ΤΟΠΙΚΑ

Εκπαιδευτικοί στους δρόμους για την αξιολόγησή τους

εκπαιδευτικοί-στους-δρόμους-για-την-α-767299

Στο 23% η συμμετοχή δασκάλων και καθηγητών στη χθεσινή απεργία

Με ενδιάμεσες κενές ώρες διδασκαλίας έγιναν χθες τα μαθήματα στα περισσότερα σχολεία της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας, ιδίως στο κέντρο του Βόλου. Η συμμετοχή δασκάλων και καθηγητών στην απεργία, ανήλθε στο 23% περίπου, με τους πρώτους να καταγράφουν ελαφρώς υψηλότερα ποσοστά.

Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας, η συμμετοχή των δασκάλων και νηπιαγωγών στην απεργία ανήλθε στο 26,26%, ενώ η ΕΛΜΕ Μαγνησίας κατέγραψε ποσοστά συμμετοχής στην κινητοποίηση 19,5%. Το ποσοστό των καθηγητών χαρακτηρίστηκε σημαντικότατο από τον Πρόεδρο της ΕΛΜΕ Μαγνησίας, Σ. Σαβελίδη, «δεδομένων των συνθηκών που βιώνει ο κλάδος».

Η αξιολόγηση των διευθυντών και σχολικών μονάδων, έβγαλε δασκάλους και καθηγητές στους δρόμους, διαμαρτυρόμενους για τη διαδικασία μέσω της οποίας όπως ισχυρίζονται στόχος είναι η υποδούλωση των εκπαιδευτικών, νέες απολύσεις αλλά και ιδιωτικοποίηση του αγαθού της παιδείας.

Σημειώνεται ότι η αξιολόγηση βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη. Δόθηκε μάλιστα παράταση λίγων ημερών, έως τις 3 Δεκεμβρίου για τους διευθυντές και έως τις 15 Δεκεμβρίου για την αξιολόγηση των σχολείων.

Καταγγελίες ΕΛΜΕ

Στο μεταξύ, αιχμές για απόπειρα τρομοκράτησης των εκπαιδευτικών με στόχο να προχωρήσει η αξιολόγηση, αφήνει με ανακοίνωσή της η ΕΛΜΕ Μαγνησίας.

Οπως αναφέρει, εκπαιδευτικοί καταγγέλλουν ότι διευθυντές σχολείων -«υπέρμαχοι της αξιολόγησης», συγκαλούν συνεδριάσεις συλλόγων εκπαιδευτικών με το πρόσχημα ότι αφορούν στον προγραμματισμό εκπαιδευτικού έργου, ενώ στην ουσία μοναδικό θέμα είναι η αυτοαξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου.

Αυτό έχει ως αποτέλεσμα εκπαιδευτικοί που δεν θέλουν να συμμετέχουν στην αξιολόγηση και δηλώνουν συμμετοχή στην απεργία – αποχή της ΟΛΜΕ, να χρεώνονται όχι με αποχή από την αξιολόγηση αλλά με άρνηση καθήκοντος.

«Καλούνται αυτοί οι «διευθυντές» έστω και αν επέλεξαν τον, κατ’ εμάς, δρόμο της υποταγής, να προσδιορίσουν ρητά στα πρακτικά τους ότι η Απεργία -Αποχή των εκπαιδευτικών αφορά τις διαδικασίες «αξιολογήσεων» και μόνον, όπως αυτές περιγράφονται στο εξώδικο της ΟΛΜΕ προς τα Υπουργεία.

Κάθε διαφορετικός προσδιορισμός θα θεωρείται απόπειρα τρομοκρατίας των εκπαιδευτικών και θα τυγχάνει της ανάλογης αντιμετώπισης από την ΕΛΜΕ Μαγνησίας», προειδοποιεί η ΕΛΜΕ.

ΕΛ. ΧΑΝ.

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου