ΤΟΠΙΚΑ

Δεν «έφυγαν» τα βαρέα οχήματα από το κέντρο

δεν-έφυγαν-τα-βαρέα-οχήματα-από-το-κέ-721903

Παρόν σε κεντρικές οδικές αρτηρίες της πόλης συνεχίζουν να δηλώνουν φορτηγά αυτοκίνητα που εκτελούν καθημερινά δρομολόγια από και προς το εμπορευματικό λιμάνι του Βόλου, για φορτοεκφροτώσεις προϊόντων. Το έργο της γεφύρωσης του χειμάρρου Ξηριά που θα ανακούφιζε το κυκλοφοριακό -και όχι μόνο- πρόβλημα στο Βόλο, εκτρέποντας την κίνηση των βαρέων οχημάτων εκτός κεντρικού πολεοδομικού ιστού, παραμένει ακινητοποιημένο.

Δύο χαμηλού προϋπολογισμού παρεμβάσεις, που αφορούν στην τοποθέτηση στηθαίων και στην εγκατάσταση ηλεκτροφωτισμού, προκειμένου ο δρόμος να καταστεί ασφαλής για την κυκλοφορία των οχημάτων, μπλοκάρουν τη λειτουργία του έργου και μαζί την καθημερινή λειτουργία της πόλης.

Παραλείψεις στην αρχική μελέτη της γεφύρωσης του χειμάρρου Ξηριά που χρηματοδοτήθηκε μέσω του Γ’ Κ.Π.Σ. (Περιφερειακό Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Οδικοί Άξονες-Λιμάνια»), κινδυνεύουν να ακυρώσουν στην πράξη το έργο.

Σε ολόκληρη την πόλη είχαν δημιουργηθεί υψηλές προσδοκίες ότι με την ολοκλήρωση του έργου θα υπάρξει σοβαρή ανακούφιση του κυκλοφοριακού προβλήματος αλλά και των συνεπειών του: συμφόρηση, θόρυβος, φθορά οδοστρώματος, ατυχήματα, ατμοσφαιρική ρύπανση. Προς το παρόν τα οφέλη από τη λειτουργία του έργου, παίρνουν… αναβολή.

Το φυσικό αντικείμενο του έργου έχει ολοκληρωθεί, ο δρόμος όμως που συνδέει την Αθηνών απευθείας με το λιμάνι, προκειμένου τα φορτηγά να μην εισέρχονται στον κεντρικό ιστό του Βόλου, είναι… «απάτητος».

Η κίνηση των βαρέων οχημάτων εξακολουθεί να γίνεται μέσα από κεντρικές οδικές αρτηρίες, από τη στιγμή που εκκρεμούν παρεμβάσεις που θα καταστήσουν το δρόμο ασφαλή. Πρόκειται για χαμηλού προϋπολογισμού παρεμβάσεις, όπως τοποθέτηση στηθαίων και εγκατάσταση ηλεκτροφωτισμού σε μήκος ενός περίπου χιλιομέτρου, που θα αναλάμβανε να φέρει εις πέρας ο Οργανισμός Λιμένος Βόλου, μέχρι σήμερα όμως η οδός πρόσβασης παραμένει ως έχει.

ΕΛ. ΧΑΝ.

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου