ΤΟΠΙΚΑ

Το τέρμιναλ του λιμανιού

το-τέρμιναλ-του-λιμανιού-96680

Το έργο ολοκληρώθηκε αλλά παραμένει ένα ακόμη κουφάρι δημοσίων έργων στο Βόλο

Την ίδια στιγμή εύλογες απορίες και ενστάσεις εγείρει το ζήτημα που προκύπτει από τη μη παράδοση και παραλαβή του νέου εμπορευματικού σταθμού (τέρμιναλ) στο επιβατικό λιμάνι του Βόλου.

Κανείς δεν είναι σε θέση να δώσει μία πειστική απάντηση, καθώς οι αρμόδιοι δίνουν τις όποιες πληροφορίες με το… σταγονόμετρο, μολονότι ο Οργανισμός έχει απώλεια εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ κάθε χρόνο τα οποία θα μπορούσε να τα προσπορίσει από την ενοικίαση των καταστημάτων που είναι χωροθετημένα να λειτουργήσουν στους δύο ορόφους του νέου κτηρίου.

Ο κ. Ξηρακιάς λέει ότι ο ανάδοχος του έργου πρέπει να κάνει ακόμη κάποιες εργασίες που αφορούν στον εξαερισμό, ωστόσο πηγές από το χώρο των κατασκευών στο Βόλο σημειώνουν ότι η εταιρία του κ. Καρατζούνη που είχε την ευθύνη για το έργο έχει εγκαταλείψει την Ελλάδα και έχει πάει στη Βουλγαρία

Με αυτά και με αυτά η οριστική παράδοση και παραλαβή του έργου είναι σε εκκρεμότητα περισσότερα από τρία χρόνια, καθώς κανείς δεν ξεχνά τις τυμπανοκρουσίες τις οποίες άκουσαν οι δημοσιογράφοι κατά την τελετή εγκαινίων του νέου εμπορικού σταθμού στο λιμάνι λίγο πριν τις εκλογές του 2009, παρόντος και του τότε Περιφερειάρχη Θεσσαλίας Φ. Γκούπα. Έκτοτε ουδέν νεώτερον από το μέτωπο.

Ίσως η άποψη ενός εκπροσώπου κατασκευαστικής εταιρίας από το Βόλο που έχει μεγάλη εμπειρία από τα δημόσια έργα αποτυπώνει τη σκληρή νεοελληνική πραγματικότητα. «Σε πάμπολλα δημόσια έργα, όπως λέει, η οριστική παράδοση και παραλαβή ενός δημόσιου έργου μπορεί να κυμαίνεται ακόμη και πέντε χρόνια. Και στις περισσότερες περιπτώσεις δυστυχώς η ευθύνη βαρύνει τις αρμόδιες περιφερειακές ή κεντρικές υπηρεσίες».

Ένα ακόμη πρόβλημα που υπάρχει για την ολοκλήρωση του τέρμιναλ είναι, όπως λέει ο κ. Ξηρακιάς, το γεγονός ότι δεν έχουν γίνει εργασίες κατασκευής υποσταθμού της ΔΕΗ για τον ηλεκτροφωτισμού του συγκεκριμένου κτηρίου, καθώς ο Δήμος Βόλου δεν χορηγεί τη σχετική βεβαίωση, αφού οι ΟΤΑ είναι σε αντιδικία με τα μεγάλα λιμάνια της χώρας, από τα οποία ζητούν να πληρώνουν τέλη καθαριότητας και φωτισμού για τα κτήριά τους, επιβαρύνσεις που δεν τις δέχονται οι Οργανισμοί Λιμένων που υποστηρίζουν ότι οι συγκεκριμένες εργασίες γίνονται από τους ίδιους.

ΑΝΤ. ΤΣΕΛΕΝΤΗΣ

#Tags

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου