ΤΟΠΙΚΑ

Εναλλακτικές λύσεις για όλες τις θέσεις θέλει για τον Ολυμπιακό ο Κ. Σταματίου

εναλλακτικές-λύσεις-για-όλες-τις-θέσε-851206

Εναλλακτικές λύσεις για όλες τις θέσεις της ενδεκάδας του νέου Ολυμπιακού επιδιώκει να έχει ο Κώστας Σταματίου, ενώ περιμένει και τα φιλικά παιγνίδια ώστε να δει τα πρώτα αποτελέσματα χωρίς βιασύνη πάνω στο «μοντάρισμα» της ομάδας.
Βασική αρχή για τον προπονητή του Ολυμπιακού είναι ότι υπολογίζει σε όλους τους παίκτες, ότι υπάρχουν ευκαιρίες για όλους και ότι κάθε εναλλακτική λύση πρέπει να είναι πάντα έτοιμη για να είναι και αξιόπιστη.
Ο Ολυμπιακός μπορεί να έχει κλείσει μόλις 10 ήμερες προετοιμασίας, αλλά ο Κώστας Σταματίου έχει ήδη βγάλει τα πρώτα συμπεράσματα για το υλικό της ομάδας, ενώ αισιοδοξεί ότι με την πάροδο του χρόνου η ομάδα θα παρουσιάζει βελτίωση.
“Υπάρχει καλό υλικό, υπάρχει συνδυασμός εμπειρίας και ταλέντου, υπάρχει όρεξη για δουλειά και υπάρχουν όλες οι προϋποθέσεις για κάτι καλύτερο από το απλά καλό” τονίζει ο Κώστας Σταματίου, υπογραμμίζοντας ότι η ομάδα ενισχύθηκε με βάση το τι χρειαζόταν και όχι για εντυπωσιασμό, ενώ για τις μεταγραφές παικτών μέτρησε και η ηλικία και οι φιλοδοξίες κάθε παίκτη.
Τώρα πάντως αρχίζουν τα δύσκολα για τον Κώστα Σταματίου, καθώς από την ερχόμενη εβδομάδα η ομάδα θα είναι στο Βέρμιο και το βάρος της προετοιμασίας θα πέσει εκτός από την φυσική κατάσταση στην τακτική και στο μοντάρισμα αρχικά του κορμού και στη συνέχεια της ενδεκάδας που θα έχει εναλλακτικές λύσεις…
Ο προπονητής του Ολυμπιακού με 25 παίκτες στη διάθεση του κατ’ αρχήν θέλει να τους έχει όλους σε ετοιμότητα, αφού όλοι χωρούν στα πλάνα που ετοιμάζονται για τη νέα χρονιά και είναι πλάνα που μπορούν να αλλάζουν ανάλογα με τις ανάγκες κάθε αγώνα και ανάλογα με την αντιμετώπιση κάθε αντιπάλου. Το σίγουρο είναι ότι οι επιλογές υπάρχουν και τον επόμενο μήνα μπορούν να προστεθούν παίκτες που θα καλύψουν ό,τι κενό παρουσιασθεί, αλλά ο γενικότερος σχεδιασμός είναι η ομάδα να είναι έτοιμη στην έναρξη του πρωταθλήματος στις 9 Σεπτέμβρη και να έχει διάρκεια.

Οσον αφορά στις θέσεις και τις εναλλακτικές λύσεις, ο Πολυχρόνης Βεζυρίδης φαίνεται ότι θα είναι ο βασικός τερματοφύλακας με τον Κοντοβά σίγουρη και αξιόπιστη εναλλακτική λύση και τον Βούλγαρο Μπόγιαν Πέϊκοφ να αποτελεί τη συνέχεια, αφού γρήγορα ξεχώρισε και έπεισε από όσους δοκιμάσθηκαν.
Από τη δεξιά πλευρά υπάρχουν ο Αγγελόπουλος αλλά και ο Γενιτσαρίδης που μπορεί να καλύψει και θέση στο κέντρο της άμυνας, ενώ αριστερά υπάρχει συναγωνισμός με τον Σαρρή και τον Στάνκοφ, με τον δεύτερο να δείχνει καλά στοιχεία, αλλά να είναι πίσω σε φυσική κατάσταση. Στο κέντρο της άμυνας το δίδυμο Πέτρου-Φλώρου έχει βασική εναλλακτική λύση τον Ακπαρίδη, αλλά και αν χρειασθεί και τον Πακάλτση που πάντως προτιμάται στα χαφ με εναλλακτικές λύσεις τους πιο νεαρούς Χατζή και Παρίσση. Ο Σκοπιανός Μίτροφ φαίνεται να προορίζεται για αντί-Βεργώνης, ο Βραζιλιάνος Κάτε Φονσέκα για αντί -Μασάντο, ενώ καλύτερος του Μπουντούρη φαίνεται να είναι ο Κατσαρός, με τις τρεις μεταγραφές να καλύπτουν τα κενά όσων έφυγαν. Ο Σκαρλάτος, ο Γεωργιάδης και ο Κοντέων δείχνουν ότι μπορούν να αντεπεξέλθουν και σε διαφορετικούς ρόλους από αυτόν του επιθετικού που τους ξέραμε, ενώ έκπληξη είναι και ο νεαρός Γιακάκογλου, πιο ώριμος και σε ρόλο δεξιού χαφ.
Ο Τσάγγαρης θεωρείται ότι γρήγορα θα καλύψει το χαμένο έδαφος από τη στράτευσή του, βρίσκοντας θέση στο κέντρο, οι Χαϊκάλης, Βέρμπης και Διαμάντης είναι οι καθαρά επιθετικές λύσεις, ενώ οι νεαροί Τζαμτζάκης, Ξαντινίδης είναι για το μέλλον και θα ενισχύσουν περισσότερο την ομάδα Νέων.
Στο ρόστερ της ομάδας είναι και ο Χρήστος Καψιώτης, λύση στα πλάγια δεξιά αλλά και σε άλλες θέσεις, ενώ ο Βασίλης Σιγάλας που ήρθε από τα Τρίκαλα θα είναι μια ακόμη λύση κεντρικά στην άμυνα, με την ομάδα να αναζητεί το κάτι εξαιρετικό από την ξένη αγορά και σε θέσεις οργανωτή και γκολτζή.
Το θετικό από την ως τώρα προετοιμασία είναι ότι υπάρχει διάθεση, ενώ υπάρχει και ο χρόνος ώστε να γίνουν βελτιώσεις σε σημεία που θα φανεί να υστερεί η ομάδα, που στα υπέρ της έχει και το καλό κλίμα. Την Κυριακή 29 Ιουλίου οι «ερυθρόλευκοι» θα αντιμετωπίσουν σε

#Tags

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου