ΤΟΠΙΚΑ

Με επιτυχία έγινε το 3ο ιστορικό ράλι Πηλίου

με-επιτυχία-έγινε-το-3ο-ιστορικό-ράλι-πη-851206

Ολοκληρώθηκε χθες το μεσημέρι στο σιδηροδρομικό σταθμό της Αγριάς το 3ο ιστορικό ράλι Πηλίου αυτοκινήτων και μοτοσικλετών, που διοργανώθηκε και φέτος με ξεχωριστή επιτυχία από τη Λέσχη Κλασικών Οχημάτων Βόλου (ΛΕΚΟΒ) και την Ελληνική Ομοσπονδία Οχημάτων Εποχής (ΕΟΟΕ) με την έγκριση της Διεθνούς Ομοσπονδίας Παλαιών Οχημάτων, η εκκίνηση του οποίου έγινε προχθές το πρωί στην παραλία του Βόλου.
Αναλυτικότερα η προχθεσινή διαδρομή ήταν προς Πορταριά, Χάνια, Νεοχώρι, Άφησσο και Καλά Νερά, ενώ χθες η διαδρομή με τελικό προορισμό προς Αγριά και τα Λεχώνια. Τα οχήματα ανηφόρισαν από ένα δύσκολο αλλά και πανέμορφο κομμάτι του Πηλίου προς τον Άγιο Γεώργιο Νηλείας, Πινακάτες, Βυζίτσα, Μηλιές και κατηφόρα προς τη θάλασσα και την Κάτω Γατζέα. Η ταχύτητα των οχημάτων δεν ξεπέρασε τα 50 χιλιόμετρα την ώρα.
Τα οχήματα έφτασαν χθες στις 2 περίπου το μεσημέρι στο Σταθμό Αγριάς, όπου έγινε ο τερματισμός του αγώνα και λίγο αργότερα η απονομή των επάθλων με τη φιλοξενία του Δήμου Αγριάς.
Στο ράλι του Πηλίου συμμετείχαν 45 ιστορικά αυτοκίνητα και δέκα μοτοσικλέτες. Οι συμμετοχές των αγωνιζομένων ήταν από όλη την Ελλάδα, τις αντίστοιχες Λέσχες της Αθήνας, της Θεσσαλονίκης, της Κορίνθου, της Σαλαμίνας, της Ξάνθης, της Πάτρας, των Γιαννιτσών, ενώ συμμετείχαν και οκτώ πληρώματα από τη Σόφια της Βουλγαρίας. Οι συμμετοχές αφορούσαν ιστορικές και κλασικές μοτοσικλέτες και αυτοκίνητα παλαιοτέρων δεκαετιών που έδωσαν ένα ξεχωριστό χαρακτήρα. Το περασμένο Σάββατο έγινε έκθεση των οχημάτων στην παραλία, όπου πολίτες μπορούσαν να τα απολαύσουν και να τα φωτογραφήσουν.
Ο Γραμματέας της Λέσχης Αυτοκινήτων Βόλου κ. Τζαννέτος Παπαγεωργίου τόνισε πως « επρόκειτο για ένα διήμερο αγώνα κλασικών οχημάτων και μοτοσικλετών. Αρκετά αυτοκίνητα ήταν της δεκαετίας του ’50, του ’60 και του ’70. Στον αγώνα αυτόν δεν τρέχουμε, δεν συναγωνιζόμαστε όσον αφορά στην ταχύτητα, αλλά μας ενδιαφέρει η επιδεξιότητα. Η μέση ωριαία ταχύτητα είναι κάτω από τα 50 χιλιόμετρα την ώρα”.
Από την πλευρά του ο πρόεδρος της Ελληνικής Ομοσπονδίας Οχημάτων Εποχής κ. Κώστας Θεοχάρης είπε πως «έχουμε την ευγενική υποστήριξη της Λιμενικής Αρχής, καθώς και τη φιλοξενία του Δήμου Βόλου. Μάλιστα επίτιμος πρόεδρος της οργανωτικής επιτροπής του 3ου ιστορικού Ράλι Πηλίου ήταν ο λιμενάρχης κ. Δημήτρης Τσικόγιας. Τα οχήματα για να μπορούν να συμμετάσχουν πρέπει να έχουν ηλικία τουλάχιστον 25 χρόνια, να είναι αυθεντικά διατηρημένα χωρίς ουσιώδεις μεταβολές στο αμάξωμα και το μηχανικό τους μέρος. Στο 3ο ιστορικό ράλι Πηλίου συμμετείχαν αυτοκίνητα μέχρι και το 1983. Τα ιστορικά οχήματα πρέπει να είναι χαρακτηρισμένα από την ΕΟΟΕ και να πιστοποιείται ο ιστορικός τους ρόλος. Ακόμη θα πρέπει να διατηρούνται από τους ιδιοκτήτες τους για τον ιστορικό, εκπαιδευτικό, τεχνολογικό και συλλεκτικό τους χαρακτήρα. Η ομοσπονδία έχει χαρακτηρισμένα γύρω στα 2.800 αυτοκίνητα και πιστεύουμε, όπως είπε, ότι αυτά είναι προσεγμένα αποτελώντας για εμάς ξεχωριστή πολιτισμική κληρονομιά, αφού και το υπουργείο Πολιτισμού τα χαρακτηρίζει σαν προϊόντα βιομηχανικής αρχαιολογίας. Γι’ αυτό και τα κυκλοφορούμε μόνο σε εξαιρετικές περιπτώσεις. Διδάσκουμε στους νεότερους και την τεχνολογία και την ομορφιά».

#Tags

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου