ΤΟΠΙΚΑ

Συνάντηση της «Βόλου Κοινωνία» με τη Διοίκηση του Αστικού ΚΤΕΛ

συνάντηση-της-βόλου-κοινωνία-με-τη-δ-728733

Συνάντηση με τη Διοίκηση του Αστικού ΚΤΕΛ Βόλου είχαν μέλη της κίνησης πολιτών «Βόλου Κοινωνία». Αναφορικά με τα όσα αναφέρθηκαν στην συνάντηση από την Κίνηση εκδόθηκε η ακόλουθη ανακοίνωση:

Χθες κλιμάκιο της κίνησής μας αποτελούμενο από τους Μαστρογιάννη Παντελή, Μουτσινά Πάρι, Σιττα Θέμη και Οικονόμου Παναγιώτη, συναντήθηκε με το Δ.Σ. του αστικού ΚΤΕΛ Βολου αποτελούμενο από τους Ευαγγελινό Νίκο πρόεδρο, Ντούκα Επαμεινώνδα αντιπρόεδρο, Τοπούζογλου Χρήστο, Τζανή Γεώργιο και Κόπαλη Σπύρο μέλη.

Ξεκινώντας τη συζήτηση, ενημερώσαμε για τη φιλοσοφία και τους στόχους της κίνησής μας καθώς το πρόγραμμα των συναντήσεων με τους κοινωνικούς και τοπικούς φορείς, αυτοδιοικητικά σχήματα και πολίτες, με το οποίο χτίζονται σχέσεις εμπιστοσύνης, γίνεται αλληλοενημέρωση και αποκτώνται ανεκτίμητες γνώσεις και εμπειρίες που μπορούν να αποτελέσουν τη βάση μιας μεγάλης αυτοδιοικητικής δημοκρατικής Συμμαχίας. Επισημάναμε ότι το κυκλοφοριακό είναι το μείζον πρόβλημα του Βόλου και θα γίνει ανυπέρβλητο αν δεν ληφθούν άμεσα μέτρα με συνεργασία του δήμου Βόλου και τους εμπλεκόμενους φορείς. Ο Βόλος είναι μία μεσαίου μεγέθους πόλη με μεγάλη εμπορική και τουριστική ανάπτυξη και πρέπει άμεσα να αξιοποιήσει τις μεγάλες τεχνολογικές δυνατότητες και όλα τα μέσα συγκοινωνίας, το αστικό και περαστικό ΚΤΕΛ, το τρένο τον ηλεκτρικό σιδηρόδρομο καθώς και τη δημιουργία του τραμ, ώστε να γίνει μια πόλη πρότυπο.

Ο Βόλος διαθέτει ήδη χάραξη και η εγγύτητα με το τρένο προσφέρει τη δυνατότητα ανάπτυξης του tram-train, το οποίο θα κουμπώσει το αστικό δίκτυο με τον υπεραστικό σιδηρόδρομο. Επίσης χρειάζεται να μελετηθεί από το ΚΤΕΛ η δημιουργία ενός δικτύου με μίνι λεωφορεία και σταθμούς μετεπιβίβασης, εντός του πολεοδομικού ιστού ώστε να μην είναι απαραίτητη η κίνηση με Ι.Χ. στο κέντρο με προφανή οφέλη. Τέλος επισημάνθηκε η ανάγκη συνεργασίας με το υπεραστικό ΚΤΕΛ ώστε να εξυπηρετούνται οι κάτοικοι ακραίων συνοικιών του δήμου στις καθημερινές μετακινήσεις τους, όπου δεν υπάρχει τακτική σύνδεση του αστικού ΚΤΕΛ.

Οι εκπρόσωποι του ΚΤΕΛ μας ανέφεραν ότι πράγματι ο Βόλος διέπεται από ένα κυκλοφοριακό χάος και η λύση του δεν είναι η δημιουργία ενός μεγάλου πάρκινγκ στο κέντρο του Βόλου, αλλά μία σειρά από μέτρα και ρυθμίσεις με συνεργασία Δήμου, Τροχαίας και ΚΤΕΛ, που θα αποσυμφορήσουν το κέντρο της πόλης. Μας είπαν με σχετική πικρία ότι οι προτάσεις που έχουν υποβάλλει στην επιτροπή βιώσιμης κινητικότητας όπως π.χ. είναι η διαμόρφωση των τεσσάρων ή πέντε μεγάλων αξόνων της πόλης με πλατιά πεζοδρόμια προστατευτικά κάγκελα για προστασία των πεζών και δύο λωρίδες κυκλοφορίας με ολοσχερή απαγόρευση στάσης και στάθμευσης θα αποτελέσουν μία πραγματική βιώσιμη λύση, δεν έχουν ληφθεί υπ’ όψη από το Δήμο διαχρονικά.

Συμφωνήσαν με την πρότασή μας για τον στόλο των μίνι λεωφορείων και των σταθμών μετεπιβίβασης με την προϋπόθεση της συνεργασίας με το δήμο Βόλου και με την πανελλαδική εφαρμογή της πολιτικής του επιδοτούμενου εισιτηρίου και όχι μόνον στην Αθήνα και Θεσσαλονίκη, μας ενημέρωσαν ότι μέχρι τέλος του 2019 θα έχουν αντικατασταθεί όλα τα λεωφορεία με αντίστοιχα αντιρρυπαντικής τεχνολογίας, με σεβασμό στο περιβάλλον και την υγεία των δημοτών. Ολοκληρώνοντας προτείναμε κατά την διάρκεια της προεκλογικής περιόδου να πάρουν την πρωτοβουλία για να διοργανώσουν μία συζήτηση με τις αυτοδιοίκητές κινήσεις και το δήμο για τα θέματα αυτά, ώστε να υπάρξουν δεσμεύσεις για να μη μείνουν οι δημιουργικές προτάσεις στα χαρτιά”.

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου