ΤΟΠΙΚΑ

Παράσταση διαμαρτυρίας εκπαιδευτικών στον Βόλο

παράσταση-διαμαρτυρίας-εκπαιδευτικώ-800193

Εξω από τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας, προκειμένου να μεταφέρουν στους αρμοδίους τα αιτήματά τους

Παράσταση διαμαρτυρίας πραγματοποίησαν χθες το μεσημέρι εκπαιδευτικοί, μέλη της ΕΛΜΕ Μαγνησίας, στον προαύλειο χώρου του κτιρίου όπου στεγάζεται η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας, στα πλαίσια της Πανελλαδικής Ημέρας Δράσης στην Εκπαίδευση, με σκοπό να επικοινωνήσουν τα αιτήματά τους στους αρμόδιους.

Τα μέλη της ΕΛΜΕ, τηρώντας τις αποστάσεις και τα απαραίτητα μέτρα προστασίας, συνομίλησαν με εκπρόσωπο της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και μετέφεραν τα αιτήματά τους στα οποία περιλαμβάνεται το άνοιγμα των σχολείων με ασφάλεια και υγιεινή, ώστε να μη μένει κανένας μαθητής αποκλεισμένος από την εκπαιδευτική διαδικασία, η απόσυρση του νομοσχεδίου για την Επαγγελματική Εκπαίδευση και η κατάργηση της προσμέτρησης απουσιών καθώς και της τηλεαξιολόγησης.

Σε δηλώσεις του ο αντιπρόεδρος του ΔΣ της ΕΛΜΕ Μαγνησίας και εκπαιδευτικός, Αργύρης Χρήστος, αναφέρθηκε στο υπό ψήφιση νομοσχέδιο για την Επαγγελματική Εκπαίδευση λέγοντας πως η κυβέρνηση θεώρησε την πανδημία ως ευκαιρία προκειμένου να προωθήσει την ψήφιση ενός νομοσχεδίου το οποίο πιστοποιημένα και επίσημα καλλιεργεί την αμορφωσιά: «Πρόκειται για ένα νομοσχέδιο που αποσπά τα παιδιά από την εγκύκλια γνώση και από τη μόρφωση και τα ωθεί σε σχολές αποκλειστικά κατάρτισης, χωρίς να έχουν αποκτήσει στέρεες και σφαιρικές γνώσεις πάνω στις οποίες θα βασίζονταν για να συνεχίσουν τη ζωή τους. Όταν αποσπάς ένα 14χρονο παιδί, το αναγκάζεις να κάνει επιλογή ζωής σε αυτή την ηλικία τότε εύκολα καταλαβαίνεις τα κίνητρα. Και τα κίνητρα της κυβέρνησης εν προκειμένω δεν είναι τίποτα άλλο παρά να φτιάξει απόφοιτους σχολείων που θα είναι οι αυριανοί εργαζόμενοι μιας χρήσης ώστε να μπορεί εύκολα η αγορά εργασίας και οι εργοδότες να τους ανακυκλώνουν και να τους πετούν».

Παράλληλα, ο ίδιος έθιξε και το θέμα των απουσιών, επισημαίνοντας πως ο αριθμός των παιδιών που δεν έχει τη δυνατότητα και τα τεχνολογικά μέσα ώστε να συμμετέχει στην τηλεκπαίδευση πανελλαδικά ξεπερνά το 30%. «Αν εμείς οι εκπαιδευτικοί μπούμε στη διαδικασία να προσμετρήσουμε τις απουσίες αυτών των παιδιών, θα είναι σαν να τα τιμωρούμε διπλά. Σαν να τους τιμωρούμε για την φτώχεια και την αδυναμία τους. Κι αυτό είναι κάτι που δεν ταιριάζει με τον ρόλο και την αποστολή του εκπαιδευτικού», δήλωσε ο ίδιος.

Τέλος, αναφέρθηκε στο ζήτημα των ανοιχτών σχολείων με ασφάλεια και τήρηση των μέτρων υγιεινής και με γνώμονα την ασφάλεια των μαθητών, τονίζοντας πως πάγιο αίτημά τους από την αρχή της πανδημίας αποτελεί η δημιουργία νέων σχολικών χώρων και αιθουσών, ούτως ώστε οι μαθητές να μην ξεπερνάνε τους 15 ανά τάξη: «Αυτό φυσικά σημαίνει και πρόσληψη συναδέλφων, αναπληρωτών εκπαιδευτικών αλλά και μονίμου προσωπικού καθαριότητας γιατί, ας μην ξεχνάμε πως, σε αυτή τη δύσκολη περίοδο η καθαριότητα και η απολύμανση των χώρων παίζουν σημαντικό ρόλο».

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου