ΤΟΠΙΚΑ

Bάζει «λουκέτο» το εργοστάσιο της ΙΡΝΤΑ

bάζει-λουκέτο-το-εργοστάσιο-της-ιρντ-851206

Μετά από αρκετές παλινωδίες, συρρίκνωση του προσωπικού, χρέη και οφειλές στους εναπομείναντες και πολλές υποσχέσεις για ανάκαμψη, η Ιρανή διεύθυνση του εργοστασίου, διαμήνυσε χθες στους εργαζόμενους ότι το εργοστάσιο την ερχόμενη Δευτέρα κλείνει.
Πυρετός διαβουλεύσεων του ΕΚΒ που μαζί με τη ΝΑΜ θα επιχειρήσουν μέχρι τελευταία στιγμή να “σώσουν” την επιχείρηση.
Μετά από παρέμβαση του προέδρου του ΕΚΒ Ηλία Τασσιού την Δευτέρα προγραμματίζεται στην Επιθεώρηση Εργασίας τριμερής συνάντηση, όπου θα κληθεί η εργοδοσία να ξεκαθαρίσει τη στάση της.
Τα μεγάλα προβλήματα ξεκίνησαν πριν από δύο περίπου χρόνια και εντάθηκαν τους τελευταίους μήνες.
Από τους 48 εργαζόμενους που απασχολούσε, το προσωπικό συρρικνώθηκε στους 13 από το προηγούμενο καλοκαίρι.
Οι εναπομείναντες εργαζόμενοι από τέλος Αυγούστου βρίσκονται σε επίσχεση εργασίας, τους οφείλονται χρήματα από τις αρχές Ιουνίου, πληρώθηκαν τμηματικά ένα μέρος των δεδουλευμένων και τώρα ο καθένας έχει λαμβάνειν από περίπου 2.000 ευρώ και για το μήνα Σεπτέμβριο που “εκπνέει” σε λίγες μέρες.
Αιφνιδιαστικά μόλις χθες ο εκπρόσωπος της εταιρίας ενημέρωσε τους εργαζόμενους ότι το εργοστάσιο κλείνει και ότι τη Δευτέρα θα πληρωθούν αποζημιώσεις και δεδουλευμένα.
Η εξέλιξη αυτή ασφαλώς ενεργοποίησε τα αντανακλαστικά του προσωπικού, που αν μη τι άλλο επιδιώκει να κατοχυρώσει τα δεδουλευμένα, αλλά και να καταβληθούν οι αποζημιώσεις.
Αμέσως ενημερώθηκε το ΕΚΒ και η ΝΑΜ, προκειμένου να γίνει παρέμβαση, εάν και εκτιμάται ότι πλέον πολύ δύσκολα θα υπάρξει ανατροπή αυτής της άσχημης εξέλιξης, με δεδομένο ότι τα προβλήματα ρευστότητας είναι πολλά.
Είναι δε χαρακτηριστικό ότι, ενώ οφείλονται από τον ΗΣΑΠ για την κατασκευή παρμπρίζ περίπου 45.000 Ε προς την ΙΡΝΤΑ και ενώ έγινε παρέμβαση από τη βοηθό αντινομάρχη κ. Εύη Αδαμάκη για να καταβληθούν τα χρήματα, η ΙΡΝΤΑ δήλωσε αδυναμία να εξασφαλίσει ακόμη και φορολογική ενημερότητα για να κατοχυρώσει ρευστό.
Έντονα προβληματισμένος χθες ο κ. Ηλίας Αρχοντής, που υπήρξε πρόεδρος του σωματείου στο εργοστάσιο και είναι μεταξύ των 13 εναπομεινάντων υπαλλήλων, τόνιζε ότι “πολύ δύσκολα μπορεί πλέον να υπάρξει ανάκαμψη και εμμέσως πλην σαφώς άφηνε να εννοηθεί ότι από την πλευρά της εργοδοσίας όλο το προηγούμενο διάστημα δεν αξιοποιήθηκαν όλες οι παρεμβάσεις που έγιναν τόσο από το ΕΚΒ, όσο και από τη Νομαρχιακή αρχή, προκειμένου να βρεθεί μία λύση σωτηρίας.
Σημειώνεται ότι και οι 13 εργαζόμενοι που απασχολούνται σήμερα στην ΙΡΝΤΑ έχουν προϋπηρεσία από 22 έως και 30 χρόνια στο συγκεκριμένο εργοστάσιο.

#Tags

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου