ΣΠΟΡΑΔΕΣ

Πλειοδότης για το Ξενία Σκιάθου

πλειοδότης-για-το-ξενία-σκιάθου-550519

Η εταιρεία ΤΕ.ΝΑ (Τεχνική Ναθαηλίδη) ανακηρύχθηκε ο πλειοδότης για την αξιοποίηση του Ξενία Σκιάθου, το οποίο παραμένει κλειστό επί δώδεκα και πλέον χρόνια. Τη βελτιωμένη προσφορά, κατά 30%, της ίδιας εταιρείας, ύψους 2,628 εκατ. ευρώ για την αξιοποίηση του Ξενία Σκιάθου αποδέχθηκε χθες το διοικητικό συμβούλιο του ΤΑΙΠΕΔ, μετά από τη θετική γνωμοδότηση του Συμβουλίου Εμπειρογνωμόνων και την ανακήρυξε ομόφωνα ως πλειοδότρια του διαγωνισμού.

Στην ανακοίνωσή του το ΤΑΙΠΕΔ αναφέρει ότι: «Το Διοικητικό Συμβούλιο του ΤΑΙΠΕΔ, κατά τη χθεσινή του συνεδρίαση και μετά από τη θετική γνωμοδότηση του Συμβουλίου Εμπειρογνωμόνων, ανακήρυξε ομόφωνα την εταιρεία ΤΕ.ΝΑ (Τεχνική Ναθαηλίδη) ως πλειοδότρια του διαγωνισμού για την αξιοποίηση του Ξενία Σκιάθου, αποδεχόμενο τη βελτιωμένη κατά 30% προσφορά της, ύψους €2,628 εκατ». Υπενθυμίζεται ότι για το Ξενία Σκιάθου προσφορές είχαν υποβάλλει, μαζί με την ΤΕ.ΝΑ, τέσσερα επενδυτικά σχήματα. Η πλειοδότρια ΤΕ.ΝΑ ΑΤΕΒΕ είναι κατασκευαστική εταιρεία με έδρα την Πτολεμαΐδα και δραστηριοποιείται στην κατασκευή δημόσιων και ιδιωτικών έργων.

«Το Ξενία Σκιάθου, σημειώνεται σε επίσημη ανακοίνωση του ΤΑΙΠΕΔ, το οποίο κτίστηκε το 1963 στην περιοχή Κουκουναριές και είναι εμβαδού 2.550 τετραγωνικών μέτρων, παραμένει ανενεργό και εγκαταλελειμμένο από το 2000, ενώ έχει χαρακτηριστεί μερικώς διατηρητέο, βάσει της ιδιαίτερης αρχιτεκτονικής και του ιστορικού του ενδιαφέροντος».

Οπως επισημαίνεται παράλληλα από το ΤΑΙΠΕΔ, η αξιοποίηση θα έχει σημαντικά και πολύπλευρα οφέλη, αφού αναμένεται να υλοποιηθεί επένδυση που θα συμβάλει στην αναβάθμιση και περαιτέρω ανάπτυξη του τουριστικού προϊόντος του νησιού της Σκιάθου, καθώς και στη δημιουργία σημαντικού αριθμού θέσεων εργασίας.

Η ολοκλήρωση του διαγωνισμού θα επιτρέψει, όπως εκτιμάται, την πολυπόθητη αναβάθμιση και επαναλειτουργία του Ξενία της τουριστικής Σκιάθου, που παραμένει κλειστό από το 2000, προς όφελος του νησιού και της τοπικής κοινωνίας γενικότερα, που παρακολουθεί με ενδιαφέρον τις εξελίξεις.

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου