ΤΟΠΙΚΑ

Σε ρυθμό κορονοϊού ακόμη τα ΕΛ.ΤΑ. Βόλου!

σε-ρυθμό-κορονοϊού-ακόμη-τα-ελ-τα-βόλου-8535

Προβλήματα και δυσαρέσκεια στο συναλλασσόμενο κοινό, που συνωστίζεται σε ουρές κάτω από τον ήλιο για να εξυπηρετηθεί

Η χώρα, σχεδόν στο σύνολό της, έχει επιστρέψει στη νέα κανονικότητα, ωστόσο το κεντρικό υποκατάστημα των ΕΛ.ΤΑ. Βόλου λειτουργεί ακόμη σε ρυθμούς… κορονοϊού. Η λειτουργία με περιορισμένο ωράριο του κεντρικού υποκαταστήματος έχει προκαλέσει δυσφορία και αγανάκτηση στους συναλλασσόμενους πολίτες που μάλιστα για να εξυπηρετηθούν θα πρέπει να στηθούν σε ουρές κάτω από τον ήλιο!

Το κεντρικό υποκατάστημα των ΕΛ.ΤΑ. Βόλου προ πανδημίας του νέου κορονοϊού λειτουργούσε για το κοινό από τις 7:30 το πρωί έως τις 8:30 το βράδυ σε συνεχόμενο ωράριο. Μάλιστα αρκετοί εργαζόμενοι που δεν προλάβαιναν λόγω εργασίας τις συναλλαγές με τις τράπεζες μέχρι το μεσημέρι, εξυπηρετούνταν από το τοπικό υποκατάστημα από το οποίο πέραν των υπηρεσιών ταχυδρομείου, μπορεί κανείς να στείλει εμβάσματα, να πληρώσει λογαριασμούς, να κάνει μεταφορά χρημάτων.

Εν μέσω πανδημίας όμως τα ΕΛ.ΤΑ. περιόρισαν τη λειτουργία τους με απόφαση της κεντρικής διοίκησης. Το ωράριο λειτουργίας περιορίστηκε στο χρονικό διάστημα από τις 7:30 το πρωί έως τις 2:45 μ.μ., καθώς δεν υπήρχε, σύμφωνα με πληροφορίες, επαρκής αριθμός προσωπικού για να καλύψει διπλή βάρδια, πρωί και απόγευμα, λόγω των αδειών ειδικού σκοπού.

Ωστόσο ακόμη και σήμερα το κεντρικό υποκατάστημα συνεχίζει να λειτουργεί με μειωμένο ωράριο, με αποτέλεσμα πολλοί δημότες να μην μπορούν να εξυπηρετηθούν ή να χρειάζεται να πάρουν ρεπό ή άδεια από τις δουλειές τους για να προχωρήσουν στις απαραίτητες συναλλαγές.

Πληροφορίες αναφέρουν ότι το τοπικό υποκατάστημα έχει ζητήσει την επαναφορά της λειτουργίας του στο πρότερο ωράριο, μέχρι στιγμής όμως δεν έχει εγκριθεί με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την εξυπηρέτηση του συναλλασσόμενου κοινού που βλέπει τη λειτουργία των ΕΛ.ΤΑ. να υποβαθμίζεται.

Σημειώνεται ότι τα ΕΛ.ΤΑ. στη Μαγνησία έχουν «αιμορραγήσει» σε προσωπικό όλων των ειδικοτήτων από οδηγούς και διανομείς μέχρι υπαλλήλους, την τελευταία δεκαετία. Ο αριθμός των απασχολούμενων από τους 100 και πλέον έχει περιοριστεί σε περίπου 60 άτομα. Λήξεις συμβάσεων και συνταξιοδοτήσεις δεν αναπληρώνονται με αποτέλεσμα το προσωπικό να περιορίζεται και αυτή την περίοδο να μην έχουν βγει ούτε οι καλοκαιρινές άδειες για το προσωπικό.

ΕΛΕΝΗ ΧΑΝΟΥ

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου