ΤΟΠΙΚΑ

Περί του αιτήματος αναδασώσεως

περί-του-αιτήματος-αναδασώσεως-851206

Αγαπητοί κύριοι, θα μπορούσα να σας εξηγήσω την εξέλιξη της υπόθεσης με δυο λόγια, αντί να ανατρέχουμε στα έγγραφα, που σε κάθε περίπτωση είναι κουραστικά. Μετά την παράστασή σας ενώπιόν μας προ δύο ετών, αν θυμάμαι καλά, ολόκληρος ο μηχανισμός τέθηκε σε λειτουργία και αποστείλαμε στο Υπουργείο τις αιτιάσεις σας και το αίτημά σας περί αναδασώσεως του Νοτίου Πηλίου, περιοχή η οποία είχε αποψιλωθεί λόγω της πυρκαγιάς του Ιουνίου 2007. Όπως όμως δείχνουν τα πράγματα, ο φάκελός σας πήγε σε άλλη Διεύθυνση και όχι στην αρμόδια. Έτσι λοιπόν η αρμόδια Διεύθυνση δε γνώριζε τίποτα για την υπόθεσή σας, αλλά και εκείνη που γνώριζε ήταν αναρμόδια να απαντήσει. Μετά δεκατρείς μήνες από την υποβολή του αιτήματος ο φάκελός σας διαβιβάστηκε από την αναρμόδια στην αρμόδια Διεύθυνση, αλλά μην ξεχνάτε ότι είχε ανοιγεί, οπότε κάποιο έγγραφο είχε χαθεί. Όπως ασφαλώς γνωρίζετε ότι συμβαίνει σε μια επιδέξια οργανωμένη διοίκηση, ο εντεταλμένος υπάλληλος οφείλει να βασίζεται και στο πλέον ασήμαντο έγγραφο. Στην περίπτωσή σας ο αρμόδιος υπάλληλος, λειτουργώντας με πλήρη υπαλληλική ευσυνειδησία, απέστειλε αίτημα προς την αναρμόδια Διεύθυνση του Υπουργείου, που ήταν –αν θυμάστε- ο παραλήπτης του φακέλου σας, ζητώντας το συνημμένο έγγραφο που είχε χαθεί ή εν πάση περιπτώσει να φροντίσει ο παραλήπτης, η αναρμόδια δηλαδή Διεύθυνση, να επικοινωνήσει με εμάς και να ζητήσει να αποστείλουμε σε αυτήν δια της ιδίας οδού εκ νέου το χαμένο έγγραφο, το οποίο κατόπιν η αναρμόδια Διεύθυνση θα διαβίβαζε στην αρμόδια. Όλες αυτές οι εξελίξεις είναι αυτονόητες και συνηθισμένες για μια Δημόσια Διοίκηση που σέβεται τον εαυτό της και τους πολίτες, δεδομένου ότι ένας άρτια συγκροτημένος μηχανισμός ακολουθεί μια διαδικασία, και πάντα την ίδια, προκειμένου να αποφευχθούν λάθη και παραλείψεις που μπορεί να αποβούν επιζήμια για όλους. Εμείς λοιπόν απαντήσαμε στην αναρμόδια Διεύθυνση ότι σύμφωνα με τον κανονισμό δεν κρατούμε αντίγραφα των εγγράφων που αποστέλλουμε στο Υπουργείο πέραν του έτους και άρχισε μεταξύ μας μια ατέλειωτη αλληλογραφία που διαρκεί έντεκα μήνες…
Είναι πιθανόν, αγαπητοί μου κύριοι, μέσα σας να μας κατηγορείτε ότι δεν επισπεύδουμε προκειμένου να ικανοποιηθεί το αίτημα περί αναδασώσεως της Επιτροπής κατοίκων του Νοτίου Πηλίου. Αλλά δεν είναι έτσι. Βασικό και σταθερό αξίωμα της Δημόσιας Διοίκησης είναι να αποκλείει εκ των προτέρων την περίπτωση του λάθους, εξ άλλου η άρτια οργάνωσή μας αυτό υποδηλώνει. Εάν πιστεύετε ότι πρέπει να γίνει κάποια διάκριση ανάμεσα στην πραγματικότητα της Υπηρεσίας και στην Επιτροπή σας και ότι οι κάτοικοι Νοτίου Πηλίου κινδυνεύουν να πάθουν ζημιά από δικά μας λάθη και παραλείψεις, τότε σας συμβουλεύω να δείξετε εμπιστοσύνη στις διαδικασίες και κάποια στιγμή, στο μέλλον, η Υπηρεσία θα αποφανθεί οπωσδήποτε επί του αιτήματός σας είτε θετικώς είτε αρνητικώς.

Κάθε άλλη σας ενέργεια δεν νοείται και αποτελεί πρόκληση απέναντι στην Υπηρεσία, απέναντι δηλαδή στη Δημόσια Διοίκηση, με άλλα λόγια ευθεία αμφισβήτηση των Θεσμών, δηλαδή του Κράτους…

#Tags

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου