ΤΟΠΙΚΑ

Καταγγελία για ΚΤΕΛ: Διπλό εισιτήριο για να μπορέσει να ταξιδέψει

καταγγελία-για-κτελ-διπλό-εισιτήριο-γ-915966

Καταγγέλλει ότι πλήρωσε επιβάτης του υπεραστικού ΚΤΕΛ, λόγω προβλήματος στο ηλεκτρονικό σύστημα

Πλήρωσε εισιτήριο, δύο φορές, μία ηλεκτρονικά και μία στο γκισέ του εκδοτηρίου, για το ίδιο δρομολόγιο και την ίδια θέση, προκειμένου να μπορέσει να ταξιδέψει από Αθήνα προς Βόλο. Ο λόγος για επιβάτη του Υπεραστικού ΚΤΕΛ Μαγνησίας, ο οποίος καταγγέλλει ταλαιπωρία που υπέστη την περασμένη Κυριακή, όταν επιχείρησε να επιβιβαστεί στο λεωφορείο.

Σύμφωνα με την έγγραφη καταγγελία που κατέθεσε στη διοίκηση του Υπεραστικού ΚΤΕΛ Μαγνησίας, προμηθεύτηκε ηλεκτρονικά το περασμένο Σάββατο εισιτήριο προκειμένου να ταξιδέψει, καταβάλλοντας το ποσό των 49 ευρώ. Η αναχώρησή του από Αθήνα προς Βόλο ήταν προγραμματισμένη για προχθές Κυριακή, στις επτά το απόγευμα.

Ωστόσο, όταν προσήλθε στον σταθμό Λιοσίων, για το επικυρωτικό του εισιτηρίου, ενημερώθηκε, όπως καταγγέλλει, ότι το εισιτήριο είχε ήδη εκδοθεί. Παρά τις αντιδράσεις του η υπάλληλος επαναλάμβανε ότι θα πρέπει να εκδώσει νέο εισιτήριο αν θέλει να ταξιδέψει και τον παρέπεμψε στο εκδοτήριο των ΚΤΕΛ Μαγνησίας στον Βόλο, όπως και έκανε.

Λύση δεν βρέθηκε και ο ίδιος αναγκάστηκε να πληρώσει εισιτήριο για το ίδιο δρομολόγιο και την ίδια θέση προκειμένου να ταξιδέψει.

Με επιστολή του προς τη διοίκηση του Υπεραστικού ΚΤΕΛ Μαγνησίας, ο ίδιος θέτει μια σειρά ερωτημάτων σχετικά με την ταλαιπωρία του. Δηλώνει ακόμη ότι θα διεκδικήσει την επιστροφή του αντιτίμου και υποστηρίζει ότι δεν πρόκειται να ξαναχρησιμοποιήσει τις υπηρεσίες της εταιρείας.

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου