ΤΟΠΙΚΑ

Σήκωσαν τα χέρια οι καλοπληρωτές και τρέχουν για διακανονισμό

σήκωσαν-τα-χέρια-οι-καλοπληρωτές-και-τ-854269

«Πρόκειται για καταναλωτές, που παλαιότερα πλήρωναν τη ΔΕΗ πριν ακόμη λήξει η προθεσμία. Τώρα έρχονται να ενημερωθούν, αν μπορούν να ενταχθούν σε διακανονισμό. Ζητούν μάλιστα να καταβάλλουν τη μικρότερη δυνατή δόση, ώστε να μη δεσμευτούν με ποσά, τα οποία δεν μπορούν να αποπληρώσουν», επισήμανε υπάλληλος.

Ακόμη και οι καλοπληρωτές αντιμετωπίζουν πλέον πρόβλημα να πληρώσουν εγκαίρως τους λογαριασμούς ρεύματος.

Καθημερινά στο τμήμα διακανονισμών της ΔΕΗ στον Βόλο επαγγελματίες, οικογενειάρχες, αυτοαπασχολούμενοι σπεύδουν να ζητήσουν διακανονισμούς, δηλώνοντας αδυναμία να πληρώσουν τα ποσά, που αντιστοιχούν στις καταναλώσεις, που έχουν κάνει. Η επιδότηση που δίνεται κάθε μήνα από την Πολιτεία, αποτελεί μία ανάσα, όχι όμως τόσο μεγάλη, ώστε να τους «λύνει» τα χέρια.

Την παραπάνω εικόνα μεταφέρουν οι υπάλληλοι του τμήματος στον ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ, οι οποίοι είναι σε θέση να γνωρίζουν «πρόσωπα και πράγματα», έρχονται καθημερινά σε επαφή με δεκάδες καταναλωτές και φυσικά μέσα από το πληροφοριακό σύστημα ανά πάσα στιγμή έχουν τον «φάκελο» του καθενός.

«Εκείνοι που χαρακτηρίζονταν πάντα από τη ΔΕΗ ως «στρατηγικοί κακοπληρωτές» υφίστανται ακόμη, τους ξέρουμε. Ομως, τους τελευταίους μήνες έχουν αυξηθεί εκείνοι, που για λόγους ουσιαστικών δυσκολιών δεν μπορούν να αντεπεξέλθουν. Πρόκειται για καταναλωτές, που παλαιότερα πλήρωναν τη ΔΕΗ πριν ακόμη λήξει η προθεσμία. Τώρα έρχονται να ενημερωθούν, αν μπορούν να ενταχθούν σε διακανονισμό. Ζητούν μάλιστα να καταβάλλουν τη μικρότερη δυνατή δόση, ώστε να μη δεσμευτούν με ποσά, τα οποία δεν μπορούν να αποπληρώσουν», επισήμανε υπάλληλος.

Σε επίπεδο αριθμών καθημερινά στο τοπικό υποκατάστημα της ΔΕΗ γίνονται περίπου 70 διακανονισμοί. Για μεγάλους λογαριασμούς η έγκριση δεν δίνεται αυθημερόν. Το αίτημα αποστέλλεται στο περιφερειακό τμήμα της Λαμίας και από εκεί ενημερώνονται η τοπική υπηρεσία του Βόλου και στη συνέχεια ο καταναλωτής.

Το ζητούμενο στους διακανονισμούς είναι ο καταναλωτής να έχει την πιστοληπτική ικανότητα να μπορεί να πληρώσει τις δόσεις, διότι σε διαφορετική περίπτωση χάνει τη ρύθμιση και ανά πάσα στιγμή μπορεί να αντιμετωπίσει πρόβλημα με διακοπή της ηλεκτροδότησης.

Εχουν μειώσει την κατανάλωση στο ελάχιστο

Θα πρέπει να σημειωθεί ότι εκτός από τους διακανονισμούς, οι καταναλωτές ζητούν ενημέρωση και για τους τρόπους, που μπορούν να πετύχουν εξοικονόμηση ενέργειας.

Οι περισσότεροι λένε πως από το καλοκαίρι έχουν μειώσει την κατανάλωση ενέργειας εξαιτίας του υψηλού ενεργειακού κόστους, ζητούν όμως χρήσιμες συμβουλές προσβλέποντας ότι ο επόμενος λογαριασμός δεν θα είναι τόσο υψηλός.

«Η αύξηση των τιμών ενέργειας έχει δυσκολέψει οικονομικά τα νοικοκυριά. Είναι αρκετοί εκείνοι, που παραδέχονται ότι πλέον τις περισσότερες ώρες της ημέρας ζουν στο ημίφως, ενώ θερμοσίφωνες, πλυντήρια και ηλεκτρικές κουζίνες χρησιμοποιούνται με φειδώ» τονίζεται.

ΒΑΣΩ ΚΥΡΙΑΖΗ

#Tags

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου