ΤΟΠΙΚΑ

ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΡΧΟΜΕΝΗ ΤΡΙΤΗ: Εκπτώσεις μέχρι και 60%

απο-την-ερχομενη-τριτη-εκπτώσεις-μέχρ-851206

«Όλα δείχνουν εύκολο να αποκτηθούν, συχνά όμως αποδεικνύεται δύσκολο να εξοφληθούν». Αυτό είναι το μότο που θα πρέπει να έχουν οι καταναλωτές στο νου τους σε όλη τη διάρκεια των εκπτώσεων, οι οποίες ξεκινάνε από την Τρίτη 15 Ιουλίου και διαρκούν έως και 31 Αυγούστου. Οι εκπτώσεις αναμένεται να φτάσουν μέχρι και το 60% και ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου κ. Μαγαλιός, τονίζει πως η κίνηση θα είναι ιδιαίτερα αυξημένη, ενώ το ΙΝΚΑ σε ανακοίνωσή του εφιστά την προσοχή των καταναλωτών, έτσι ώστε να αξιοποιήσουν καλύτερα την περίοδο των εκπτώσεων και χωρίς προβλήματα.
Τα περισσότερα παράπονα καταγράφονται πάντοτε για τις πιστωτικές κάρτες, μέσω των οποίων τουλάχιστον το 71% των καταναλωτών πραγματοποιεί τις αγορές του και στις εκπτώσεις.
Η άκριτη προσφυγή σε σύγχρονες μορφές δανεισμού, η χωρίς προηγουμένως προσεχτική σκέψη χρήση των σύγχρονων μορφών δανεισμού, οδηγεί πολλούς από τους καταναλωτές σε περιπέτειες.
Να σημειωθεί πως τα εμπορικά καταστήματα θα μπορούν φέτος να διαθέτουν τα προϊόντα τους σε χαμηλότερες τιμές από τις 15 Ιουλίου έως 31 Αυγούστου. Οι έμποροι από την πλευρά τους θα πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί, ώστε να μην οδηγηθούν σε πρακτικές οι οποίες μπορούν να παραπλανήσουν τους καταναλωτές όπως είναι η απόκρυψη των αποθεμάτων ή η πώληση μικρής ποσότητας αυτών, η διάθεση στην κατανάλωση ειδών β διαλογής χωρίς ανάλογη σήμανση ή που έχουν αγοραστεί ειδικά για την περίοδο των εκπτώσεων, η αναγραφή τιμών “προ εκπτώσεως” που να είναι υψηλότερες των πραγματικών, αλλά και η ανάρτηση πινακίδων με κυμαινόμενα ποσοστά δηλαδή Εκπτώσεις 10% – 20% – 30%.
Άλλωστε επιβάλλεται η αναγραφή και των 2 τιμών, προ και μετά την έκπτωση, σε όλα τα πωλούμενα είδη ή η αναγραφή σε πινακίδα του ποσοστού της έκπτωσης για σαφώς καθορισμένες κατηγορίες ομοίων προϊόντων, με την προϋπόθεση της αναγραφής της αρχικής τιμής κάθε είδους. Επίσης απαγορεύονται οι προσφορές 20 ημέρες πριν από την έναρξη των εκπτώσεων, καθώς και η με οποιονδήποτε τρόπο παραπλάνηση του καταναλωτικού κοινού με εκπτώσεις που δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα.
Ο κ. Μαγαλιός, κρίνοντας από τις εκπτώσεις του Ιανουαρίου, επισήμανε πως τα ποσοστά θα φτάσουν μέχρι και 60% σε ορισμένα είδη όπως ένδυσης και υπόδησης και ιδιαίτερα στα εποχιακά. «Ήδη οι καταναλωτές κάνουν έρευνα αγοράς και διαπιστώνουν τις αλλαγές στις τιμές. Οι παραβάσεις στην περιοχή μας τουλάχιστον δεν είναι συχνές. Πέρυσι σε 1.000 επιχειρήσεις διαπιστώσαμε 3 παραβάσεις και αυτές ήταν σε καινούργιες παραλαβές». Πεποίθηση του προέδρου του Εμπορικού Συλλόγου είναι πως η κίνηση θα είναι ιδιαίτερα αυξημένη, καθώς οι καταναλωτές έχουν μεγάλο όφελος στις αγορές τους.
Για την υλοποίηση σωστών και πρακτικών αγορών καλός θα ήταν ο προγραμματισμός των αγορών, η επιφύλαξη απέναντι στις μεγάλες εκπτώσεις, η ιεράρχηση των αναγκών, καθώς και η αγορά εποχιακών ειδών.
Να σημειωθεί πως αρκετά καταστήματα έχουν ξεκινήσει τις προεκπτώσεις, κάνουν δηλαδή μια μικρή έκπτωση σε πελάτες εντός των καταστημάτων χωρίς να έχουν αναρτήσει επιγραφή εκπτώσεων, ώστε να πουλήσουν τα εμπορεύματά τους, ενώ δεν είναι λίγες και οι περιπτώσεις που οι καταναλωτές έχουν τη δυνατότητα να δώσουν μια μικρή προκαταβολή, ώστε να κρατήσουν το επιθυμητό προϊόν και να το αγοράσουν στην περίοδο των εκπτώσεων και να μπορέσουν να το πάρουν φθηνότερο.

#Tags

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου