ΤΟΠΙΚΑ

Δεν σφυρίζουν τα τρένα ~ Κανένα δρομολόγιο μέχρι 30 Νοεμβρίου

δεν-σφυρίζουν-τα-τρένα-κανένα-δρομολό-823892

Σωρεία αντιδράσεων από το επιβατικό κοινό – Μείωση 80% και 90% στην κίνηση αστικών και υπεραστικών λεωφορείων αντίστοιχα

Εντονες αντιδράσεις προκαλεί στο επιβατικό κοινό η απόφαση της κυβέρνησης να βάλει στον «πάγο» τα δρομολόγια των τρένων, μέχρι τις 30 Νοεμβρίου. Η συγκεκριμένη απόφαση ισχύει πανελλαδικά λόγω των περιοριστικών μέτρων που έχουν ληφθεί στη διάρκεια της καραντίνας, με τα τρένα να έχουν σταματήσει να σφυρίζουν από το περασμένο Σάββατο.

Ρεπορτάζ: ΓΛΥΚΕΡΙΑ ΥΔΡΑΙΟΥ

Τρένα δεν κυκλοφορούν μέχρι νεωτέρας, με τον σταθμάρχη Βόλου Γιώργο Αποστολέρη να δηλώνει στον ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ: «Ο κόσμος είναι παραπονεμένος. Οι άνθρωποι δεν μπορούν να βρουν λύση».

Στα 135 χρόνια λειτουργίας του σιδηροδρόμου, από 1884 μέχρι σήμερα, δεν σταμάτησε ούτε λεπτό το σφύριγμα του τρένου. Ακόμη και σε εμπόλεμες περιόδους, αλλά και σε ταραγμένες εποχές, κυκλοφορούσαν κανονικά, εξυπηρετώντας το επιβατικό κοινό.

«Είναι θλιβερό το γεγονός ότι ένα μέσο μαζικής μεταφοράς όπως είναι ο σιδηρόδρομος που εξυπηρετεί τις κοινωνίες, αυτή τη στιγμή βρίσκεται στον πάγο, στον «γύψο» και δεν μπορώ να καταλάβω γιατί», υπογράμμισε ο κ. Αποστολέρης.

Το συναίσθημα που κυριαρχεί, είναι η απογοήτευση, με τον σταθμάρχη του Βόλου να επισημαίνει ότι «για όλους μας είναι θλιβερό το γεγονός όμως ότι η μία πόλη έχει σταματήσει να επικοινωνεί με μια άλλη. Επρεπε για λόγους κοινωνικής ανάγκης να υπάρχει έστω και ένα».

«Βουτιά» κίνησης στα υπεραστικά

«Βουτιά» σημειώνεται στην κίνηση των λεωφορείων του Υπεραστικού ΚΤΕΛ Μαγνησίας, με τη μείωση των δρομολογίων στο 90% και τις πληρότητες να κυμαίνονται οριακά σε διψήφια νούμερα.

Σειρά προβλημάτων προκαλεί το δεύτερο lockdownμετά το «πληγωμένο» καλοκαίρι που προηγήθηκε, με τον πρόεδρο Δημήτρη Κολυνδρίνη να επισημαίνει στον ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ «πέρα από το προσωπικό που είναι σε αναστολή, τα πάγια έξοδα της εταιρείας «τρέχουν». Όλα αυτά δεν μπορούν να καλυφθούν. Αυτό είναι το μεγάλο πρόβλημα σε μας, ότι τα έσοδα είναι μηδενικά, αλλά τα έξοδα «τρέχουν»».

Ελάχιστοι πλέον οι επιβάτες των υπεραστικών λεωφορείων, κατά βάση ιατροί, μόνιμοι κάτοικοι Αθήνας και Θεσσαλονίκης και βρίσκονται στη Μαγνησία ή αντίστροφα, στρατιωτικοί, φαντάροι και εκπαιδευτικοί κατά κύριο λόγο αυτή την περίοδο, με τα ποσοστά της πληρότητας να υπολογίζονται στο 10% περίπου.

Λιγότεροι επιβάτες στα αστικά

Μεγάλη μείωση της επιβατικής κίνησης και στο Αστικό ΚΤΕΛ Βόλου, με πτώση δρομολογίων στο 80% στη δεύτερη καραντίνα και μονοψήφια ποσοστά πληρότητας στα λεωφορεία.

«Ελάχιστοι επιβάτες μετακινούνται γι’ αυτό βγήκε μια συγκοινωνία ασφαλείας, ουσιαστικά, για να μπορούν όσοι δεν έχουν άλλο τρόπο μετακίνησης ή χρειάζεται να μετακινηθούν είτε για τις δουλειές τους είτε γιατρούς, να εξυπηρετούνται.

Εκτιμώ ότι έχουμε καταρτίσει ένα καλό πρόγραμμα τηρουμένων των αναλογιών» επεσήμανε ο Νίκος Ευαγγελινός, πρόεδρος του Αστικού ΚΤΕΛ Βόλου.

Δύσκολη η κατάσταση, καθώς επανέρχονται τα δεδομένα που ίσχυαν στην προηγούμενη καραντίνα, με «καταστροφικό αντίκτυπο» όπως τόνισε ο πρόεδρος, κάνοντας λόγο για «το 5% με 10% του τζίρου». Παρόλα ταύτα «κρατάμε την συγκοινωνία σε ένα επίπεδο ώστε να εξυπηρετούμε τους τακτικούς μας επιβάτες και τους πολίτες του Βόλου», είπε.

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου