ΤΟΠΙΚΑ

Στρώνουν το γιορτινό τραπέζι

στρώνουν-το-γιορτινό-τραπέζι-886933

Για τις γιορτές των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς ξεκινούν σταδιακά να προετοιμάζονται τα κρεοπωλεία της Μαγνησίας, με στόχο την επάρκεια και την ποιότητα για το στρώσιμο του γιορτινού τραπεζιού του καταναλωτή. Προς το παρόν γίνεται έρευνα αγοράς ενόψει και της ερχόμενης εβδομάδας, οπότε και αναμένεται να καθοριστούν οι τιμές ανά είδος κρέατος, που θα μπει στο γιορτινό τραπέζι.

Σύμφωνα με τον πρόεδρο του Συλλόγου Κρεοπωλών Μαγνησίας, Αντώνη Κανελλόπουλο, ήδη υπάρχει ενδιαφέρον από καταναλωτές να ενημερωθούν για τις τιμές του γιορτινού τραπεζιού και να προχωρήσουν εγκαίρως σε παραγγελίες. «Αυτή τη στιγμή δεν μπορούμε να προκαταβάλουμε την αγορά. Προς το παρόν το ντόπιο χοιρινό, ανάλογα με το μέρος, κοστίζει από 5,80 ευρώ το κιλό έως 8 ευρώ το κιλό και πιστεύω ότι η τιμή θα παραμείνει σταθερή. Ευελπιστούμε ότι και στο μοσχάρι η τιμή θα διαφέρει ένα με δύο ευρώ. Πέρυσι είχε περίπου 11 ευρώ το κιλό. Για τις τιμές στο αρνί και τη γαλοπούλα αναμένουμε την αγορά, την επόμενη εβδομάδα», σημείωσε ο κ. Κανελλόπουλος.

Ο ίδιος κάλεσε τους καταναλωτές να εμπιστευτούν το κρεοπωλείο που γνωρίζουν. «Τα Χριστούγεννα συνδυάζονται με ευρύ φάσμα σε κρεατικά και ο δικός μας στόχος είναι να καλύψουμε τους καταναλωτές με τα καλύτερα προϊόντα, πάνω απ’ όλα ελληνικά και στις καλύτερες τιμές. Εμείς θα κάνουμε ό,τι κάνουμε κάθε χρόνο για να προσφέρουμε τα καλύτερα στους πελάτες μας για τις γιορτές, μία περίοδο που δεχόμαστε αμείλικτο πόλεμο, από «ταμπέλες ενθουσιασμού» σε άλλα σημεία πώλησης κρεάτων. Οι καταναλωτές θα πρέπει να γνωρίζουν ότι ο κανόνας είναι ένας: ό,τι δίνεις, παίρνεις», ανέφερε.

Σύμφωνα με τον πρόεδρο του Συλλόγου Κρεοπωλών Μαγνησίας, ο κλάδος έχει δείξει το κοινωνικό του πρόσωπο και έχει ήδη δημιουργήσει το δικό του «καλάθι της νοικοκυράς», πριν τον ίδιο τον Υπουργό Ανάπτυξης. «Είναι γνωστό ότι οι τιμές στο χονδρικό εμπόριο έχουν εκτοξευτεί κατά 30%, ωστόσο στη λιανική οι τιμές αυξήθηκαν μόλις κατά 20%. Τα κρεοπωλεία είναι ενεργοβόρες επιχειρήσεις. Το κόστος της ενέργειας έχει εκτοξευτεί, όμως εμείς ακόμη συνεχίζουμε να προσφέρουμε τα είδη μας σε τιμές προσιτές στον καταναλωτή. Επιβιώνουμε επειδή, στην πλειοψηφία μας, είμαστε οικογενειακές επιχειρήσεις», τόνισε ο κ. Κανελλόπουλος.

ΕΛΕΝΗ ΧΑΝΟΥ

#Tags

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου