ΤΟΠΙΚΑ

Στην Ερμού βγήκε η ΔΕΥΑΜΒ

στην-ερμού-βγήκε-η-δευαμβ-10234

Στον πεζόδρομο της Ερμού, μπροστά από την πλατεία Αγίου Νικολάου, βρίσκονται τις τελευταίες ημέρες εκπρόσωποι της ΔΕΥΑΜΒ, οι οποίοι ενημερώνουν τους διερχόμενους πολίτες για το e-ύδωρ, τον νέο τρόπο αποστολής λογαριασμών, μέσω SMS ή e-mail.

Από τον Ιανουάριο 2023, οι λογαριασμοί της ΔΕΥΑΜΒ θα αποστέλλονται ηλεκτρονικά, με στόχο την άμεση ενημέρωση των καταναλωτών, την αποφυγή συσσώρευσης οφειλών αλλά και τυχόν άδικων αναστολών υδροδότησης σε καταναλωτές που έχουν χρέη προς την επιχείρηση, χωρίς όμως να έχουν ενημερωθεί για αυτά.

Αφορμή αποτέλεσε η μεγάλη αδυναμία των ΕΛ.ΤΑ. στην έγκαιρη παράδοση των λογαριασμών τον τελευταίο ένα χρόνο κι γι’ αυτό αποφασίστηκε η ηλεκτρονική ενημέρωση των δημοτών, προκειμένου να παραλαμβάνουν τους λογαριασμούς τους είτε μέσω μηνύματος στο κινητό τους τηλέφωνο είτε με ειδοποίηση στο ηλεκτρονικό τους ταχυδρομείο. Ταυτόχρονα, η επιχείρηση αναμένεται να εξοικονομήσει σημαντικούς πόρους.

Για να γίνει αυτό, οι καταναλωτές καλούνται να επικαιροποιήσουν τα στοιχεία τους στην ηλεκτρονική διεύθυνση [email protected], που θα δηλώνουν αριθμό υδρομέτρου, ονοματεπώνυμο, ΑΦΜ, email και αριθμό κινητού τηλεφώνου. Η διαδικασία θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί έως τις 31 Μαΐου, προκειμένου στη συνέχεια να ενημερωθεί το σύστημα της ΔΕΥΑΜΒ, να προκύψουν οι λιγοστοί, κυρίως μοναχικοί ηλικιωμένοι που δεν θα έχουν τη δυνατότητα να παραλαμβάνουν ηλεκτρονικά τους λογαριασμούς τους, να συνεχίζουν να τους παίρνουν μέσω ΕΛ.ΤΑ.

Με στόχο την ενημέρωση των πολιτών, έχει στηθεί περίπτερο μπροστά από το προαύλιο του Αγίου Νικολάου. Χθες το πρωί, η Ευαγγελία Σταθαράκου και η Σόνια Μαλαχιά, απόφοιτες τμημάτων Λογιστικής, οι οποίες κάνουν την πρακτική τους στη ΔΕΥΑΜΒ, βρίσκονταν στο περίπτερο και διένειμαν ενημερωτικά φυλλάδια.

Σημειώνεται ότι εκτός από την αποστολή του λογαριασμού, ο πολίτης με μήνυμα στο κινητό του θα ειδοποιείται έγκαιρα και για τυχόν υπερβολική κατανάλωση, που παραπέμπει σε εσωτερική διαρροή, για τις προγραμματισμένες διακοπές υδροδότησης λόγω έργων της υπηρεσίας, για την προγραμματισμένη διακοπή υδροδότησης λόγω οφειλών, για τα προγράμματα εξοικονόμησης της κατανάλωσης νερού.

Επίσης θα δίνονται οδηγίες προστασίας των εσωτερικών εγκαταστάσεων ύδρευσης σε περιπτώσεις ακραίων καιρικών φαινόμενων ενώ θα γίνεται ενημέρωση και για τις δραστηριότητες και την πρόοδο των έργων της υπηρεσίας.

Ταυτόχρονα όμως και οι καταναλωτές θα μπορούν να εκφράζουν τα αιτήματά τους, για κάθε θέμα που σχετίζεται με την ΔΕΥΑΜΒ, όπως έλεγχο υδρομέτρου, μείωση λογαριασμού λόγω εσωτερικής διαρροής, επισκευές φρεατίων υδρομέτρων, αποφράξεις φρεατίων όμβριων.

ΕΛΕΝΗ ΧΑΝΟΥ

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου