ΤΟΠΙΚΑ

Οι λιμενεργάτες για τη διακίνηση ΙΧ

οι-λιμενεργάτες-για-τη-διακίνηση-ιχ-6943

Τι αναφέρει σε ανακοίνωσή του το Δ.Σ του Συνδέσμου για την επένδυση που ναυάγησε

Tις δικές του θέσεις αναπτύσσει με χθεσινή επιστολή του το Διοικητικό Συμβούλιο του Συνδέσμου Λιμενεργατών Βόλου αναφορικά με την πρόθεση βολιώτη ναυτικού πράκτορα να μεταφέρει μέσω του λιμανιού του Βόλου (τράνζιτ) 30.000 ΙΧ. αυτοκίνητα που προορίζονται για ξένες αγορές και η οποία είδε χθες το φως της δημοσιότητας μετά από επιστολή που έστειλε προχθές στον Οργανισμό Λιμένος Βόλου.

Η επιστολή που υπογράφεται από τον Πρόεδρο και το Γενικό Γραμματέα του Δ.Σ Θωμά Κρητικό και Γιώργο Βογιατζή αντίστοιχα, έχει ως εξής :

« Σχετικά με την υποτιθέμενη επένδυση με τα αυτοκίνητα στο λιμάνι του Βόλου, θέλουμε να αποκαταστήσουμε την αλήθεια στο κοινό της πόλης μας, χωρίς υπερβολές και αναλήθειες. Με την απλή λογική, αν υπήρχε ένας τόσο σοβαρός επενδυτής εκατομμυρίων ευρώ, θα είχε έλθει ο ίδιος, να παρουσιάσει τα σχέδιά του, θα έκανε τις διαβουλεύσεις του, θα κατέθετε τις εγγυήσεις του και τελικά τις συμφωνίες του. Τότε κανείς δεν θα είχε το δικαίωμα να αρνηθεί σε κάτι τόσο μεγάλο και σοβαρό. Είναι δυνατόν να πει κάποιος όχι ;

Στην προκειμένη περίπτωση συνέβη το εξής : Τον εν λόγω ναυτικό πράκτορα εμείς τον προτρέψαμε να ασχοληθεί με το θέμα αυτό, που σημαίνει ότι θέλαμε να δουλέψουμε , όπως αυτή είναι η υποχρέωσή μας. Μας παρουσιάζει τα τιμολόγια του Βόλου και του Πειραιά . (61,28 ευρώ ο Βόλος και 36,74 ο Πειραιάς) διαφορά 24,54 ευρώ (δημοσιεύθηκε και στις εφημερίδες). Μπροστά στο Διοικητικό μας Συμβούλιο συμφωνούμε για την αμοιβή μας .

Συμφωνεί και με την ΟΛΒ Α.Ε και επανέρχεται με νέο τιμολόγιο του Πειραιά σε μας με νέα τιμή 22 ευρώ όλες οι κινήσεις και χρεώσεις, ζητώντας μας νέες μειώσεις , για ημερομίσθιο που προσβάλλει κάθε εργαζόμενο. Δεν μπορούμε με λόγια του αέρα , κάθε μέρα να πιεζόμαστε για μειώσεις, χωρίς εγγυήσεις για τις ποσότητες που αναφέρει ο εν λόγω ναυτικός πράκτορας.

Δεν μπορούμε να γίνουμε έρμαιοι στα παιχνίδια κανενός και στις σκοπιμότητές τους . Ο καθένας μας είναι γνωστός και η κοινωνία μας είναι μικρή. Ο εν λόγω ναυτικός πράκτορας έχει κάποια χρόνια να ασχοληθεί με το λιμάνι μας . Τυχαίο; Ας βγάλει κάποιος τα συμπεράσματά του.

Το τι διαδίδει στις εφημερίδες δεν μας αφορά, ούτε μπορεί μέσω των μέσων ενημέρωσης να μας ασκεί πιέσεις . Απαιτούμε σοβαρότητα. Για μία τέτοια δουλειά απαιτείται υποδομή. Είχε δεχθεί στο παρελθόν η ΟΛΒ Α.Ε σοβαρή πρόταση από τον όμιλο Συγγελίδη. Κατέθεσε εγγυητική επιστολή και ήθελε να αναλάβει τη διαμόρφωση χώρων και εγκατάσταση συστημάτων ασφαλείας. Εχει καμία σχέση αυτή η πρόταση με εκείνη»;

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου