ΤΟΠΙΚΑ

Ορθιοι στις ουρές έξω τη ΔΕΗ Βόλου

ορθιοι-στις-ουρές-έξω-τη-δεη-βόλου-633269

Στημένοι επί ώρες στο κρύο, έξω από το κτίριο της ΔΕΗ Βόλου, βρέθηκαν χθες εκατοντάδες πολίτες, που έσπευσαν να πληρώσουν ληξιπρόθεσμους λογαριασμούς, να κάνουν διακανονισμούς ή να καταβάλλουν τη δόση των ρυθμίσεών τους. Στη ΔΕΗ λειτουργούσε μόνο το ένα ταμείο. Η ουρά έβγαινε έξω από το κτίριο και εκτείνονταν στη ράμπα μέχρι το πεζοδρόμιο.

Ρεπορτάζ: ΕΛΕΝΗ ΧΑΝΟΥ

Ταλαιπωρία χωρίς τέλος για καταναλωτές της ΔΕΗ. Η ταμειακή υπηρεσία στην οδό Λαρίσης λειτουργούσε με μόλις ένα ταμείο, αντί για δύο. Πληροφορίες αναφέρουν ότι η μία από τις δύο υπαλλήλους βγήκε σε άδεια και ως εκ τούτου η εξυπηρέτηση των πολιτών γινόταν με μεγάλη καθυστέρηση.

Με μία μόλις ταμία, η «ουρά» προχωρούσε σημειωτόν. Το εσωτερικό του κτιρίου ήταν γεμάτο, ενώ έξω από τις κλειστές πόρτες που λειτουργούν με σύστημα ελεγχόμενης εισόδου- εξόδου, περίμεναν μέσα στο κρύο, δεκάδες.

Η κατάσταση άρχισε να εκτονώνεται περίπου στις 12 το μεσημέρι, δεδομένου ότι αρκετοί αγανάκτησαν και αποχώρησαν.

Η αγανάκτηση καταναλωτών έφθασε μέχρι τον ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ, με πολίτες να καταγγέλλουν την υπηρεσία για έλλειμμα εξυπηρέτησης. Παράπονα για τη λειτουργία της ταμειακής υπηρεσίας της ΔΕΗ έφθασαν μέχρι και το γραφείο του δημάρχου Βόλου.

Εξω από το κτίριο της ΔΕΗ, πολίτες όρθιοι μέσα στο κρύο, περίμεναν πότε θα έρθει η σειρά τους πίνοντας καφέ και σερφάροντας στο διαδίκτυο μέσω των κινητών τους τηλεφώνων.

«Δυστυχώς λειτουργεί μόνο το ένα ταμείο και ορισμένες πληρωμές γίνονται μόνο εδώ, όπως για παράδειγμα η πληρωμή των ρυθμίσεων. Υπάρχουν περιπτώσεις πολιτών που αν δεν περιμένουν κινδυνεύουν να καταστούν εκπρόθεσμοι στην πληρωμή της δόσης του διακανονισμού, να χάσουν τη ρύθμισή τους και να καταστούν υπότροποι, κάτι που σημαίνει ότι σε νέα ρύθμιση θα πληρώνουν τις οφειλές τους σε 12 αντί για 36 δόσεις και αφού καταβάλλουν προκαταβολή ίση με το 30% αντί για 10%», έλεγε χθες ο Κων. Γερόπουλος- ηλεκτρολόγος μηχανικός και κάτοχος του περιπτέρου έξω από τη ΔΕΗ.

Ίδια αναμονή και στο τμήμα εξυπηρέτησης καταναλωτών, ένα γραφείο δίπλα από την ταμειακή υπηρεσία. Εκεί απευθύνονται όσοι είναι να προχωρήσουν σε ρυθμίσεις, συνδέσεις κ.α. «Ο κόσμος περιμένει με τις ώρες. Και συνήθως όταν τελειώνει από αυτό το γραφείο θα πρέπει να περάσει και από το ταμείο. Άλλες ώρες αναμονής. Ενας που δουλεύει θα πρέπει να χάσει μία ή και δύο ημέρες από την εργασία του για να ολοκληρώσει τη διαδικασία», ανέφερε ο κ. Γερόπουλος.

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου