ΤΟΠΙΚΑ

«Καπέλο»… παραλίας στο Π. Λιμεναρχείο

καπέλο-παραλίας-στο-π-λιμεναρχείο-74627

Με μερικές διαφοροποιήσεις της Αντιδημάρχου Οικονομικών Νατάσσας Οικονόμου εγκρίθηκε η εισήγηση του αρμόδιου Τμήματος Προσόδων του Δήμου Βόλου που δημοσίευσε προχθές ο ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ για τα τέλη κατάληψης κοινοχρήστων χώρων στον ενιαίο Δήμο Βόλου.

Ειδικότερα, οι αλλαγές που πρότεινε η Αντιδήμαρχος Οικονομικών είναι όπως στην οδό Κουμουνδούρου που είναι οδός ήπιας κυκλοφορίας και επιτρέπεται η τοποθέτηση μίας σειράς τραπεζοκαθισμάτων το τέλος να ανέρχεται σε 48 ευρώ/τ.μ. το έτος, όσο δηλαδή ισχύει και στην οδό Κονταράτου. Στους υπόλοιπους δρόμους ήπιας κυκλοφορίας το τέλος παραμένει στα 30 ευρώ/τ.μ. το έτος

Επίσης η κ. Οικονόμου παρομοίασε την πλατεία και τους πεζόδρομους της περιοχής του Π. Λιμεναρχείου σαν την περιοχή… Ψυρρή της Αθήνας και για το λόγο αυτό πρότεινε όπως το τέλος κατάληψης τραπεζοκαθισμάτων στην περιοχή είναι αντίστοιχο με αυτό που ισχύει στην παραλία. Δηλαδή 38 ευρώ/τ.μ. το έτος.

Ακόμη σ΄ ό,τι αφορά τα πρατήρια υγρών καυσίμων για το Βόλο και τη Νέα Ιωνία ισχύουν όλα όσα δημοσίευσε προχθές ο ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ. Για τις υπόλοιπες Δημοτικές Ενότητες αποφασίστηκε να ισχύσει το 70% σε σχέση με αυτά που θα ισχύουν στο Βόλο, ενώ αντίθετα για τα πρατήρια υγρών καυσίμων που είναι κατά μήκος της εθνικής οδού και μέσα στα διοικητικά όρια του Δήμου Βόλου αποφασίστηκε όπως τα τέλη να είναι αυξημένα κατά 20% σε σύγκριση με τα αντίστοιχα που ισχύουν στο Βόλο.

Ειδικότερα στη χθεσινή Οικονομική Επιτροπή του Δήμου Βόλου συζητήθηκαν τα τέλη χρήσης των κοινοχρήστων χώρων που θα ισχύσουν για το 2013 και που αφορούν στην κατάληψη πεζόδρομων, πεζοδρομίων και οδών ήπιας κυκλοφορίας με τραπεζοκαθίσματα, για τα τέλη για τα εμπορεύματα στα περίπτερα, τις αντλίες καυσίμων από τα πρατήρια, την κατάληψη πεζοδρομίων με οπωρολαχανικά, την κατάληψη κοινοχρήστων χώρων με οικοδομικά υλικά, τα τέλη διαφήμισης στα στέγαστρα του Αστικού ΚΤΕΛ κ.λ.π.

Η πρόεδρος της Οικονομικής Επιτροπής εξήγησε ότι τα συγκεκριμένα τέλη για το 2013 κινούνται στην κατεύθυνση της ενιαιοποίησης, στρογγυλοποιήσεων προς τα κάτω, διορθώσεων, βάσει του Νόμου και εξορθολογισμού και πρόσθεσε πως παραμένουν στα ίδια σχεδόν επίπεδα με την περυσινή χρονιά.

Ωστόσο τα τέλη ψηφίστηκαν κατά πλειοψηφία μετά από διαφωνία των παρατάξεων της μείζονος μειοψηφίας και της ΛΑΣ.

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου