ΤΟΠΙΚΑ

Στην Πορτογαλία το ΓΕΛ Αγριάς

στην-πορτογαλία-το-γελ-αγριάς-922120

Στο πλαίσιο του προγράμματος Erasmus+

Την πόλη πόλη Gondomar της Πορτογαλίας επισκέφθηκαν μαθητές και εκπαιδευτικοί του ΓΕΛ Αγριάς από τις 12 έως και τις 18 Φεβρουαρίου.

Συγκεκριμένα, οι εκπαιδευτικοί Παπαγιαννακοπούλου Βασιλική και Φιλίππου Βαρβάρα και οι μαθητές Αντωνάκη Βενετία, Μόκκα Ειρήνη, Συνάνης Παναγιώτης και Τσιμπανογιάννη Χριστίνα παραβρέθηκαν στην 2η διακρατική συνάντηση του προγράμματος Erasmus+/KA122 με τίτλο “Traces from past to future”- Ίχνη από το παρελθόν στο μέλλον. Η συνάντηση διοργανώθηκε από το Πορτογαλικό σχολείο Agrupamento de Escolas n.o 1 de Gondomar και σε αυτήν συμμετείχαν (εκτός των Πορτογάλων και Ελλήνων εκπροσώπων) εκπαιδευτικοί και μαθητές από σχολεία της Ισπανίας και της Ιταλίας, ενώ διαδικτυακά συμμετείχαν και Τούρκοι εταίροι του προγράμματος.

Το συγκεκριμένο πρόγραμμα έχει ως στόχο μέσα από τη δημιουργία μιας σπονδυλωτής ταινίας αφενός να αναδείξει την πολιτιστική κληρονομιά των χωρών και αφετέρου να ενισχύσει τις ψηφιακές, γλωσσικές και επικοινωνιακές ικανότητες των συμμετεχόντων. Στο πλαίσιο αυτό οι μαθητές παρουσίασαν ανάλογες εργασίες που είχαν προετοιμάσει και συμμετείχαν σε εκπαιδευτικά εργαστήρια (workshops) που αφορούσαν τις καλές τέχνες, τον κινηματογράφο και τα πολυμέσα. Οι εταίροι του προγράμματος ξεναγήθηκαν επίσης στις πόλεις Gaia και Porto όπου επισκέφθηκαν το πάρκο και τον εκθεσιακό χώρο σύγχρονης τέχνης Serralves. Στην πόλη Gondomar οι αποστολές των σχολείων έγιναν δεκτές από εκπροσώπους των τοπικών αρχών στο Δημαρχείο, ενώ πολύ ενδιαφέρουσα ήταν και η επίσκεψη που πραγματοποιήθηκε στο Μουσείο τεχνικής Filigree της περιοχής. Οι συμμετέχοντες επισκέφθηκαν τέλος την γειτονική πόλη Aveiro όπου ξεναγήθηκαν στις αλυκές, στο εργοστάσιο παραγωγής των τοπικών γλυκών ovos moles και σε μουσεία art noveau και baroque.

Το Γενικό Λύκειο Αγριάς συμπληρώνει φέτος 10 χρόνια συμμετοχής σε Ευρωπαϊκά προγράμματα, που περιλαμβάνουν μετακίνηση μαθητών και εκπαιδευτικών στο εξωτερικό. Δραστηριότητες αυτού του χαρακτήρα κρίνονται από το σύνολο της σχολικής κοινότητας ιδιαίτερα σημαντικές για την παιδεία των μαθητών και μαθητριών στην εποχή μας.

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου