ΤΟΠΙΚΑ

Squid Game… αλά ελληνικά

squid-game-αλά-ελληνικά-334788

Από τις 17 Σεπτεμβρίου, οπότε και κυκλοφόρησε, βρίσκεται μόνιμα στην κορυφή των δημοφιλέστερων σειρών του Netflix. Ο λόγος για το Squid Game, κορεάτικη πρωτοποριακή σειρά, η οποία προκάλεσε και συνεχίζει να προκαλεί φρενίτιδα σε όλον τον πλανήτη.

Αυτή την επιτυχία αξιοποίησαν τρία αδέρφια από τη Ν. Ιωνία, οι γνωστοί YouTubers «TechItSerious», οι οποίοι γύρισαν τη δική τους ταινία – παρωδία, το Squid Game… αλά ελληνικά και έσπασαν… ταμεία στο κανάλι τους στο YouTube, χαρίζοντας άφθονο γέλιο σε όσους την παρακολούθησαν.

Το «Squid Game», η σειρά του Netflix από τη Νότια Κορέα, έγινε επίσημα το πιο δημοφιλές σόου της πλατφόρμας, έχοντας συμπληρώσει 111 εκατομμύρια προβολές σε λιγότερο από έναν μήνα από την πρεμιέρα του. Ο τίτλος της σειράς αναφέρεται σε ένα δημοφιλές παιδικό παιχνίδι στην Κορέα, που χρησιμοποιεί έναν πίνακα σε σχήμα καλαμαριού.

Στην υπόθεση του «Squid Game», 456 άνθρωποι που είναι καταστροφικά υπερχρεωμένοι, ανταγωνίζονται για αμύθητα πλούτη σε μια σειρά από δοκιμασίες που άλλοτε είναι ιδιότροπες, άλλοτε τρομακτικές. Λαμβάνουν μία περίεργη πρόσκληση, η οποία τους καλεί να πάρουν μέρος σε κάποια άκακα, όπως πιστεύουν, παιδικά παιχνίδια. Το έπαθλο του νικητή είναι παραπάνω από δελεαστικό, η τιμωρία όμως του χαμένου είναι κάπως… θανάσιμη. Οι κανόνες; Απλοί. Αν νικήσεις παίρνεις χρήματα, αν χάσεις και θες να τα παρατήσεις πεθαίνεις.

Άνδρες και γυναίκες διαγωνίζονται σε στίβο παιχνιδιών με στόχο να μείνουν ζωντανοί, κερδίζοντας ένα έπαθλο δισεκατομμυρίων.

«Το παιχνίδι του καλαμαριού» αλά ελληνικά

Την υπόθεση του κορεατικού δράματος- θρίλερ, με τις έντονες σκηνές και τις μακάβριες σκέψεις, «δανείστηκαν» οι Μιχάλης, Δημήτρης και Αλέξης Τσιντσίνης από τη Ν. Ιωνία και δημιούργησαν τη δική τους ταινία «Το παιχνίδι του Καλαμαριού», που αποτελεί παρωδία του Squid Game.

«Παρακολουθήσαμε και οι ίδιοι τη σειρά και αποφασίσαμε να την φέρουμε στα μέτρα μας», αναφέρει ο Μιχάλης Τσιντσίνης για το 17λεπτο χιουμοριστικό βίντεο που ανέβασαν στο κανάλι τους στο YouTube.

Αγόρασαν φόρμες από τη λαϊκή αγορά για να είναι ομοιόμορφα ντυμένοι, σάπιες τομάτες που έκαναν τους παραγωγούς πίσω από τους πάγκους να απορούν, επιστράτευσαν τη μητέρα τους Εφη και τη γιαγιά τους Γεωργία που λαμβάνουν μέρος στην ταινία- παρωδία, και σε μία ημέρα προχώρησαν στα γυρίσματα.

Παρουσιάζουν τη συμμετοχή τους σε παιδικά παιχνίδια για μεγάλους, όπως οι μπίλιες, τα αγαλματάκια, όπως ακριβώς γίνεται και στην κορεάτικη σειρά, μόνο που το κάνουν με τον δικό τους χιουμοριστικό τρόπο, σκορπίζοντας άφθονο γέλιο.

«Το διασκεδάσαμε, αλλά υπήρχε και άγχος, αγωνία και κούραση για να βγει το τελικό αποτέλεσμα» παραδέχεται ο Μιχάλης Τσιντσίνης.

Στην κορυφή του ελληνικού YouTube

Η προσπάθεια όμως τους δικαίωσε, καθώς μόλις το βίντεο ανέβηκε στο κανάλι τους στο YouTube, τους εκτόξευσε στην κορυφή. Το Squid Game αλά ελληνικά αναρριχήθηκε στην 13η θέση των δημοφιλέστερων βίντεο στο ελληνικό YouTube για μία ολόκληρη εβδομάδα. Και φυσικά ενίσχυσε τη θέση του καναλιού των τριών αδερφών από τον Βόλο, που πλέον βρίσκεται ανάμεσα στα τρία πρώτα gaming και tech κανάλια στην Ελλάδα με περισσότερους από 380.000 συνδρομητές!

Συνεχίζουν με αυθορμητισμό και χιούμορ

«Κύριο μέλημά μας είναι να συνεχίσουμε να προσφέρουμε χαρά και χαμόγελο στον κόσμο που μας βλέπει», αναφέρει ο Μιχάλης Τσιντσίνης που μαζί με τα αδέρφια του Δημήτρη και Αλέξη συνεχίζουν να ανεβάζουν βίντεο με gaming, unboxings και vlogs στο κανάλι τους TechItSerious.

Οι τρεις τους ένωσαν τις δυνάμεις τους από το 2014. Επαιζαν pro όταν τους ήρθε η ιδέα να αρχίσουν να καταγράφουν σε βίντεο τις επιδόσεις τους. Στην αρχή τα βίντεο παρουσίαζαν την εικόνα του παιχνιδιού και σταδιακά πρόσθεσαν ήχο, σχολιασμό, μέχρι που άρχισαν και οι ίδιοι να εμφανίζονται σε παράθυρο. Ο αυθορμητισμός και ο χιουμοριστικός σχολιασμός είναι αυτό που τους κάνει να ξεχωρίζουν και τους καθιστά γνωστούς και αγαπητούς στο κοινό του You Tube.

ΕΛΕΝΗ ΧΑΝΟΥ

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου