ΤΟΠΙΚΑ

Χωρίς συντήρηση τρένα και μηχανές

χωρίς-συντήρηση-τρένα-και-μηχανές-607973

Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ~ Δέσμευση ότι τον Ιούνιο θα δρομολογηθεί νέα αυτοκινητάμαξα στη γραμμή Βόλου – Λάρισας

Μηχανές και τρένα που πραγματοποιούν καθημερινά τα δρομολόγια Βόλου – Λάρισας και το αντίστροφο δεν συντηρούνται.

Ρεπορτάζ: ΒΑΣΩ ΚΥΡΙΑΖΗ

O διευθύνων σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ «καρφώνει» άλλη θυγατρική του ΟΣΕ, ως «υπεύθυνη» για τη μη συντήρηση των μηχανών και των τρένων αλλά δεσμεύεται ότι τον Ιούνιο, θα τεθεί σε κυκλοφορία στο τοπικό δρομολόγιο Λάρισας – Βόλου και το αντίστροφο νέα αυτοκινητάμαξα.

Αυτό προκύπτει από την απάντηση που έδωσε -σύμφωνα με τον περιφερειάρχη Θεσσαλίας Κων. Αγοραστό- ο διευθύνων σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Θανάσης Ζηλιασκόπουλος για την κατάσταση των τοπικών τρένων που πραγματοποιούν τα δρομολόγια Βόλου – Λάρισας και το αντίστροφο.

«Μου είπε ότι δεν γίνονται οι συντηρήσεις των μηχανών και των τρένων, γιατί υπάρχει πρόβλημα στην εταιρεία του ΟΣΕ που πραγματοποιεί το συγκεκριμένο αντικείμενο» σημειώνει σε ανακοίνωση που εκδόθηκε ο περιφερειάρχης Θεσσαλίας με αφορμή επικοινωνία που είχε με τον κ. Ζηλιασκόπουλο, για να τον ενημερώσει για το έντονο πρόβλημα που αντιμετωπίζουν οι πολίτες που μετακινούνται με τον σιδηρόδρομο στη γραμμή Λάρισας – Βόλου με τις παλιές αυτοκινητάμαξες, μετά και τα τελευταία συμβάντα, τα οποία ανέδειξε ο ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ, όπου πήραν φωτιά οι μηχανές και τα τρένα ακινητοποιήθηκαν ευτυχώς χωρίς να κινδυνέψουν επιβάτες.

Αναλυτικά ο κ. Κων. Αγοραστός δήλωσε: «Εχει προκύψει ένα σοβαρό πρόβλημα στο θέμα του σιδηροδρόμου και μάλιστα στη γραμμή Βόλου – Λάρισας. Δημιουργούνται τεράστιες καθυστερήσεις. Υπάρχουν προβλήματα, ιδιαίτερα επικίνδυνα. Το συγκεκριμένο θέμα έθιξε και ο σύλλογος των εργαζομένων του σιδηροδρόμου στη Θεσσαλία σε μία συνάντηση που είχαμε. Θεωρούμε ότι είναι ντροπή για τη Θεσσαλία και υποβάθμιση, ένας τέτοιος σιδηρόδρομος γι’ αυτές τις δύο πόλεις.

Θέσαμε το ζήτημα σε επικοινωνία που είχαμε με τον διευθύνοντα σύμβουλο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ κ. Θανάση Ζηλιασκόπουλο. Αυτή τη στιγμή υπάρχει πρόβλημα στο να διαθέσουν μία αυτοκινητάμαξα, ούτως ώστε να γίνεται απρόσκοπτα, σωστά και χωρίς επικινδυνότητα η μετακίνηση των ανθρώπινων κοινοτήτων ανάμεσα στις δύο πόλεις. Πιστεύει ότι μέσα στον Ιούνιο θα απεγκλωβιστούν οι αυτοκινητάμαξες που χρειάζονται, γιατί δίνεται ένα μέρος της ηλεκτροκίνησης σε κυκλοφορία».

Δυσφορία για Ζηλιασκόπουλο

Ο ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ επικοινώνησε με στελέχη του ΟΣΕ τα οποία μόλις ενημερώθηκαν για τις δηλώσεις Ζηλιασκόπουλου, ότι «δεν γίνονται συντηρήσεις των μηχανών και των τρένων διότι υπάρχει πρόβλημα στην εταιρεία του ΟΣΕ που πραγματοποιεί το συγκεκριμένο αντικείμενο», εξέφραζαν απορία αλλά και δυσαρέσκεια, αδυνατώντας όπως έλεγαν να κατανοήσουν τι ακριβώς εννοεί ο διευθύνων σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Υπογράμμιζαν μάλιστα ότι στη Λάρισα όπου υπάρχει το τμήμα συντήρησης, απασχολούνται δέκα υπάλληλοι οι οποίοι επί καθημερινής βάσης είναι επιφορτισμένοι με την συντήρηση μηχανών και τρένων που πραγματοποιούν τα δρομολόγια στη συγκεκριμένη γραμμή Λάρισας – Βόλου.

Σημειώνεται ότι ο πάλαι πότε ΟΣΕ είναι τριχοτομημένος σε τρεις διαφορετικές εταιρείες. Ο ΟΣΕ έχει την υποδομή, τις γραμμές και τους σταθμούς, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ το μεταφορικό έργο και η ΕΕΣΣΤΥ τον τομέα της συντήρησης.

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου