ΤΟΠΙΚΑ

«Το νομοσχέδιο για την Παιδεία απογοητεύει τον μαθητικό κόσμο»

το-νομοσχέδιο-για-την-παιδεία-απογοη-41635

Τόνισε στη Βουλή ο βουλευτής Μαγνησίας του ΣΥΡΙΖΑ Αλ. Μεϊκόπουλος

Παρέμβαση στην Ολομέλεια της Βουλής κατά τη συζήτηση του νομοσχεδίου του Υπουργείου Παιδείας για την αναβάθμιση του σχολείου πραγματοποίησε ο βουλευτής Μαγνησίας του ΣΥΡΙΖΑ – Προοδευτική Συμμαχία Αλέξανδρος Μεϊκόπουλος.

Οπως ενημερώνει το πολιτικό του γραφείο, ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ ανοίγοντας την ομιλία του αναφέρθηκε σε μια πρωτοβουλία της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας πριν δύο χρόνια, όπου εκπρόσωποι των μαθητών από όλα τα λύκεια της Μαγνησίας έθεσαν στο πολιτικό προσωπικό του νομού τα προβλήματα της εκπαίδευσης, όπως τα βιώνει ο μαθητικός κόσμος της Μαγνησίας. Κοινή απαίτηση των μαθητών, εξήγησε, ήταν και παραμένει ένα σταθερό, σοβαρό εκπαιδευτικό και εξεταστικό σύστημα που δε θα αλλάζει κάθε φορά που αλλάζει η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας. Απευθυνόμενος στην υπουργό Παιδείας, ο κ. Μεϊκόπουλος ανέφερε ότι «η κυβέρνηση διεκδικεί τον τίτλο του μεταρρυθμιστή με ένα άθροισμα στην ουσία πειραματικών διατάξεων που απογοητεύουν τον μαθητικό κόσμο» και συνέχισε σημειώνοντας ότι δεν προηγήθηκε διαβούλευση με τους εκπαιδευτικούς φορείς, τους συνδικαλιστικούς εκπροσώπους γονέων και την ακαδημαϊκή κοινότητα.

Ο Αλέξανδρος Μεϊκόπουλος σχολίασε επίσης την επαναφορά της διαγωγής στο απολυτήριο, την εισαγωγή της αγγλικής γλώσσας στο νηπιαγωγείο, την επαναφορά της τράπεζας θεμάτων, ενώ ζήτησε επίσημες απαντήσεις για τα μαθήματα πολιτικών και κοινωνικών επιστημών και τις ώρες διδασκαλίας τους στο σχολείο μεταφέροντας την αγωνία των αποφοίτων κοινωνικών και πολιτικών επιστημών. Στο σημείο αυτό εξήγησε πως «με το δίλημμα Λατινικά ή Κοινωνιολογία το Υπουργείο οδηγεί σε έναν ιδιότυπο αυτοματισμό και αφήνει πεδίο για φαιδρότητες περί επιστημών Αριστεράς» για να συνεχίσει λέγοντας: «Οι μαθητές διδάσκονται για τη δομή, τη φύση, τη συνοχή της κοινωνίας, όχι για τον Μπελογιάννη και τον Ζαχαριάδη». Τέλος καταλήγοντας απεύθυνε στην κ. Κεραμέως το ερώτημα, αν πιστεύει ότι «η ποιότητα της κοινωνίας μας είναι τέτοια και οι σημερινές προκλήσεις ασήμαντες, ώστε οι νεότερες γενιές δεν χρειάζεται να διδάσκονται τις αξίες της κοινωνικής συνοχής».

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου