ΤΟΠΙΚΑ

«Εκτοξεύτηκε» η επιβατική κίνηση στο Υπεραστικό ΚΤΕΛ Μαγνησίας μετά την τραγωδία

εκτοξεύτηκε-η-επιβατική-κίνηση-στο-923739

Επιπλέον δρομολόγια σε καθημερινή βάση για την εξυπηρέτηση εργαζομένων και φοιτητών- Στη γραμμή Βόλου- Λάρισας η μεγαλύτερη ζήτηση

Η επιβατική κίνηση στο Υπεραστικό ΚΤΕΛ Μαγνησίας τις δύο τελευταίες εβδομάδες έχει «εκτοξευθεί», μετά την τραγωδία στην κοιλάδα των Τεμπών. Δεν θα μπορούσε άλλωστε να είναι κι αλλιώς, καθώς η σιδηροδρομική γραμμή είναι κλειστή, δεν εκτελούνται δρομολόγια, την ίδια ώρα όμως υπάρχει ανάγκη μετακίνησης εργαζομένων, φοιτητών και όχι μόνο.

Ο προορισμός με τη μεγαλύτερη ζήτηση είναι η γραμμή Βόλος- Λάρισα με την οποία μετακινούνται καθημερινά δεκάδες εργαζόμενοι και φοιτητές, άνθρωποι που έχουν προγραμματισμένα ραντεβού σε νοσηλευτικά ιδρύματα στη γειτονική πόλη, αλλά και επαγγελματίες που χρόνια χρησιμοποιούσαν το τρένο.

Το Υπεραστικό ΚΤΕΛ Μαγνησίας από την πρώτη στιγμή κλήθηκε να αντιμετωπίσει την αυξημένη ζήτηση με έκτακτα δρομολόγια από και προς Λάρισα,

Με το σιδηροδρομικό δίκτυο να παραμένει κλειστό, καθώς βρίσκεται ακόμα σε εξέλιξη η αποκατάσταση της γραμμής μετά το δυστύχημα, σύμφωνα με τον πρόεδρο του Υπεραστικού ΚΤΕΛ Μαγνησίας Δημήτρη Κολυνδρίνη διπλασιάστηκαν οι πολίτες που επέλεξαν τα ΚΤΕΛ για τη μετακίνησή τους, αναγκάζοντας τη διοίκηση του φορέα να βάλει έκτακτα δρομολόγια.

Όπως είπε στον ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ ο πρόεδρος, όλες αυτές τις μέρες μετά το δυστύχημα και ιδιαίτερα μέσα στο Σαββατοκύριακο η κίνηση ήταν πολύ αυξημένη και πρακτικά το πρόγραμμα των αναχωρήσεων άλλαξε ριζικά, με τα λεωφορεία να αναχωρούν μόλις γεμίσουν.

Ουσιαστικά πλέον από τις 05.30 το πρωί έως τις 9 το βράδυ ανά μία ώρα υπάρχει δρομολόγιο που ξεκινάει από τον Βόλο για τη γειτονική πόλη.

«Με δεδομένο ότι δεν λειτουργεί το τρένο και αύξηση της κίνησης υπάρχει στο ΚΤΕΛ και περισσότερα δρομολόγια έχουμε κυρίως από Βόλο προς Λάρισα και το αντίστροφο. Ημασταν έτοιμοι να μπορέσουμε να διαχειριστούμε την έκτακτη κατάσταση που δημιουργήθηκε, ώστε να εξυπηρετήσουμε το επιβατικό κοινό», ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Κολυνδρίνης.

Σημειώνεται πως πριν την τραγωδία η γραμμή Βόλου- Λάρισας δεν επιλέγονταν σε σταθερή βάση από εργαζόμενους και φοιτητές και αυτό για καθαρά οικονομικούς λόγους. Το εισιτήριο με την αμαξοστοιχία κοστίζει 3,60 ευρώ, ενώ με το Υπεραστικό ΚΤΕΛ 5,30 ευρώ. Η διαφορά μπορεί να μην είναι μεγάλη, ειδικά όμως για τους φοιτητές ήταν ένας βασικός λόγος να επιλέγουν το τρένο για τη μετακίνησή τους στη γειτονική πόλη.

«Καλύπτονται όλοι. Δεν μένει κανείς εδώ. Όταν γεμίζει λεωφορείο φεύγει. Εξυπηρετούμε το σύνολο της επιπλέον ζήτησης που έχει προκύψει από το τρένο», συνέχισε ο κ. Κολυνδρίνης.

Σημειώνεται ότι αναφορικά με τη γραμμή Βόλου- Θεσσαλονίκης, ή τη γραμμή Βόλου- Αθήνας, δεν υπήρξαν μεγάλες αυξομειώσεις. Όποτε όμως χρειάστηκε αυτές τις μέρες να υπάρξει προσθήκη δρομολογίων αυτό έγινε, σύμφωνα με τον πρόεδρο.

ΒΑΣΩ ΚΥΡΙΑΖΗ

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου