ΤΟΠΙΚΑ

Τουριστικό site δημιουργεί ο Δήμος Νοτίου Πηλίου

τουριστικό-site-δημιουργεί-ο-δήμος-νοτίο-749043

Στο πλαίσιο του προγράμματος προβολής του, με στόχο την ενίσχυση και επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου

Η δημιουργία τουριστικού site θα είναι ένα από τα πέντε βήματα που θα ακολουθήσει ο Δήμος Νοτίου Πηλίου με στόχο την ενίσχυση της τουριστικής του εικόνας, αλλά και την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου.

Στην οικονομική επιτροπή που συνεδρίασε κεκλεισμένων των θυρών εγκρίθηκε δαπάνη 12.000 ευρώ για την τουριστική προβολή του Δήμου Νοτίου Πηλίου, σε πέντε άξονες που προβλέπονται σε μελέτη η οποία συντάχθηκε από το τμήμα Τεχνικής Υπηρεσίας.

Μεταξύ άλλων η μελέτη προβλέπει τη δημιουργία τουριστικού site για τον Δήμο Νοτίου Πηλίου, το οποίο θα ανανεώνεται, θα εμπλουτίζεται και θα επικαιροποιείται. Η ιστοσελίδα θα πρέπει να έχει λιτή μορφή και να «διαβάζεται» σωστά από όλες τις συσκευές.

«Με δεδομένο ότι σημαντικό ρόλο στις δράσεις προώθησης και προβολής ενός τουριστικού προορισμού αποτελούν τα κείμενα που περιγράφουν κάθε τουριστική πτυχή ενός προορισμού, ο Δήμος Νοτίου Πηλίου θα πρέπει να αποκτήσει ένα όσο το δυνατό πληρέστερο αρχείο κειμένων. Σκοπός της κειμενογράφησης είναι να συμπληρωθούν τα κενά σε στατικό περιεχόμενο δηλαδή σε περιγραφές όλων των σημείων τουριστικού ενδιαφέροντος και όλων των προσφερόμενων τουριστικών δραστηριοτήτων και να εξασφαλιστεί δυναμικό περιεχόμενο για την κάλυψη της τρέχουσας τουριστικής επικαιρότητας στο Νότιο Πήλιο» αναφέρεται στη μελέτη που προεκτιμά το κόστος στις 3.300 ευρώ.

Επιπλέον, στο πλαίσιο της τουριστικής προβολής του, ο Δήμος Νοτίου Πηλίου θα αξιοποιήσει τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Στο πλαίσιο αυτό, προτείνεται η ενδυνάμωση της χρήσης των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης με επίκεντρο τη σελίδα τουριστικής προβολής του Δήμου στο Facebook και την διεύρυνση της παρουσίας αυτού και σε άλλα μέσα (Twitter, Instagram).

Στον πεντάλογο των δράσεων προβλέπεται και υλοποίηση διαφημιστικών ενεργειών για την προώθηση και προβολή των τουριστικών πόρων του Δήμου Νοτίου Πηλίου καθώς και την προσέλκυση επισκεπτών.

Θα δημιουργηθεί επίσης οπτικοακουστικό υλικό τουριστικής προβολής (video spots), για την προώθηση της τοπικής γαστρονομίας, με έμφαση στην παραδοσιακή διατροφή, τα τοπικά προϊόντα ποιότητας (π.χ. ελιά, λάδι, μέλι, κλπ) και την τοπική παραγωγή του Δήμου Νοτίου Πηλίου.

Τέλος στη μελέτη τονίζεται η ανάγκη αναλυτικής αποτύπωσης της τουριστικής προσφοράς του Δήμου καθώς και της τουριστικής ζήτησης καθώς επίσης και της επιλογής των αγορών στόχων. Προτείνεται να υπάρξει αποτύπωση της τουριστικής προσφοράς του Δήμου καθώς και της τουριστικής ζήτησης για τις ειδικές μορφές τουρισμού και τις υπηρεσίες που προσφέρει η περιοχή και καθορισμός των βασικών αγορών-στόχων. Στο πλαίσιο μιας τέτοιας έρευνας κρίνεται σκόπιμο να υπάρξει μια αναλυτική καταγραφή των κύριων τουριστικών πόρων και υποδομών του Δήμου καθώς και παρουσίαση των σημαντικότερων σημείων τουριστικού ενδιαφέροντος.

Γενικά η μελέτη τουριστικής προβολής στοχεύει στην επίτευξη στόχων όπως η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, η προσέλκυση τουριστών υψηλής ποιότητας, η ομαλότερη γεωγραφική διασπορά της τουριστικής κίνησης στο νησί, η αύξηση της μέσης παραμονής των επισκεπτών.

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου