ΤΟΠΙΚΑ

Black Friday στο διαδίκτυο

black-friday-στο-διαδίκτυο-813239

Πολλά καταστήματα αναπτύσσουν δραστηριότητα με φόντο τη σημερινή ημέρα

Στην Black Friday τα βλέμματα και οι προσδοκίες εμπορικών επιχειρήσεων, που εξυπηρετούν τηλεφωνικά και μέσω διαδικτύου το καταναλωτικό κοινό. Λόγω των περιοριστικών μέτρων τα καταστήματα παραμένουν κλειστά, με το διαδίκτυο και τις online πωλήσεις σε πρώτη ζήτηση και το ενδιαφέρον των καταναλωτών να στρέφεται στη σημερινή μέρα, που επιφυλάσσει τιμές έκπληξη σε μεγάλη ποικιλία ειδών.

Στους ρυθμούς της Black Friday σήμερα το διαδίκτυο, σε αντίθεση με την εικόνα των ασφυκτικά γεμάτων εμπορικών καταστημάτων που κυριαρχούσε την περίοδο πριν από την πανδημία. Το σύνολο, σχεδόν, των εμπορικών επιχειρήσεων υιοθετεί τη συγκεκριμένη προωθητική ενέργεια, που αποδεικνύεται εξαιρετικά δημοφιλής, με τους καταναλωτές να αναζητούν τα είδη της επιλογής τους.

Για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά η Black Friday έχει εισβάλει αποφασιστικά στην τοπική εμπορική αγορά, διαμορφώνοντας νέα δεδομένα και στην περίοδο της καραντίνας, ενώ διατηρεί αμείωτο το καταναλωτικό ενδιαφέρον. «Είναι μια προωθητική ενέργεια που ενισχύει τα ταμεία των εμπόρων» υπογράμμισε στον ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Βόλου και Νέας Ιωνίας Απόστολος Οντόπουλος, για να προσθέσει ότι «το γεγονός ότι υπάρχει μεγάλη κινητικότητα τη συγκεκριμένη μέρα και διακινούνται μεγάλα ποσά στην αγορά, επηρεάζει σε κάποιο βαθμό και τις χριστουγεννιάτικες αγορές».

Τελείως διαφορετική η εικόνα που έχει διαμορφωθεί στην εμπορική αγορά λόγω του lockdown, με τον πρόεδρο να επισημαίνει ότι «ξεκίνησαν νωρίτερα οι μεγάλες επιχειρήσεις να επικοινωνούν τις τιμές Black Friday, με τις μικρότερες επιχειρήσεις να υιοθετούν επίσης προσφορές, στο πλαίσιο της συγκεκριμένης προωθητικής ενέργειας».

Με τη δύναμη της εικόνας και του διαδικτύου να κυριαρχεί, οι καταναλωτές στρέφονται στο διαδίκτυο, «όχι στο βαθμό που συνέβαινε στο πρώτο lockdown γιατί τότε ήμασταν απροετοίμαστοι, τόσο οι έμποροι, όσο και οι καταναλωτές. Τρεις μέρες πριν το τωρινό lockdown καταγράφηκαν πολύ σημαντικά ταμεία για τις επιχειρήσεις, γεγονός που σημαίνει ότι ο κόσμος κάλυψε τις ανάγκες του. Εχει κίνηση το διαδίκτυο, πραγματοποιούνται αγορές, αλλά όχι στο βαθμό που συνέβαινε το Μάρτιο και τον Απρίλιο» σχολίασε ο πρόεδρος.

Αβεβαιότητα και προβληματισμός κυριαρχούν, στο μεταξύ, στον εμπορικό κόσμο λόγω της παράτασης των περιοριστικών μέτρων, με το διαδίκτυο να λειτουργεί συμπληρωματικά, ως τονωτική ένεση, για πολλές εμπορικές επιχειρήσεις που παραμένουν κλειστές.

«Γενικά το διαδίκτυο κερδίζει μερίδιο αγοράς μέρα με την ημέρα. Βλέπουμε κόσμο που παλιά δεν έκανε αγορές μέσω ίντερνετ, να αρχίζει σιγά – σιγά να το καθιερώνει σαν πρακτική» επεσήμανε ο κ. Οντόπουλος.

Κλείνοντας, ανέφερε ότι τα εμπορικά καταστήματα συνεχίζουν να εξυπηρετούν και με τηλεφωνικές αλλά και διαδικτυακές παραγγελίες, ενώ προέτρεψε τους καταναλωτές «πριν προβούν σε οποιαδήποτε αγορά στο διαδίκτυο, ας επικοινωνήσουν τηλεφωνικά με τις επιχειρήσεις που όλον αυτό τον καιρό συναλλάσσονταν, γιατί η πλειοψηφία εξυπηρετεί τηλεφωνικά, με παράδοση στον χώρο».

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου