ΤΟΠΙΚΑ

ΑΣΤΙΚΟ ΚΤΕΛ ΒΟΛΟΥ: Σοκ και δέος από ύποπτα τιμολόγια…

αστικο-κτελ-βολου-σοκ-και-δέος-από-ύποπ-851206

Τιμολόγια για επισκευές σχολικών συγκροτημάτων, αγορές σε μπλούζες, μπούστο και φούστες, πανάκριβα ρολόγια και δαχτυλίδια, μέχρι και σιδερώστρες… βρίσκονται στα χέρια της Εισαγγελίας Βόλου.
Πρόκειται για τιμολόγια που αφορούν στο Αστικό ΚΤΕΛ την περίοδο 1994 – 2001, τα οποία εστάλησαν στην Εισαγγελία προκειμένου να διερευνηθούν τυχόν ευθύνες.
Το “επίμαχο” πακέτο των τιμολογίων προκαλεί πολλά ερωτηματικά ως προς το είδος των παρεχόμενων υπηρεσιών που φέρεται να έχει προσφέρει το Αστικό ΚΤΕΛ Βόλου.
Αύριο Δευτέρα στη συνεδρίαση του διοικητικού συμβουλίου του Αστικού ΚΤΕΛ αναμένεται να συζητηθεί το συγκεκριμένο θέμα και να ζητηθούν στοιχεία για το πώς κόπηκαν αυτά τα τιμολόγια.
Ο πρόεδρος του Αστικού ΚΤΕΛ Τρύφων Πλαστάρας ερωτηθείς από τον ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ επιβεβαίωσε ότι έχει προκύψει ζήτημα και επισήμανε ότι για τις συγκεκριμένες δαπάνες δεν υπήρχαν ούτε αντίστοιχες αποφάσεις από το Δ.Σ ή τη
Γενική Συνέλευση Μετόχων αφενός και, αφετέρου, σε αρκετές από τις Συνελεύσεις που είχαν τεθεί ερωτήματα για διάφορες δαπάνες, ουδέποτε διευκρινίστηκαν οι ακριβείς προορισμοί αυτών των χρήματων και για ποιο σκοπό έγιναν οι δαπάνες.
“Πρόσφατα μου γνωστοποιήθηκαν τιμολόγια που αφορούσαν στην Εταιρία την περίοδο 1994-2001. Τα παραπάνω παραστατικά είναι αρκετά ενδιαφέροντα… και για το λόγο αυτό έχω συγκαλέσει διοικητικό συμβούλιο, όπου ένα από τα θέματα που θα συζητηθούν αφορά στην υπόθεση αυτή. Από ένα πρόχειρο έλεγχο που έκανα, χωρίς να τον έχω ολοκληρώσει, ανακάλυψα ότι δεν υπάρχουν οι σχετικές αποφάσεις διοικητικού συμβουλίου και Γενικής Συνέλευσης. Η υπόθεση αυτή θα διερευνηθεί από πλευρά του Διοικητικού Συμβουλίου” δήλωσε στον ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ ο κ. Τρύφων Πλαστάρας.
Ο ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ επικοινώνησε με τον κ. Νίκο Αντωνάκη που ήταν πρόεδρος του Αστικού ΚΤΕΛ την επίμαχη περίοδο, ο οποίος επιφυλάχτηκε να απαντήσει σε όλα, εφόσον κληθεί από τα αρμόδια όργανα.
Αρκέστηκε πάντως να επισημάνει ότι “οι περισσότερες αγορές αφορούν σε έξοδα της επιχείρησης που εντάσσονταν στις δημόσιες σχέσεις. Όταν ρωτήθηκε εάν στον τομέα των Δημοσίων Σχέσεων εντάσσονται και οι επισκευές σχολείων… απάντησε “θα μιλήσω όταν κληθώ”.
Ο κ. Αντωνάκης επισήμανε επίσης στον ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ ότι την ερχόμενη εβδομάδα θα ζητήσει αναλυτική ενημέρωση και πρόσβαση σε αυτά τα παλιά τιμολόγια, προκειμένου να έχει ακριβή εικόνα.
Σημειώνεται πάντως ότι την επίμαχη περίοδο το Αστικό ΚΤΕΛ λειτουργούσε ως Κοινοπραξία, ενώ το επιβατικό κοινό πλήρωνε ένα από τα ακριβότερα εισιτήρια στην επικράτεια…

Τιμολόγια
για επισκευές
σχολείων!!!
Χρονικές περιόδους όπως τον Ιούλιο του 2001, αλλά και το Μάιο της ίδιας χρονιάς, έχουν κοπεί στο Αστικό ΚΤΕΛ δύο τιμολόγια από τεχνική εταιρία για την επισκευή της σχολικής στέγης στο συγκρότημα Μουρτζούκου ύψους 2.360.000 δραχμών τον Ιούλιο και για διάφορες εργασίες επισκευών και πάλι στο σχολικό συγκρότημα Μουρτζούκου ύψους επίσης 2.360.000 δραχμών.
Ανάλογα τιμολόγια ύψους 1.357.000 δρχ. κόπηκε στο Αστικό ΚΤΕΛ τον Αύγουστο του 2000 για την κατασκευή και προμήθεια υλικών για τρία σταθμαρχεία στο Βόλο και τον Ιούνιο του 2000 για άλλα δύο εκδοτήρια εισιτηρίων στο ποσό των 1.121.000 δραχμών, τα οποία όμως δεν κατασκευάστηκαν ποτέ, όπως υποστηρίζουν παράγοντες του Αστικού ΚΤΕΛ,.
Το Μάρτιο του 1998, σύμφωνα με τα στοιχεία που έχει στη διάθεσή του ο ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ, στα επίμαχα οικονομικά στοιχεία που θα διερευνηθούν υπάρχουν από τις 3/3/1998 στο λογιστήριο του Αστικού ΚΤΕΛ τιμολόγιο ύψους 306.800 δραχμών για την εγκατάσταση κλιματισμού και εξαερισμού, ενώ αντίστοιχα το τιμολόγιο αγορά των κλιματιστικών είναι μεταγενέστερο, δηλαδή πρώτα τοποθετήθηκαν τα κλιματιστικά και μετά αγοράστηκαν…
Στις 13/3/1998 περιλαμβάνεται τιμολόγιο για την εγκατάσταση φωτιστικών σωμάτων και επίσης για την επιδιόρθωση στάσεων στο ποσό των 377.600 δραχμών, ενώ λίγες μέρες νωρίτερα, στις 2 Μαρτίου, σε άλλο τιμολόγιο κόπηκε το ποσό των 448.400 δραχμών.
Παράγοντες του Αστικού ΚΤΕΛ τονίζουν ότι μέχρι τότε δεν υπήρχε καμία δικαιοδοσία στο ΚΤΕΛ για τα στέγαστρα και τις στάσεις, αφού η αρμοδιότητα ανήκε στο Δήμο Βόλου και παραχωρήθηκαν το 1999, μία δηλαδή χρονιά μετά.
Για ξυλουργικές εργασίες το Αστικό ΚΤΕΛ στις 26 Μάρτιου του 1998 έκοψε τιμολόγιο 354.000 δραχμών, ενώ λίγες μέρες νωρίτερα στις 19 Μαρτίου 1998 κόπηκε τιμολόγιο για χρωματισμούς αιθουσών στο ποσό των 708.000 δραχμών.

“Φούστα- Μπλούζα
δαχτυλίδι”
Ασημένιες εικόνες, φούστες και ζακέτες και πανάκριβα ρολόγια χρεώθηκαν στο Αστικό ΚΤΕΛ σε διάφορα τιμολόγια από το 1994 μέχρι το 2001.
Το Αστικό ΚΤΕΛ φέρεται να πλήρωσε το Δεκέμβριο του 1998 για φούστα και ζακέτα γυναικεία 50.800 δραχμές, για σετ δερμάτινο γραφείου 100.000 δραχμές το Δεκέμβριο του 2000.
Σε τιμολόγιο την περίοδο του Δεκεμβρίου του 2001 κόπηκε ποσό 84.600 δραχμών για ζακέτα, φούστα και μπούστο, ενώ 320 ευρώ χρεώθηκαν στο Αστικό ΚΤΕΛ το Δεκέμβριο του 2002, επίσης για γυναικεία ενδύματα.
Ένα ρολόι μάρκας Vogue και ένα δαχτυλίδι με ρουμπίνι χρεώθηκαν στο ΚΤΕΛ με τιμολόγιο τον Οκτώβριο του 1998 για το ποσό των 183.000 δραχμών, ενώ η ασημένια εικόνα χρεώθηκε 85.000 δραχμές τον Δεκέμβριο του 1998.
Την ίδια περίοδο, το 1997, αγοράστηκαν από το Αστικό ΚΤΕΛ ένα ρολόι χειρός και ένα ασημένιο κομπολόι στο ποσό των 102.660 δραχμών.
Από γνωστό κατάστημα ανδρικών ενδυμάτων φέρεται να έχουν αγοραστεί ενδύματα στο ποσό των 150.450 δραχμών, ενώ το 1996 κόπηκε τιμολόγιο για μία stirella σιδερώστρα για το ποσό των 45.000 δραχμών…

#Tags

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου