ΤΟΠΙΚΑ

Καθίζηση στην αγορά λόγω …Γορίτσας

καθίζηση-στην-αγορά-λόγω-γορίτσας-648306

Μετά το κλείσιμο της παραλιακής Αγριάς μεταφέρθηκε στον περιφερειακό η κίνηση των διερχόμενων οχημάτων

Τεράστια βουτιά στον τζίρο τους, που αγγίζει ακόμη και το -70% από τον τζίρο της αντίστοιχης περσινής περιόδου, βιώνουν επαγγελματίες στον άξονα Ιάσονος – Πολυμέρη – Δημητριάδος.

Ρεπορτάζ: ΑΝΤΩΝΗΣ Ε. ΦΩΚΙΔΗΣ

Το κλείσιμο, λόγω εργασιών, του παραλιακού δρόμου Βόλος – Γορίτσα – Αστέρια Αγριάς, μετέφερε όλη την κίνηση, ντόπιων και διερχομένων, στον Περιφερειακό με συνέπεια οι καταστηματάρχες του Βόλου που βρίσκονται στον άξονα Ιάσονος – Πολυμέρη – Δημητριάδος, να βλέπουν τους διερχόμενους πελάτες με το κιάλι.

«Την Καθαρά Δευτέρα, κοιτούσα την κίνηση στη Δημητριάδος και δεν μπορούσα να πιστέψω ότι αυτή η εικόνα της ελάχιστης διέλευσης οχημάτων, συνέβαινε μια ημέρα του χρόνου με τη μεγαλύτερη κίνηση εκδρομέων.

Ο τζίρος μας ως πρατήριο καυσίμων έπεσε 70% από την αντίστοιχη Καθαρή Δευτέρα του 2014», τονίζει ο ιδιοκτήτης του πρατηρίου υγρών καυσίμων κ. Αγγ. Τσάβες. «Προσπαθούσα να προσεγγίσω το πρόβλημα της απουσίας πελατών μια τέτοια ημέρα συνήθως με αυξημένο τζίρο. Ανέλυσα όλα τα δεδομένα και κατέληξα στο συμπέρασμα πως οι διερχόμενοι επισκέπτες με κατεύθυνση το παραλιακό μέτωπο του Πηλίου, από Αγριά και νοτιότερα, ακολουθούσαν τη διαδρομή μέσω Περιφερειακού, γνωρίζοντας ότι η παραλιακή Γορίτσας είναι κλειστή».

Ο κ. Τσάβες, γνωρίζοντας τον τρόπο εκτέλεσης αντίστοιχου έργου στον παραλιακό άξονα από Αστέρια προς Αγριά, διερωτήθηκε πως θα προχωρούσε η εκτέλεση του έργου στην παραλιακή Γορίτσας αν δεν ήταν έτοιμη η σήραγγα και διαμπερής ο Περιφερειακός.

«Πιθανότατα θα περιόριζαν την κυκλοφορία οχημάτων στα 2/3 του οδοστρώματος και θα εκτελούσαν τις εργασίες διέλευσης αποχετευτικού δικτύου στο υπολειπόμενο οδόστρωμα. Τώρα, έφραξαν όλο το δρόμο, έστειλαν αναγκαστικά όλη την κίνηση στον Περιφερειακό κι εμείς βλέπουμε τον τζίρο μας να μειώνεται ακόμη περισσότερο.

Η κατάσταση δεν αντέχεται. Ας επισπεύσουν τις εργασίες, ας δουλεύουν διπλές βάρδιες για να ολοκληρωθεί νωρίτερα το έργο ή ας δώσουν σε κυκλοφορία, τουλάχιστον το ρεύμα εξόδου από το Βόλο προς Αστέρια, ώστε να τονωθεί η κίνηση και να επαναλειτουργήσει ο άξονας. Αυτή η ερημιά σκοτώνει τις επιχειρήσεις. Δεν το καταλαβαίνουν;», διερωτάται απογοητευμένος ο κ. Τσάβες, στέλνοντας μήνυμα στον φορέα υλοποίησης του έργου για άμεση μεταβολή των κυκλοφοριακών συνθηκών.

Ζούμπος: Λείπουν θέσεις προσωρινής στάθμευσης

Τη μειωμένη κίνηση, λόγω της αλλαγής κυκλοφοριακής ροής στο παραλιακό μέτωπο, βιώνει και ο κ. Κων. Ζούμπος, καταστηματάρχης της οδού Δημητριάδος.

«Τα μέτρα αποδίδουν καθώς υπάρχει ανεμπόδιστη κίνηση αλλά τώρα, λόγω των κυκλοφοριακών ρυθμίσεων στην παραλιακή Γορίτσας, η κίνηση καταγράφει πρωτοφανή μείωση. Πρέπει το συντομότερο να επαναλειτουργήσει ο άξονας και να εισέρχονται στην πόλη από τον κόμβο Αναύρου, τα οχήματα στην Πολυμέρη, να ακολουθούν δηλαδή την συνήθη πορεία Πολυμέρη – Δημητριάδος.

Σήμερα αυτή η ροή έχει διαταραχτεί και αντιμετωπίζουμε σοβαρό πρόβλημα όλοι οι καταστηματάρχες που δραστηριοποιούμαστε στον άξονα. Πελάτες μου από Αθήνα ή άλλες περιοχές που έρχονται στα εξοχικά τους στο Πήλιο, δεν μπαίνουν στην πόλη καθώς ακολουθούν τη διαδρομή από τον Περιφερειακό. Πρόκειται για καταναλωτές που θα σταματούσαν στην πόλη να αγοράσουν προμήθειες και τώρα δεν κάνουν τις αγορές τους στο Βόλο», τονίζει ο κ. Ζούμπος και αναφέρεται στο πρόβλημα της έλλειψης χώρων στάθμευσης στον κεντρικό τομέα.

«Τα κυκλοφοριακά μέτρα στο κέντρο, έχουν αποκαταστήσει τη ροή και δεν υπάρχει προβληματισμός στους καταναλωτές για τους χρόνους προσέγγισης της αγοράς. Κάποτε σκεπτόταν ο καθένας την κίνηση που θα αντιμετώπιζε στην Ιάσονος, τη Δημητριάδος κ.λπ. Σήμερα, τα μέτρα αποδίδουν, η κίνηση γίνεται κανονικά αλλά λείπουν χώροι προσωρινής στάθμευσης. Εχουμε χάσει πελάτες καθώς δεν υπάρχει χώρος να σταθμεύσουν τα αυτοκίνητά τους για να κάνουν τις αγορές τους. Νομίζω, καταλήγει, ότι ο Δήμος πρέπει να δει και τα θετικά και τα αρνητικά στοιχεία από την εφαρμογή των κυκλοφοριακών ρυθμίσεων και να προχωρήσει σε βελτιωτικές παρεμβάσεις».

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου