σιδηροδρομικού σταθμού από το κέντρο της πόλης.
Ο εν λόγω κύριος, ονόματι Πουλαράκης, αξιολογεί την κατάθεση της πρότασής μας ως ανέντιμη (!), παραβλέποντας το μείζον για μας γεγονός ότι εκπροσωπούμε τις παραγωγικές τάξεις της περιοχής, από τον πλούτο των οποίων προκύπτει η φορολογία με την οποία καλύπτονται τα ιλιγγιώδη ελλείμματα του Οργανισμού, τα συμφέροντα του οποίου με ιερό μένος υποτίθεται ότι προασπίζει…
Δεν μπορούμε ασφαλώς, υπό αυτούς τους όρους, να μπούμε σε ένα δημόσιο και επί της ουσίας διάλογο με τον εντιμότατο αυτό κύριο. Άλλωστε τις θέσεις και τις απόψεις μας εκτενώς εκθέσαμε. Ωστόσο, με ενδιαφέρον θα πληροφορούμασταν την επιστημονική – τεχνική του άποψη για ένα σύγχρονο, ευρωπαϊκού επιπέδου σιδηρόδρομο και πώς αυτός θα μπορούσε να αναπτυχθεί με τις υπάρχουσες υποδομές, για την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού και των εμπορευματικών αναγκών, χωρίς να κόβει την πόλη στα δύο. Και βεβαίως πού θα βρει χρηματοδότηση ο Οργανισμός για ένα τέτοιο έργο, τη στιγμή που η Μαγνησία – αποδεδειγμένα – δεν περιλαμβάνεται και στις πρώτες προτεραιότητες του σχεδιασμού του. Σε αντίθεση με τους γείτονες, που επικαλείται ο εντιμότατος κ. Πουλαράκης.
Σε κάθε περίπτωση δεν κατανοούμε αυτή τη φασίζουσα συμπεριφορά από ένα εκπρόσωπο μιας συντεχνίας, που επιχειρεί να φιμώσει και να απαγορεύσει την έκφραση γνώμης σε ένα θεσμοθετημένο φορέα της Πολιτείας με την μαζικότητα, το κύρος και την πολυεπίπεδη παρέμβαση του Επιμελητηρίου. Δεν μένει παρά να δούμε στο μέλλον και απαγορευτικές ανακοινώσεις για τη Νομαρχία ή το Δήμο Βόλου – εάν οι προτάσεις τους δεν τον εξυπηρετούν. Αλλά με μια τέτοια αντίληψη δεν θα ήταν και ιδιαίτερη έκπληξη…

Η Ζέττα Μακρή
για τον ΟΣΕ

Εξάλλου η βουλευτής Ζέττα Μακρή απέστειλε προς τον Υπουργό Μεταφορών την παρακάτω επιστολή:
«Αξιότιμε κύριε Υπουργέ,
Μετά από τρεις μήνες σιδηροδρομικής απομόνωσης της πόλης του Βόλου, πληροφορηθήκαμε, με ικανοποίηση, ότι ξεκίνησαν οι εργασίες για την ανακατασκευή της γέφυρας που κατέρρευσε, λόγω της πλημμύρας της 9ης Οκτωβρίου, στα όρια του πολεοδομικού συγκροτήματος του Βόλου.
Με την ολοκλήρωση των ήδη εκτελούμενων εργασιών, τα τρένα θα φτάνουν και πάλι στο σιδηροδρομικό σταθμό του Βόλου και θα αποφεύγεται η ταλαιπωρία των επιβατών που καθημερινά χρησιμοποιούν τις αμαξοστοιχίες του ΟΣΕ στις μετακινήσεις τους προς τη Λάρισα και τις άλλες πόλεις της Ελλάδας.
Το τρένο, όμως, πέρα από ένα σημαντικό μέσο μαζικής μεταφοράς, αποτελεί και ένα μέσο που μπορεί να συμβάλλει σημαντικά στην οικονομική ανάπτυξη ενός τόπου. Μια σειρά φορέων της περιοχής, λοιπόν, εκφράζει ορισμένες προτάσεις που θα μπορούσαν να υλοποιηθούν μέσα από τα νέα ευρωπαϊκά προγράμματα, όπως είναι η μεταφορά του σιδηροδρομικού σταθμού του Βόλου στην περιοχή του ΚΤΕΟ, περιοχή που δεν μπορεί να επεκταθεί πολεοδομικά ο Βόλος και η Νέα Ιωνία, η επέκταση του σιδηροδρομικού δικτύου στην περιοχή του Αλμυρού, προκειμένου να καλύπτονται και οι ανάγκες της νέας βιομηχανικής περιοχής, καθώς και η αξιοποίηση της γραμμής που κατασκευάσθηκε τη δεκαετία του 1980, όταν είχε μελετηθεί η δημιουργία κέντρου μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στο λιμάνι, προκειμένου να εξυπηρετείται σιδηροδρομικά το λιμάνι του Βόλου.
Τα ως άνω αναφερόμενα ζητήματα, μάλιστα, θα μπορούσαν να αποτελέσουν το αντικείμενο μιας συνάντησης μαζί σας, όπου θα μπορούσα να σας εκθέσω αναλυτικότερα τις προτάσεις των φορέων της περιοχής, ώστε να δρομολογηθούν κάποιες παρεμβάσεις που θα δώσουν λύσεις σε υφιστάμενα προβλήματα και θα συμβάλουν στην ανάπτυξη του τόπου.»

#Tags

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου