ΤΟΠΙΚΑ

Κενά στην πρόοδο των μαθητών, λόγω ανισοτήτων στην τηλεκπαίδευση

κενά-στην-πρόοδο-των-μαθητών-λόγω-ανισ-630858

Ενισχυτική διδασκαλία και τμήματα ένταξης προτείνουν εκπαιδευτικοί με την επιστροφή στο σχολείο – Παράσταση διαμαρτυρίας στην Πρωτοβάθμια

Λογαριασμό… για το πόσο «κόστισε» στην πρόοδο των μαθητών η τηλεκπαίδευση που εφαρμόζεται ακόμη και σήμερα στα νηπιαγωγεία και κυρίως στα δημοτικά σχολεία θα κάνουν μετά τη διά ζώσης επαναλειτουργία των σχολικών μονάδων εκπαιδευτικοί της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας.

Σύμφωνα με τον πρόεδρο του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας Αποστόλη Μούσιο, η τηλεκπαίδευση στη διάρκεια της καραντίνας προκαλεί εκπαιδευτικές ανισότητες που θα εμφανιστούν με την επαναλειτουργία των σχολείων διά ζώσης.

Στο περιθώριο παράστασης διαμαρτυρίας που πραγματοποίησαν οι εκπαιδευτικοί στα γραφεία της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας, στο πλαίσιο της πανελλαδικής ημέρας δράσης για την παιδεία, ο κ. Μούσιος θεώρησε δεδομένο ότι με την επιστροφή στις τάξεις θα εντοπιστούν προβλήματα. «Τα κενά, που υπάρχουν, θα πρέπει να τα θεραπεύσουμε άμεσα, προκειμένου οι μαθητές να συνεχίσουν στην ερχόμενη σχολική χρονιά χωρίς κενά», ανέφερε.

Ο ίδιος εστίασε το πρόβλημα κυρίως σε ομάδες μαθητών όπως Ρομά, προσφυγόπουλα, αλλά και παιδιά πολύτεκνων οικογενειών που έκαναν όλα μαζί χρήση οικιακού δικτύου ίντερνετ για τα τηλεμαθήματα, αλλά και παιδιά οικονομικά αδύναμων οικογενειών που είχαν ελλιπή τεχνολογικό εξοπλισμό και δεν συμμετείχαν επ’ ίσοις όροις στις ψηφιακές τάξεις.

Πρότεινε δε, αφού συνεδριάσουν οι σύλλογοι διδασκόντων σε κάθε σχολείο και εντοπίσουν τους μαθητές που έχουν μείνει πίσω στην σχολική ύλη, να δημιουργηθούν τμήματα ένταξης είτε να γίνει ενισχυτική διδασκαλία ώστε να θεραπευτούν τα κενά της τηλεκπαίδευσης.

Με αφορμή την κινητοποίηση των δασκάλων ο κ. Μούσιος υπογράμμισε ότι «ο φυσικός χώρος των μαθητών είναι η σχολική τάξη» και ζήτησε την «άμεση επαναλειτουργία των σχολείων με όρους ασφάλειας και υγιεινής για όλους». «Η τηλεκπαίδευση έχει δημιουργήσει ανισότητες στην εκπαιδευτική διαδικασία. Θα πρέπει άμεσα να επαναλειτουργήσουν τα σχολεία, να επιταχυνθεί η διαδικασία του εμβολιασμού των εκπαιδευτικών και όταν γίνει η επιστροφή με φυσική παρουσία στο σχολείο να διενεργούνται επαναλαμβανόμενα τεστ με ευθύνη του ΕΟΔΥ», τόνισε ο κ. Μούσιος.

Σημειώνεται ότι οι δάσκαλοι επρόκειτο να συμμετέχουν σε κοινή διαμαρτυρία με τους καθηγητές, στο κτίριο Μουρτζούκου, πλην όμως η ώρα της διαμαρτυρίας, στις 2 το μεσημέρι, συνέπιπτε με την έναρξη της τηλεκπαίδευσης στα δημοτικά, οπότε έγινε ξεχωριστή κινητοποίηση.

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου