ΤΟΠΙΚΑ

Μαθητές εκπαιδεύονται στην επιχειρηματικότητα

μαθητές-εκπαιδεύονται-στην-επιχειρη-310080

Στο πλαίσιο προγράμματος Erasmus, στο οποίο συμμετέχει το Γυμνάσιο Αγριάς

Από 28 ώς 31 Οκτωβρίου αντιπροσωπεία καθηγητών του Γυμνασίου Αγριάς ταξίδεψε στην πόλη Rosolini της Νότιας Σικελίας. Συγκεκριμένα, οι φιλόλογοι Ελένη Μιχαήλ και Σπύρος Μηλίνης ταξίδεψαν στην Ιταλία, προκειμένου να παρευρεθούν στην οργανωτική συνάντηση παιδαγωγικών ομάδων για το πρόγραμμα Erasmus+/KA229 με τίτλο «Δραστήριος, δημιουργικός, επιχειρηματικός». Στον ίδιο χώρο, μαζί με τους καθηγητές του τοπικού σχολείου, βρέθηκαν εκπαιδευτικοί των σχολείων – εταίρων, από την πόλη Terrassa της Καταλονίας, το Nasaud της Ρουμανίας και το Poznan της Πολωνίας.

Σκοπός του προγράμματος «Active, Creative, Enterprising», όπως είναι ο πρωτότυπος τίτλος, είναι η ανταλλαγή πρακτικών μεταξύ των εταιρικών σχολείων για την ανάπτυξη των λεγόμενων ήπιων δεξιοτήτων (soft skills) των μαθητών, καθώς και των επαγγελματικών προσόντων των εκπαιδευτικών. Στόχος, ακόμη, είναι να υποστηριχθούν τα σχολεία στη διδασκαλία των οικονομικών και να διαμορφωθούν θετικές στάσεις ως προς την επιχειρηματικότητα, τη δημιουργικότητα, την κοινωνική και οικονομική δραστηριότητα.

Τα παραπάνω θεωρούνται σημαντικά, καθώς στην εποχή μας αναγνωρίζεται η ανάγκη για συνειδητοποιημένη ένταξη των μαθητών από μικρότερη ηλικία στην οικονομική και κοινωνική ζωή. Ωστόσο, συχνά υπάρχει έλλειψη ενδιαφέροντος από την πλευρά των παιδιών για ενεργό συμμετοχή, ενώ, παράλληλα, αναγνωρίζουν το χρήμα ως υπέρτατη αξία. Έτσι, αυτή η απροθυμία οδηγεί συχνά τους νέους ανθρώπους μπροστά στο φάσμα της ανεργίας.

Τα μαθήματα στο πλαίσιο του προγράμματος, που θα διαρκέσει δύο σχολικά έτη (2019 – 2021), θα αφορούν στο θεωρητικό πλαίσιο της επιχειρηματικότητας και της ανάπτυξης ήπιων δεξιοτήτων, τη δημιουργία εικονικής εταιρείας, την παρουσίαση και αξιολόγηση μαθητικών πρότζεκτ, την κοινωνική οικονομία, το παιχνίδι ως μέσο διδασκαλίας των οικονομικών, την οργάνωση μαθητικών συνεταιρισμών, την επικοινωνία με ειδικούς, επιχειρηματίες, και, γενικά, τη μάθηση μέσω της πράξης.

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου