ΤΟΠΙΚΑ

Το πρόγραμμα τουριστικής προβολής από την Περιφέρεια Θεσσαλίας για το 2021

το-πρόγραμμα-τουριστικής-προβολής-απ-825062

Εμφαση στον ποιοτικό θεματικό τουρισμό δίνει το πρόγραμμα τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Θεσσαλίας για το 2021, το οποίο είναι προϋπολογισμού 782.000 ευρώ και στοχεύει στην τόνωση του τουρισμού και την ενίσχυση των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στους θεσσαλικούς νομούς, οι οποίοι δοκιμάζονται από την πανδημία του κορονοϊού.

Το πρόγραμμα, που εγκρίθηκε κατά πλειοψηφία στην τελευταία συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου Θεσσαλίας που πραγματοποιήθηκε μέσω τηλεδιάσκεψης, δίνει βάρος στον βιώσιμο και τον καταδυτικό τουρισμό, τον ποδηλατικό και τον γαστρονομικό τουρισμό και τέλος τον περιπατητικό και τον περιβαλλοντικό τουρισμό.

Στο πλαίσιο αυτό περιλαμβάνονται δράσεις, σύμφωνα με την εισήγηση του περιφερειάρχη Θεσσαλίας Κώστα Αγοραστού, γύρω από τα προαναφερόμενα θεματικά προϊόντα, στοχεύοντας στην αύξηση του μεριδίου της αγοράς του τουρισμού της Θεσσαλίας στο εσωτερικό και εξωτερικό, στην προώθηση συνεργειών μεταξύ των εμπλεκόμενων φορέων, στην επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου και την αξιοποίηση όλων των δεδομένων και των συγκριτικών πλεονεκτημάτων της Θεσσαλίας.

Απώτερη επιδίωξή της Περιφέρειας Θεσσαλίας είναι να περάσει το μήνυμα: «Κάθε επίσκεψη, μια διαφορετική εμπειρία», ώστε να μεγιστοποιήσει τον αριθμό των επαναληπτικών επισκέψεων σε διαφορετικές μάλιστα περιόδους του έτους και πρωτίστως από τους αλλοδαπούς επισκέπτες.

Τα στοιχεία που συλλέχθηκαν από το Τουριστικό Βαρόμετρο περιόδου 2018- 2019 του Παρατηρητηρίου της Περιφέρειας Θεσσαλίας, δείχνουν ότι η Θεσσαλία, κατά τους μήνες της χειμερινής περιόδου, αποτελεί κυρίως προορισμό του Σαββατοκύριακου για Ελληνες επισκέπτες–κατοίκους άλλων περιοχών της χώρας, καθώς το ποσοστό των αλλοδαπών επισκεπτών-στο σύνολο των επισκεπτών της Θεσσαλίας κατά τη συγκεκριμένη χρονική περίοδο- βρίσκεται σε πολύ χαμηλό επίπεδο (

Η ανάδειξη των συγκριτικών πλεονεκτημάτων των περιοχών της Θεσσαλίας (σε σχέση με το χειμερινό τουρισμό), όπως η ύπαρξη οργανωμένων υποδομών και η εγγύτητα των ορεινών προορισμών με περιοχές και αξιοθέατα με πληθώρα εναλλακτικών δραστηριοτήτων, όπως περιοχές ιδιαίτερου φυσικού κάλους, μπορεί να οδηγήσουν στη σημαντική αύξηση του εισερχόμενου από το εξωτερικό ρεύματος τουριστών.

Το πρόγραμμα προβλέπει εκπόνηση και υλοποίηση ειδικού πλάνου επικοινωνίας και προώθησης της Θεσσαλίας ως χειμερινού τουριστικού προορισμού στο εξωτερικό.

Από κει και πέρα περιλαμβάνει δράσεις για προβολή τουριστικών προορισμών σε έντυπα, ηλεκτρονικά μέσα, social media και ανανέωση της συνεργασίας με την Marketing Greece.

Η ανανέωση της συνεργασίας με τη Marketing Greece αφορά μεταξύ άλλων σε ενέργειες για αγορές στόχους των προορισμών μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Ξεχωριστή έμφαση και βαρύτητα θα δοθεί στην προβολή διαφημιστικών μηνυμάτων και βιντεοταινίας με την παρουσίαση των συγκριτικών πλεονεκτημάτων της Μαγνησίας σε μέσα μεταφοράς επιβατών (αεροπλάνα, λεωφορεία, τρένα, πλοία και λοιπά μέσα μεταφοράς) στην Ελλάδα και το εξωτερικό.

Επίσης, θα γίνει διαφημιστική προβολή σε σταθμούς μετεπιβίβασης και αίθουσες αναμονής επιβατών.

Αναλυτικά ο σχεδιασμός, αρχικά, αφορά τη δυνατότητα προβολής στο δίκτυο 10 οθονών που είναι τοποθετημένες στους 9 πιο πολυσύχναστους σταθμούς του Προαστιακού. To Digital Signage είναι μία ενέργεια, με εντυπωσιακές δυνατότητες στοχευμένης προβολής. Θα γίνεται προβολή σε 10 οθόνες που είναι τοποθετημένες σε πολυσύχναστα σημεία και στις πλατφόρμες επιβίβασης – αποβίβασης 9 επιλεγμένων σταθμών του Προαστιακού.

Επιπλέον, θα υπάρξει διαφήμιση σε πτήσεις σε όλο τον κόσμο με αναφορές σε θεσσαλικούς προορισμούς και αντίστοιχα σε γραμμές επιβατικών πλοίων σε Αιγαίο και Ιόνιο.

Τέλος το πρόγραμμα περιλαμβάνει roadshows, fam trips και συμμετοχή σε εκθέσεις, ενώ μεταξύ άλλων προβλέπει διοργάνωση εκδηλώσεων, αναβάθμιση φεστιβάλ, συνεργασία με φορείς για διοργανώσεις κ.α.

Οι χώρες στόχευσης για προσέλκυση τουριστών θα εξαρτηθούν από την πορεία της πανδημίας και εναλλακτικά θα επιλεχθούν οι ασφαλέστεροι προορισμοί.

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου